ik ben zo snel johquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:50 schreef Esto het volgende:
Ik wilde net zeggen 'vol' maar toen zat ie al voltsssssk
Re... je staat niet met de meest charmante foto op je bannerquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:03 schreef Re het volgende:
ik ga straks uit etenvoorbereiden trouwerij fotoshoot voor Arpil/Juni/Juli (4 dagen totaal incl wembley en lakeside)
whehe nee maar dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Re... je staat niet met de meest charmante foto op je banner
Dat wil je alleen maar naar de buitenwereld laten lijken volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Re het volgende:
[..]
whehe nee maar dat hoeft ook niet, ben verre van charmant
het heeft voor en nadelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat wil je alleen maar naar de buitenwereld laten lijken volgens mij
hoiquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
hoi poelies
FrauLief in da house again
ow?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:19 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
we (sub en ik) schijnen je nodig te hebben voor een shoot erg binnenkort...
over minder dan 2 wekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef Mauro het volgende:
Zeg Re, wanneer gaat je site echt de lucht in?
dan moet ie ze ook geven hequote:
Tsssssss ...jij gaat snel overstagquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet ie ze ook geven he
en meestal word je eerst gevraagd of je wel wilt en zo![]()
ik wil
alleen omdat sub mijn knuffel mod is hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsssssss ...jij gaat snel overstag![]()
Knuffel is altijd goed, geeft voorsprongquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alleen omdat sub mijn knuffel mod is hoorAnders niet
geloof dat Sub bier aan het tanken halen isquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet ie ze ook geven he
en meestal word je eerst gevraagd of je wel wilt en zo![]()
ik wil
keequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:35 schreef Re het volgende:
[..]
geloof dat Sub bier aan het tanken halen is
msn?
mod zijn ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Knuffel is altijd goed, geeft voorsprong![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tjeee ... ben ik ff blij dat ik geen mod ben, heb al genoeg aan knuffels
Uhhhhhhhhhh .......quote:
Getver Ynske ...ik zou het zo ook niet weten ...bel anders direct de huisartsenpost ff ...DOEN!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:51 schreef Ynske het volgende:
even een hele offtopic vraag:
wat kun je het beste op een brandwond doen?
ik heb hete olie op mijn hand gekregen. hele tijd gekoeld (15 min) , maar kan natuurlijk niet onder de kraan blijven zitten
nu ben ik er ongeveer 10 min onderuit, en brand het ontzettend
je ziet een witte dikkere vlek waar de olie gekomen is, en dik 1,5 cm eromheen is het helemaal rood en gevoellig
zo erg is t ook weer niet, dr zitten geen blarenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver Ynske ...ik zou het zo ook niet weten ...bel anders direct de huisartsenpost ff ...DOEN!
Maar Ynske, zij weten tenminste wat ff het beste is ...kost je ff een belletje ...meer niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo erg is t ook weer niet, dr zitten geen blaren
eens...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar Ynske, zij weten tenminste wat ff het beste is ...kost je ff een belletje ...meer niet.![]()
droogquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:59 schreef lostminds het volgende:
als je de wond afgedroogt hebt, blijftie dan droog? of wordtie weer nat en glimmend (zoals bij een schaafwond)
Als je het niet steriel kan afdekken , is een vers gestreken theedoek het beste. maar liever niets er op , want wondvocht kan gaan plakkenquote:
thnxquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als je het niet steriel kan afdekken , is een vers gestreken theedoek het beste. maar liever niets er op , want wondvocht kan gaan plakken
als de wond gewoon droog is kandie ook niet plakken toch? of kan dat later nog komen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als je het niet steriel kan afdekken , is een vers gestreken theedoek het beste. maar liever niets er op , want wondvocht kan gaan plakken
eens!! eigenwijze!! ff bellen kost bijna niks en je word er alleen maar wijzer vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar Ynske, zij weten tenminste wat ff het beste is ...kost je ff een belletje ...meer niet.![]()
Nee , als die droog is heb je een eerste graads en dat heb je al snel , zoals zij het zegt roos met in het midden wit , dat wordt een blaar en dat is een tweede graads. blaren kunnen stuk gaan en wondvocht komt dan vrij .quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:05 schreef lostminds het volgende:
[..]
als de wond gewoon droog is kandie ook niet plakken toch? of kan dat later nog komen?
poeliequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eens!! eigenwijze!! ff bellen kostr bijna niks en je word er alleen maar wijzer van
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef lostminds het volgende:
ynske je hebt geluk
we zijn tot de conclusie gekomen dat je waarschijnlijk blijft leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |