ik ben zo snel johquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:50 schreef Esto het volgende:
Ik wilde net zeggen 'vol' maar toen zat ie al voltsssssk
Re... je staat niet met de meest charmante foto op je bannerquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:03 schreef Re het volgende:
ik ga straks uit etenvoorbereiden trouwerij fotoshoot voor Arpil/Juni/Juli (4 dagen totaal incl wembley en lakeside)
whehe nee maar dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Re... je staat niet met de meest charmante foto op je banner
Dat wil je alleen maar naar de buitenwereld laten lijken volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Re het volgende:
[..]
whehe nee maar dat hoeft ook niet, ben verre van charmant
het heeft voor en nadelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat wil je alleen maar naar de buitenwereld laten lijken volgens mij
hoiquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
hoi poelies
FrauLief in da house again
ow?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:19 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
we (sub en ik) schijnen je nodig te hebben voor een shoot erg binnenkort...
over minder dan 2 wekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef Mauro het volgende:
Zeg Re, wanneer gaat je site echt de lucht in?
dan moet ie ze ook geven hequote:
Tsssssss ...jij gaat snel overstagquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet ie ze ook geven he
en meestal word je eerst gevraagd of je wel wilt en zo![]()
ik wil
alleen omdat sub mijn knuffel mod is hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsssssss ...jij gaat snel overstag![]()
Knuffel is altijd goed, geeft voorsprongquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alleen omdat sub mijn knuffel mod is hoorAnders niet
geloof dat Sub bier aan het tanken halen isquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet ie ze ook geven he
en meestal word je eerst gevraagd of je wel wilt en zo![]()
ik wil
keequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:35 schreef Re het volgende:
[..]
geloof dat Sub bier aan het tanken halen is
msn?
mod zijn ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Knuffel is altijd goed, geeft voorsprong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |