neen, ik ben gewoon heel hoorquote:
nu wel..quote:
dat mag altijd natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nu wel..ze is meteen weg...
![]()
Of had ik toch meteen moeten roepen dat ze ene lekker mokkel ding is..![]()
![]()
Dat heet een schone jongedamequote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nu wel..ze is meteen weg...
![]()
Of had ik toch meteen moeten roepen dat ze ene lekker mokkel ding is..![]()
![]()
Ja nu mag ik Lekker Ding zeggen... Dan doe ik dat ook.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Komt die schone jongedame trouwens nog naar de stoomtreintjesmeet?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja nu mag ik Lekker Ding zeggen... Dan doe ik dat ook.![]()
FBits je bent een Lekker Ding![]()
![]()
Je bent op weg naar een permban?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
*giechel*
![]()
![]()
[serieusmodus]
Ik moet dan even kijken hoe alles loopt, al denk ik dat ik gewoon kom, ik heb me geloof ik ook al opgegeven bij PdeHoog, kan alleen niet garanderen dat ik dan nog op fok zit![]()
wat heb je gedaan dan?quote:
neenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:33 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je bent op weg naar een permban?
ik zou me er meer zorgen over maken dat ze geen schaduw meer heeftquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef Kleintje het volgende:
valt mij alleen op dat ze heel erg hard op weg is flink wit te worden.
Ik dacht dat ze niet meer bereden mocht worden. Dat ze moest rusten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb ook gereden vandaag
Vriendin heeft er een foto van gemaakt, geen superfoto
Zal ik die ook ff uppen?
idd. scherp opgemerkt!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef Vliegvrager het volgende:
ik zou me er meer zorgen over maken dat ze geen schaduw meer heeft![]()
![]()
![]()
kijk eens hoe ze op het zand staat..... ook beetje vreemdquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahahaha viel mij ook al op, een vampier paard. Ze heeft zeker ook geen spiegelbeeld?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar heb ik niets aan gedaan, alleen haar schaduw weggehaald, haar voeten staan gewoon daar waar ze moeten staan...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kijk eens hoe ze op het zand staat..... ook beetje vreemd
Alleen het touw van het tuig heeft een schaduw..quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Hahahaha viel mij ook al op, een vampier paard. Ze heeft zeker ook geen spiegelbeeld?
Je laarzen. Je bent je laarzen vergeten!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieft... het ziet er niet uit met die megacalimero cap...
Maar dit is Treas, bezig met zwangerschapsgymnastiek..
zow danquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Oooow, ga jij dan eens heel vlug!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:23 schreef -Marjo- het volgende:
DisneylandIk wil ook weer! Laatste keer dat ik er was was in 2000...
best een leuke foto hoor, alleen die cap iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
waar is die zwangere buik?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Wat zeggen vrouwen toch altijd over mannen met witte sportsokken?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Nee, jij niet, een ander mag het wel zeggen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:58 schreef Mauro het volgende:
Kleintje, mag ik zeggen dat ik het kadertje wat je om leo hebt gezet mooier is dan het kadertje wat je om treas hebt gezet?
Wit aan de buitenkant vind ik namelijk niet zo mooi uitkomen.
das heel sexy behalve tijdens de sex en onder een net pakquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat zeggen vrouwen toch altijd over mannen met witte sportsokken?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, jij niet, een ander mag het wel zeggen...
nou dan zeg ik hetquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, jij niet, een ander mag het wel zeggen...
Dat is niet wat ik mij herinner.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
das heel sexy behalve tijdens de sex en onder een net pak
Kleintje, mag ik zeggen dat ik het kadertje wat je om leo hebt gezet mooier is dan het kadertje wat je om treas hebt gezet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Doe dan, voorlopig zeg je nog niets
leer er maar mee levenquote:
Vind ik nou ook. Goed dat het eens gezegd werd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Kleintje, mag ik zeggen dat ik het kadertje wat je om leo hebt gezet mooier is dan het kadertje wat je om treas hebt gezet?
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gehequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
Ik mocht het niet zeggen namelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |