quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tjeee ... ben ik ff blij dat ik geen mod ben, heb al genoeg aan knuffels
Uhhhhhhhhhh .......quote:
Getver Ynske ...ik zou het zo ook niet weten ...bel anders direct de huisartsenpost ff ...DOEN!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:51 schreef Ynske het volgende:
even een hele offtopic vraag:
wat kun je het beste op een brandwond doen?
ik heb hete olie op mijn hand gekregen. hele tijd gekoeld (15 min) , maar kan natuurlijk niet onder de kraan blijven zitten
nu ben ik er ongeveer 10 min onderuit, en brand het ontzettend
je ziet een witte dikkere vlek waar de olie gekomen is, en dik 1,5 cm eromheen is het helemaal rood en gevoellig
zo erg is t ook weer niet, dr zitten geen blarenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver Ynske ...ik zou het zo ook niet weten ...bel anders direct de huisartsenpost ff ...DOEN!
Maar Ynske, zij weten tenminste wat ff het beste is ...kost je ff een belletje ...meer niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo erg is t ook weer niet, dr zitten geen blaren
eens...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar Ynske, zij weten tenminste wat ff het beste is ...kost je ff een belletje ...meer niet.![]()
droogquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:59 schreef lostminds het volgende:
als je de wond afgedroogt hebt, blijftie dan droog? of wordtie weer nat en glimmend (zoals bij een schaafwond)
Als je het niet steriel kan afdekken , is een vers gestreken theedoek het beste. maar liever niets er op , want wondvocht kan gaan plakkenquote:
thnxquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als je het niet steriel kan afdekken , is een vers gestreken theedoek het beste. maar liever niets er op , want wondvocht kan gaan plakken
als de wond gewoon droog is kandie ook niet plakken toch? of kan dat later nog komen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als je het niet steriel kan afdekken , is een vers gestreken theedoek het beste. maar liever niets er op , want wondvocht kan gaan plakken
eens!! eigenwijze!! ff bellen kost bijna niks en je word er alleen maar wijzer vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar Ynske, zij weten tenminste wat ff het beste is ...kost je ff een belletje ...meer niet.![]()
Nee , als die droog is heb je een eerste graads en dat heb je al snel , zoals zij het zegt roos met in het midden wit , dat wordt een blaar en dat is een tweede graads. blaren kunnen stuk gaan en wondvocht komt dan vrij .quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:05 schreef lostminds het volgende:
[..]
als de wond gewoon droog is kandie ook niet plakken toch? of kan dat later nog komen?
poeliequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eens!! eigenwijze!! ff bellen kostr bijna niks en je word er alleen maar wijzer van
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef lostminds het volgende:
ynske je hebt geluk
we zijn tot de conclusie gekomen dat je waarschijnlijk blijft leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |