ik ben zo snel johquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:50 schreef Esto het volgende:
Ik wilde net zeggen 'vol' maar toen zat ie al voltsssssk
Re... je staat niet met de meest charmante foto op je bannerquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:03 schreef Re het volgende:
ik ga straks uit etenvoorbereiden trouwerij fotoshoot voor Arpil/Juni/Juli (4 dagen totaal incl wembley en lakeside)
whehe nee maar dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Re... je staat niet met de meest charmante foto op je banner
Dat wil je alleen maar naar de buitenwereld laten lijken volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Re het volgende:
[..]
whehe nee maar dat hoeft ook niet, ben verre van charmant
het heeft voor en nadelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat wil je alleen maar naar de buitenwereld laten lijken volgens mij
hoiquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
hoi poelies
FrauLief in da house again
ow?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:19 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
we (sub en ik) schijnen je nodig te hebben voor een shoot erg binnenkort...
over minder dan 2 wekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef Mauro het volgende:
Zeg Re, wanneer gaat je site echt de lucht in?
dan moet ie ze ook geven hequote:
Tsssssss ...jij gaat snel overstagquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet ie ze ook geven he
en meestal word je eerst gevraagd of je wel wilt en zo![]()
ik wil
alleen omdat sub mijn knuffel mod is hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsssssss ...jij gaat snel overstag![]()
Knuffel is altijd goed, geeft voorsprongquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alleen omdat sub mijn knuffel mod is hoorAnders niet
geloof dat Sub bier aan het tanken halen isquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet ie ze ook geven he
en meestal word je eerst gevraagd of je wel wilt en zo![]()
ik wil
keequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:35 schreef Re het volgende:
[..]
geloof dat Sub bier aan het tanken halen is
msn?
mod zijn ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Knuffel is altijd goed, geeft voorsprong![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tjeee ... ben ik ff blij dat ik geen mod ben, heb al genoeg aan knuffels
Uhhhhhhhhhh .......quote:
Getver Ynske ...ik zou het zo ook niet weten ...bel anders direct de huisartsenpost ff ...DOEN!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:51 schreef Ynske het volgende:
even een hele offtopic vraag:
wat kun je het beste op een brandwond doen?
ik heb hete olie op mijn hand gekregen. hele tijd gekoeld (15 min) , maar kan natuurlijk niet onder de kraan blijven zitten
nu ben ik er ongeveer 10 min onderuit, en brand het ontzettend
je ziet een witte dikkere vlek waar de olie gekomen is, en dik 1,5 cm eromheen is het helemaal rood en gevoellig
zo erg is t ook weer niet, dr zitten geen blarenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver Ynske ...ik zou het zo ook niet weten ...bel anders direct de huisartsenpost ff ...DOEN!
Maar Ynske, zij weten tenminste wat ff het beste is ...kost je ff een belletje ...meer niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo erg is t ook weer niet, dr zitten geen blaren
eens...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar Ynske, zij weten tenminste wat ff het beste is ...kost je ff een belletje ...meer niet.![]()
droogquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:59 schreef lostminds het volgende:
als je de wond afgedroogt hebt, blijftie dan droog? of wordtie weer nat en glimmend (zoals bij een schaafwond)
Als je het niet steriel kan afdekken , is een vers gestreken theedoek het beste. maar liever niets er op , want wondvocht kan gaan plakkenquote:
thnxquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als je het niet steriel kan afdekken , is een vers gestreken theedoek het beste. maar liever niets er op , want wondvocht kan gaan plakken
als de wond gewoon droog is kandie ook niet plakken toch? of kan dat later nog komen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als je het niet steriel kan afdekken , is een vers gestreken theedoek het beste. maar liever niets er op , want wondvocht kan gaan plakken
eens!! eigenwijze!! ff bellen kost bijna niks en je word er alleen maar wijzer vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar Ynske, zij weten tenminste wat ff het beste is ...kost je ff een belletje ...meer niet.![]()
Nee , als die droog is heb je een eerste graads en dat heb je al snel , zoals zij het zegt roos met in het midden wit , dat wordt een blaar en dat is een tweede graads. blaren kunnen stuk gaan en wondvocht komt dan vrij .quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:05 schreef lostminds het volgende:
[..]
als de wond gewoon droog is kandie ook niet plakken toch? of kan dat later nog komen?
poeliequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eens!! eigenwijze!! ff bellen kostr bijna niks en je word er alleen maar wijzer van
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef lostminds het volgende:
ynske je hebt geluk
we zijn tot de conclusie gekomen dat je waarschijnlijk blijft leven![]()
Ik zei nog , niets erop smeren , eigenwijsjequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenwijs? wie? ikke?
k zou ook mijn paps die bij de brandweer werkt kunnen bellen..
heb ik dus nu ook ff gedaan
die denkt ook eerste graads
rustig laten zijn voor wat t is, en als t echt heel erg blijft branden wat aftersun erop
heb ik ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zei nog , niets erop smeren , eigenwijsje
mag ik d'r in? (je testament bedoel ik)quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]he jammer, k was mijn testement al aan t aanpassen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
mag ik d'r in? (je testament bedoel ik)![]()
Maar die 350D dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
mag ik d'r in? (je testament bedoel ik)![]()
klinkt goed...quote:
euhm een laptop die aan vervanging toe isquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef lostminds het volgende:
kweenie, wat heb je in de aanbieding?
mijn naam is ania A-N-I-Aquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]he jammer, k was mijn testement al aan t aanpassen
Huh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef lostminds het volgende:
weet iemand trouwens waar die S voor staat waarmee je je sluitertijd voorang geeft?
shutter ofzo?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Te laat, alles is al geregeld![]()
ja jij wil me niet meerquote:
quote:
op de meeste camera's heb je een aaantal letters en icoontjesquote:
nu vraag ik me toch af waarom jij dacht dat ik een vrouw was?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
* Ynske komt er nu ineens achter dat je een manbent
Hier ligt een Canon S70 en een canon 300D ...maar geen S er op. Sportstand?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
op de meeste camera's heb je een aaantal letters en icoontjes
M - manual
A - aperture
S - ????
P - program
ik heb geen squote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
M - manual
A - aperture
S - ????
P - program
kweet niet, was een gevoelquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
nu vraag ik me toch af waarom jij dacht dat ik een vrouw was?![]()
Misschien vanwege "Lost minds"quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
nu vraag ik me toch af waarom jij dacht dat ik een vrouw was?![]()
m'n vrienden zeggen ook altijd dat ik net een wijf ben, ik hou van lang winkelen en overal aanzitten (in de winkel dan he) en kan ontzettend lang ouwehoeren aan de telefoonquote:
wie zegt datquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef lostminds het volgende:
[..]
m'n vrienden zeggen ook altijd dat ik net een wijf ben, ik hou van lang winkelen en overal aanzitten (in de winkel dan he) en kan ontzettend lang ouwehoeren aan de telefoon![]()
Overal aanzitten in de winkel ... heb ik ook last van.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef lostminds het volgende:
[..]
m'n vrienden zeggen ook altijd dat ik net een wijf ben, ik hou van lang winkelen en overal aanzitten (in de winkel dan he) en kan ontzettend lang ouwehoeren aan de telefoon![]()
jij iedere keerquote:
Handjes op je rug!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Overal aanzitten in de winkel ... heb ik ook last van.![]()
![]()
waar moet ie ongeveer staan? in het schermpje?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef lostminds het volgende:
[..]
jij iedere keer![]()
ontopic, weet nou echt niemand waar die S voor staat?
ja je moet dingen toch kunnen proberen als je iets wil kopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Overal aanzitten in de winkel ... heb ik ook last van.![]()
![]()
nee op dat ronde knopje met al je standenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waar moet ie ongeveer staan? in het schermpje?
Staat er niks over in de gebruiksaanwijzing?
Hey Marjoquote:
Wat voor toestel heb je dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee op dat rondje knopje met al je standen
dan verwijs ik je toch door naar je gebruiksaanwijzingquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee op dat ronde knopje met al je standen
Oh, dat bedoel je ..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:34 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja je moet dingen toch kunnen proberen als je iets wil kopen
leuk als er dan zo'n hypernerveus iemand bij komt staan omdat ze bang zijn dat je wat sloopt
kamera-express is ook zo'n fijne zaak
ja we willen de verpakkingen graag gesloten houden
nou en... rot op!! ik wil het gewoon proberen![]()
Dat was ik niet Edelachtbare! Mijn handen hebben een eigen leven...quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Marjo![]()
Dat is soms lastig, dan hebben ze een eigen leven ... dan laat ik ze gewoon ff hun gang gaan, zo lang ze maar geen problemen veroorzaken.![]()
jij had het over het personeel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel je ..![]()
Yep ken dat, maar ik volg mijn eigen weg ...kan het niet, ben ik weg.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef lostminds het volgende:
d70
maar volgens mij heb ik het gevonden "shutter priority"
als ik jou niet hadquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan verwijs ik je toch door naar je gebruiksaanwijzing
Nee, niet allemaal natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
jij had het over het personeel?![]()
Ja Marjo, zo zou dat gaan ... of ik er mee weg kom ...denk het niet. Maar ik heb adhd handenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat was ik niet Edelachtbare! Mijn handen hebben een eigen leven...
quote:
Ach, als het alleen je handen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja Marjo, zo zou dat gaan ... of ik er mee weg kom ...denk het niet. Maar ik heb adhd handen![]()
Hey Deb ...dat is het hem nu juist, de gevolgen zijn soms enormquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach, als het alleen je handen zijn![]()
je wil me gewoon jaloers makenquote:
Kun je nagaan, hoe groot de gevolgen zouden zijn, als het niet alleen je handen zouden zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Deb ...dat is het hem nu juist, de gevolgen zijn soms enorm![]()
Als jij weet waar die S voor staatquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef lostminds het volgende:
[..]
je wil me gewoon jaloers maken![]()
![]()
<anti verwijder bijdrage>
wanneer gaan we nou foto's maken?
</anti verwijder bijdrage>
zei ik net: "Shutter priority"quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als jij weet waar die S voor staat![]()
De geest probeerd het te beperken, maar zwakte ....quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je nagaan, hoe groot de gevolgen zouden zijn, als het niet alleen je handen zouden zijn
OK, maar dan eerst wel droog oefenen voor dat je dat loslaat op ....quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:52 schreef lostminds het volgende:
[..]
zei ik net: "Shutter priority"
Maart?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef lostminds het volgende:
[..]
je wil me gewoon jaloers maken![]()
![]()
<anti verwijder bijdrage>
wanneer gaan we nou foto's maken?
</anti verwijder bijdrage>
Droog oefenenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK, maar dan eerst wel droog oefenen voor dat je dat loslaat op ....![]()
pak jij je agenda er ff bij dan zet ik m'n msn aanquote:
M = sluitertijd en diafragma zelf instellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
M - manual
A - aperture
S - ????
P - program
edit:
ik wil dus weten waar die S voor staat
ik gok op Shutter maar ik wil het zeker weten
Veel plezier dan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef Xilantof het volgende:
ik moet zo mijn spullen maar eens bij elkaar gaan zoeken voor 't feest vanavond.
moet er wat eerder zijn om even 't personeel te ontmoeten zodat ze weten dat ik goed volk ben
thanks, maar het ging me om de afkortingquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
M = sluitertijd en diafragma zelf instellen
A = diafragma automatisch / sluitertijd zelf instellen
S = sluitertijd automatisch / diafragma zelf instellen
P = sluitertijd en diafragma automatisch
Ik doe dit even uit mijn hoofd, dus het zou zomaar zo kunnen zijn dat A en S omgewisseld moeten worden...
Thnx!quote:
volgens mij is het andersom... a=aperture okee.. maar dat is dan de voorkeuze, camera kiest sluitertijd.. voor s=shutter idem, camera kiest diafragma.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
a = aparture = diafragma
s= shutter = sluitertijd
dus phoenixx zat goed
Ooh.. dan bewaar ik het gedag zeggen nog evenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Thnx!
maare...nouja... ik hoef pas om uiterlijk 21.15 weg![]()
maar ik meld 't alvast. ook als aanzet om eens iets te gaan doen.
Ik zit al te lang weer stil
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh.. dan bewaar ik het gedag zeggen nog even
Ik moet huiswerk doen. Alweer.
En het werk was ook klote. Al die stomme klanten die spullen slopen of gewoon niet nadenken bij wat ze kopen. Stelletje contactgestoorden zijn het!!!![]()
Er staat een apparaat met 3 knopjes, als je op A of C knop drukt, krijg je een klantenservice wachtnummer. Dan komt er zo'n sjonnie, en die kachelt gewoon in 1 keer recht op je balie af, zonder nummer, terwijl er duidelijk 6 mensen MET nummer staan te wachten. Als je dat dan vervolgens subtiel wil duidelijk maken, dan is het enige wat ze uitbrengen: "Wattehquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
huiswerk is vandaag dus bij mij automatisch doorgeschoven
En waren de klanten contactgestoord omdat ze niet uit hun woorden kwamen bij jou?
hehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er staat een apparaat met 3 knopjes, als je op A of C knop drukt, krijg je een klantenservice wachtnummer. Dan komt er zo'n sjonnie, en die kachelt gewoon in 1 keer recht op je balie af, zonder nummer, terwijl er duidelijk 6 mensen MET nummer staan te wachten. Als je dat dan vervolgens subtiel wil duidelijk maken, dan is het enige wat ze uitbrengen: "WattehNummertjes? Hoe zien die eruit dan..?" Grrrrr
En het was sowieso erg druk, met veel wachtenden enzo. Dan voel je je zo overwerkt als je thuis komt. Gelukkig wel lekker gegetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hehehe![]()
dat is idd behoorlijk dom![]()
Ik herken dat van mijn eigen zaterdagbaantje
Duck! Ben je er ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Niet bij Ikea neem ik aan dan
Wat voor feest is het eigenlijk? (Ben niet nieuwsgierig, ben gewoon graag op de hoogtequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef Xilantof het volgende:
Nouja, mijn tas in gepakt.
in een kleine schoudertas gepropt:
D70
SB800
17-80
70-300
en de 8mm Peleng
plus wat kaartjes, en batterijen.
Straks even nog omkleden en dan ben ik er klaar voor... ongeveer... denk ik...ik ben benieuwd.
't is een studentenfeest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor feest is het eigenlijk? (Ben niet nieuwsgierig, ben gewoon graag op de hoogte)
je moet me dan nog wel even helpen herinneren, maar hij kan zeker meequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
Xil , je neemt die peleng wel mee he als je hier naartoe komt
ik wil wel een keer bol op de foto
ok das mooiquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je moet me dan nog wel even helpen herinneren, maar hij kan zeker mee
ik zag laatst zo'n ding in de muur met een schermpje en een toetsenbordje waar mensen op drukten en toen kwam er geld uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Moet alleen nog even ergens geld vandaan zien te toveren...
Wat de toetsjes niet, of dat je er wat voor terug krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik zag laatst zo'n ding in de muur met een schermpje en een toetsenbordje waar mensen op drukten en toen kwam er geld uit
alleen bij mij werkt dat nooit![]()
Eigen schuld, moet je maar bij de les blijvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Esto het volgende:
WowIk ben even weg en we zijn weer 3 pagina's verder
Dat sta je altijd toch al Prupke .quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
Xil , je neemt die peleng wel mee he als je hier naartoe komt
ik wil wel een keer bol op de foto
er komt bijna geen geld uit, soms een heel klein beetjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat de toetsjes niet, of dat je er wat voor terug krijgt![]()
Die Beta zekers ....?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL
ik heb 1 of andere nieuwe versie van MSN geinstalleerd, nu wil die niet meer opstarten
Luck! En alsnog dequote:
Weet ik, maar de pc was bezet en m'n kop staat er niet naar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar bij de les blijven![]()
Halfjes?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef lostminds het volgende:
[..]
er komt bijna geen geld uit, soms een heel klein beetje![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL
ik heb 1 of andere nieuwe versie van MSN geinstalleerd, nu wil die niet meer opstarten
Dan gewoon lekker op de bank ...bankhangenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef Esto het volgende:
[..]
Weet ik, maar de pc was bezet en m'n kop staat er niet naar!![]()
Ah, was dat het, ik zag je al ff langsgieren in de statusbalk en meteen weer off-line gaan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL
Baby'squote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik heb vandaag babyfoto's gemaaktWel weinig licht, dus niet alles is gelukt
was moder96/12or weer op bezoek?quote:
broetje haar pc verknoeidquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
was moder96/12or weer op bezoek?![]()
Ik ben aan het uitzoeken, ik zal zo wel wat postenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Baby's. Ben benieuwd, heb je al wat om te showen??
Helaas nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
was moder96/12or weer op bezoek?![]()
bel em danquote:
jezelf quoten is niet ok maar [showcase] babyquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitzoeken, ik zal zo wel wat posten
Misschien dat iemand het leuk vindt om sleepbootjes te fotograferen??quote:Rotterdam krijgt de grootste sleepbotenparade ter wereld.
Op 26 april kunnen belangstellenden op de kades van de Wilhelminapier een scala aan historische en moderne schepen voorbij zien trekken. Ook is er een zogenoemd sleepbotenballet. Daaraan doen alleen de nieuwste schepen mee.
De parade valt samen met een sleepbotenconventie in Rotterdam. Daaraan doen zo'n vijftig landen mee.
EN dat is een ban voor BBquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef blackbully het volgende:
tvp
kijken hoe lang ronaldv het laat staan
![]()
Zo dan....da's minderquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
Jongens, mijn hoofd staat even niet naar ongein. Ik heb een dochter die met 40graden op bed ligt,
hmmm minder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
Jongens, mijn hoofd staat even niet naar ongein. Ik heb een dochter die met 40graden op bed ligt, maar ik zal niet aarzelen om zonder verdere mededelingen notes te gan zetten bij de eerste die nu nog loopt te kutten met zwaaiposts.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Subhuman het volgende:
En ik houd jullie ook goed in de gaten dus gedraag je!![]()
Beterschap toegewenst aan je dochter!
als je te streng voor me bent knuffel ik je niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Subhuman het volgende:
En ik houd jullie ook goed in de gaten dus gedraag je!![]()
Beterschap toegewenst aan je dochter RonaldV!
zo jongquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:24 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hoi allemaal!
* Sub had vanaf 4 uur vanmiddag een borrel!
Was erg gezellig!
Je weet dat je niet zonder kunt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
als je te streng voor me bent knuffel ik je niet meer
Jep! Alles was gratis!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zo jongen nu al zo zwaar aan de alcohol borrel
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je weet dat je niet zonder kunt!
Hoi! Heb je nog foto's gemaakt vandaag?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef Emme-r-tje het volgende:
hoi hoi!
* Emme-r-tje meld zich! (niet dat daar iemand iets om geeft)
verkapt kijk-mij-eens-zielig-zijn-en-naar-reacties-vragen-postquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef Emme-r-tje het volgende:
hoi hoi!
* Emme-r-tje meld zich! (niet dat daar iemand iets om geeft)
My words exactly!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssss ..... boontje ...loontje![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssss ..... boontje ...loontje![]()
damn, je hebt me door..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-eens-zielig-zijn-en-nar-reacties-vragen-post
en het is je gelukt
wist ikquote:
telefoonboekquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb het perfecte mannelijke model gevonden.
Ik ben verliefd op de kaaklijn van Erben Wennemars.
Scheef mondje, diepe ogen, donkere wenkbrauwen...
Maar hoe zie ik hem te bereiken????
Renate van der Zalm had het zelfde idee denk ik...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:41 schreef Kleintje het volgende:
Maar men, die man heeft uitstraling. Hij is niet superknap, maar heeft zo iets liefs, mannelijks, stoers en vertederends over zich....
yupquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:29 schreef Emme-r-tje het volgende:
ehm, vandaag niet... meestal laat ik ze maken.. he bb?!![]()
hey ik heb ook gevoelens hoorquote:
http://www.erbenwennemars.nl/quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb het perfecte mannelijke model gevonden.
Ik ben verliefd op de kaaklijn van Erben Wennemars.
Scheef mondje, diepe ogen, donkere wenkbrauwen...
Maar hoe zie ik hem te bereiken????
Goed, als ik klaar benquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey ik heb ook gevoelens hoor![]()
geef mij die zweep eens![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ga nu ook slapen, wens jullie wakkeren een prettige nacht. Truste
Jaa????quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij is nu wel online zag ik....
Het is nu 8 uur...Kleintje zei het gisteravondquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:40 schreef Esto het volgende:
[..]
Jaa????
Ik krijg hem niet te pakkennaja... zal wel
Je haar verven is ook niet goed.bij de meeste vrouwen (99%) ziet het er flets en lelijk uit. Mannen zeggen er niks van want dan kunnen ze de sex wel vergeten, en vrouwen zeggen er niks van want die lachen je achter je rug uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:03 schreef Puckzzz het volgende:
En van rood naar blond is al helemaal funest voor je haarmaar dat weet je zelf ook wel!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh
[..]
Je haar verven is ook niet goed.bij de meeste vrouwen (99%) ziet het er flets en lelijk uit. Mannen zeggen er niks van want dan kunnen ze de sex wel vergeten, en vrouwen zeggen er niks van want die lachen je achter je rug uit.
Okee, sommige mannen lachen je ook achter je rug uit. Daar. Nu weet je het!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:17 schreef Ynske het volgende:mijn haar ziet er niet flets en lelijk uit
ik zie er flets en lelijk uit met mijn eigen kleur
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent onzeker, daarom denk je dat.
idd!!quote:
Zeker allemaal camerageil opeensquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:09 schreef Xilantof het volgende:
@Re:
Ik heb ook nog wel wat leuke dingen met mijn Peleng kunnen schieten. Ik heb ook trouwens geen lenzen bij me die lichtsterker waren dan de 17-80 maar wilde het mogelijke gebruik niet uitsluiten.
heb mijn 70-300 niet gebruikt, maar ach. maakt niet uit.
en 't was best leuk
heb nog nooit zo veel aandacht gehad op een feest
Ben alleen mijn "omnibounch" kwijtgeraakt.. dus die moet ik even verhalen bij de organisatie..
ik moet ze nog bekijken...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeker allemaal camerageil opeens
Maar zijn de Pelengfoto's leuk geworden? Of moet je ze nog eens goed bekijken?
quote:
De waarheid is hard. En ik zeg er niks van want ik wil de sfeer niet verpesten. Nou ja, meestal niet verpesten.quote:
jah maar jij wil dus zeggen dat ik er met mijn eigen haren niet flets en lelijk uit zie....quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
De waarheid is hard. En ik zeg er niks van want ik wil de sfeer niet verpesten. Nou ja, meestal niet verpesten.
Okee, ik wil de sfeer niet op die manier verpesten
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Ynske het volgende:
jah maar jij wil dus zeggen dat ik er met mijn eigen haren niet flets en lelijk uit zie....
knap hoor, met alleen geferfde haartjes gezein te hebben
lees: vrouwenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:31 schreef Kleintje het volgende:
Toch is het vaak andersom shark.
Veel mensen
Ik zie blondines genoeg wiens haar er futloos en dof uitziet. ook vrouwen die van origine zwart haar hebben die ze dan rood vervenquote:kleuren hun haar te vaak en te donker. Dan krijgt hun eigen haar zo'n opdonder dat het inderdaad dof, ruw en flets en niet aaibaar uit.
Maar als je het goed doet, het af en toe met rust laat, de juiste shampoo gebruikt en echt de juiste kleurspoelingen dan hoeft je haar er niet echt onder te leiden.
Als ik mijn haar nooit kleur dan lijkt mijn eigen haar flets, maar als ik mijn haar met rust laat tussen kleurbeurten in, dan is het niet flets. Het zit voor een groot deel tussen je oren en het heeft te maken met de kwaliteit van je haar...
Goeiemorgen Kleintje ...zo wat ben je weer 'fanatiek' bezig. Maar fijn voor je dat je nu een ander mens bentquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef Kleintje het volgende:
Morgen PW.
Klopt Shark... maar donkere vrouwen moeten hun haar echt 'verpesten' willen ze het licht krijgen.
Dus die doen het niet vaak en blonde mensen kleuren dus een stuk vaker.
En een goede kapper helpt ook al veel hoor. Die kan je haar verpesten of oplappen.
Ik kleur mijn haar maar 4 keer per jaar en dan ziet het er over het algemeen al die tijd normaal uit.
hier donkerblond...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh Piet
[..]
[..]
lees: vrouwen
[..]
Ik zie blondines genoeg wiens haar er futloos en dof uitziet. ook vrouwen die van origine zwart haar hebben die ze dan rood vervenof brunettes die zo te zien om de week een andere kleuspoeling doen (duidelijk niet tevreden met zichzelf)
Gezond haar is glanzend, heeft geen egale kleur en geen andersgekleurde wortels. Er zijn helaas bijzonder weinig vrouwen die hun echte haarkleur nog hebben. Dat zijn overigens meestal wel dames met donkere haren.
Daar verkopen ze bij de Hema een heerlijk goedje voor dat je over je gestylde haar spuit, het glanst echt heel mooi dan en het ruikt ook nog eens heerlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Gezond haar is glanzend.
de achterliggende gedachte is dat als ze maar vaak genoeg van haarkleur verwisselen dat het dan niet meer opvalt als ze grijs wordenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh Piet
[..]
[..]
lees: vrouwen
[..]
Ik zie blondines genoeg wiens haar er futloos en dof uitziet. ook vrouwen die van origine zwart haar hebben die ze dan rood vervenof brunettes die zo te zien om de week een andere kleuspoeling doen (duidelijk niet tevreden met zichzelf)
Gezond haar is glanzend, heeft geen egale kleur en geen andersgekleurde wortels. Er zijn helaas bijzonder weinig vrouwen die hun echte haarkleur nog hebben. Dat zijn overigens meestal wel dames met donkere haren.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef lostminds het volgende:
[..]
de achterliggende gedachte is dat als ze maar vaak genoeg van haarkleur verwisselen dat het dan niet meer opvalt als ze grijs worden
"ow nieuw kleurtje schat"![]()
"eh ja lieverd"![]()
![]()
Ik zou het je niet kunnen vertellen of ik grijze haren heb. Ze krijgen de kans niet om zich te openbarenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Sja, ben blij dat vrouwen over algemeen grijs worden en niet kaal.
Mijn eerste grijze haren waren ook al een feit![]()
Incrowd krijgt hier niet eens voorkeursbehandeling...tsssssssssquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef Re het volgende:
mijn posts... wat doe je
wel beetje rigoreus hoor![]()
je hebt niet-egaal en natuurlijk niet-egaalquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
hier donkerblond...
met een paarse gloed er overeen
en nee t is totaal geen egale kleur
en t glansd
Dat iets te koop is wil niet zeggen dat het ook gekocht word door de vrouwen die het echt nodig hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
Daar verkopen ze bij de Hema een heerlijk goedje voor dat je over je gestylde haar spuit, het glanst echt heel mooi dan en het ruikt ook nog eens heerlijkvoor maar ¤2,50 per flesje
Dat langharige tuig ook altijd...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef Re het volgende:
mijn posts... wat doe je
wel beetje rigoreus hoor![]()
Dus ik ben veilig?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:23 schreef Kleintje het volgende:
Zo... ik heb het besloten... mijn volgende vriend moet een fysiotherapeut zijn.
ik zie nog een "truste" van prupke staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef RonaldV het volgende:
Dat langharige tuig ook altijd...
ff serieus: ik kan natuurlijk niet de bagger van de één verwijderen, om de bagger van een ander te laten staan.
true truequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat langharige tuig ook altijd...
ff serieus: ik kan natuurlijk niet de bagger van de één verwijderen, om de bagger van een ander te laten staan.
Welnee...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:04 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie nog een "truste" van prupke staan
Een hele graad naar beneden (39 nu). Ze sliep een gat in de dag voor haar doen, maar kwam om 9 uur wel uit bed om te melden dat ze naar school wou (en werd boos toen we "nee" zeiden). Ze is wel wakker, maar heel rustig, ik herken haar bijna niet..quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
werken... goed idee....
lekker Photoschoppen en Quarken
fototjes verwerken voor in de folder en flyer voor de CEBIT
heerlijk om te doen
@ RonaldV, hoe is t nu met je dochter?
klinkt niet al te best, iig fijn dat de koorts al ietsje gezakt is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een hele graad naar beneden (39 nu). Ze sliep een gat in de dag voor haar doen, maar kwam om 9 uur wel uit bed om te melden dat ze naar school wou (en werd boos toen we "nee" zeiden). Ze is wel wakker, maar heel rustig, ik herken haar bijna niet..
Ik wil ook zo'n baan, ik wordt gek van de telefoon hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
werken... goed idee....
lekker Photoschoppen en Quarken
fototjes verwerken voor in de folder en flyer voor de CEBIT
heerlijk om te doen
@ RonaldV, hoe is t nu met je dochter?
ach dr zijn ook genoeg dingen niet leuk hier hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baan, ik wordt gek van de telefoon hier
ja Ron, hoe is het met dochterlief?
Daar is iemand heel overactief geweest met kleurtjes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Alsof iemand nu zin heeft naakt te zijn aan de zee ...
![]()
[afbeelding]
Hey P ... indedaad ... veel kleurtjes op dat bord, was iemand creatief bezig dus. En de tekst, ach ... voor mij was het duidelijk genoeg ... er waren geen naakte recreanten aanwezig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar is iemand heel overactief geweest met kleurtjes.![]()
Vind de tekst ook niet duidelijk overkomen.
thx Puckzzzquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:03 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
@Donna:
alsjeblieft[afbeelding]
ow enne, echt ff je haar met rust laten. Ik ken hetEn van rood naar blond is al helemaal funest voor je haar
maar dat weet je zelf ook wel!
hehehe ja ik had toch ff niets te doen, was 2 minuten werk ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef donnahvh het volgende:
[..]
thx Puckzzzmet een extra toevoeging ook nog
helemaal leuk
kon de bagger van vannacht al niet meer vinden dus paar veren in de reet van modjes bij deze en nogmaals sorry![]()
en die foto puckzzzmet benen
Puckesmeiske vond het wel jammer, dat je geen rode nagellak op had voor die foto. Maar dat zou natuurlijk teveel opvallen voor vriendlief.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hehehe ja ik had toch ff niets te doen, was 2 minuten werk ofzo
ja benen...![]()
* Nog ff boos kijktquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef donnahvh het volgende:
[..]
thx Puckzzzmet een extra toevoeging ook nog
helemaal leuk
kon de bagger van vannacht al niet meer vinden dus paar veren in de reet van modjes bij deze en nogmaals sorry![]()
en die foto puckzzzmet benen
quote:
moet je er gewoon snel ff een draai aan geven. Iets met model staan ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
love ya
![]()
maar dit is ook te offtopic zeker ?
shit man volgens mij kan ik helemaal niet ontopic meelullen hier![]()
ja idd, ff vraagje zetten jullie ook wel s huisdieren op de foto?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet je er gewoon snel ff een draai aan geven. Iets met model staan ofzo
Ik zet mijn eigen huisdieren op de foto. En dinsdag bij Debsterr heb ik haar katten ook gedaan. Maar ik hou er geen shoot voor, als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja idd, ff vraagje zetten jullie ook wel s huisdieren op de foto?
echt serieus zie je wel s bij mensen dat ze met hun hond ofzo bij fotograaf geweest zijn maar ik kan er hier eigenlijk niets over terugvinden
![]()
Ja! [Showcase] Spike gaat op reis...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja idd, ff vraagje zetten jullie ook wel s huisdieren op de foto?
echt serieus zie je wel s bij mensen dat ze met hun hond ofzo bij fotograaf geweest zijn maar ik kan er hier eigenlijk niets over terugvinden
![]()
ahh leuk en nee zou me voor kunnen stellen dat een meet er ook niet inzitquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zet mijn eigen huisdieren op de foto. En dinsdag bij Debsterr heb ik haar katten ook gedaan. Maar ik hou er geen shoot voor, als je dat bedoelt.
Ow dat zou ik wel doen....leuke uitdaging toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zet mijn eigen huisdieren op de foto. En dinsdag bij Debsterr heb ik haar katten ook gedaan. Maar ik hou er geen shoot voor, als je dat bedoelt.
Als de vraag langskomt, en de eigenaar van het diertje heeft een leuk idee, dan zou ik het mogelijk wel doen. Maar ik ga er niet zelf op uit in ieder geval.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow dat zou ik wel doen....leuke uitdaging toch?
mooi das dan geregeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow dat zou ik wel doen....leuke uitdaging toch?
Dat is altijd een dankbare combinatiequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
mooi das dan geregeld![]()
nee hoor maar lijkt me wel gaaf om xtje goeie pics van hond te hebben en misschien icm kids ofzo
ja al zijn ze m wel altijd aan t pesten dus naast elkaar voor een fotootje weet niet of de hond dat trektquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is altijd een dankbare combinatie
Vreemde ogen dwingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja al zijn ze m wel altijd aan t pesten dus naast elkaar voor een fotootje weet niet of de hond dat trekt![]()
jij kent mijn kids nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vreemde ogen dwingen.
Stel dat ik tijdens zo'n shoot tegen je jongens zou zeggen dat ze wel lief voor de hond moeten zijn, dan doen ze dat eerder dan wanneer jij dat zou zeggen op zo'n moment.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vreemde ogen dwingen.
Stel dat ik tijdens zo'n shoot tegen je jongens zou zeggen dat ze wel lief voor de hond moeten zijn, dan doen ze dat eerder dan wanneer jij dat zou zeggen op zo'n moment.
denk ik dan he? Ik ken je jongens niet natuurlijk
Je leert het meest van de fouten die je maaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Kleintje het volgende:
De foto's waarbij ik zelf de instellingen heb geregeld... zijn onderbelicht.
Geweldig... ben echt een topfotograaf
Waarheid als een koequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je leert het meest van de fouten die je maakt
echt veel of valt er nog wat te redden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Kleintje het volgende:
De foto's waarbij ik zelf de instellingen heb geregeld... zijn onderbelicht.
Geweldig... ben echt een topfotograaf
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
@ronald... je mailadres is dat hetzelfde als je msn?
Aardige mevrouwen zijn meetal raarquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt veel of valt er nog wat te redden?
HM11:kinderen vinden mij meestal een rare mevrouw, maar wel aardig
thnxquote:
Gevonden. Ik heb het maar even zonder exacte datum in de agenda gezet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
k denk dat je dit wel interessant vind
Met een GIF-animator. Via Google kun je er verschillende vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:51 schreef Esto het volgende:
Woeiii, vakantieeindelijk veel tijd om foto's te gaan maken
@ Puckzzz of iemand anders die het weet... Die bewegende avatars, hoe maak je die?
Dat zijn animated gif files. Daar zijn speciale programaatjes voor maar ik maak ze in Fireworks.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:51 schreef Esto het volgende:
Woeiii, vakantieeindelijk veel tijd om foto's te gaan maken
@ Puckzzz of iemand anders die het weet... Die bewegende avatars, hoe maak je die?
da's best een goeie tip eigenlijk....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Als je nou tien posts voor het einde een tvp plaatst he?
Geldt dat dan nog?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Vlieg vlieg.... wil je even in Help me mijn foto verbeteren - deel 2 kijken.
Jij hebt altijd goede kritiek.
quote:En ik ben blij dat wij nu niet buiten foto's aan het maken zijn...
gebruikt ie dan de lagen als frames ofzo? heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en over de animated gifjes, dat kan ook in PS, zit een optie bij 'save for web'
yep, de optie wordt ook alleen zichtbaar als je gif als bestandsformaat selecteert. Echt iets waar je alleen bij toeval tegen aanloopt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gebruikt ie dan de lagen als frames ofzo? heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Maak es een how-to, als je wilt? Bijna iedereen hier heeft wel PS.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
yep, de optie wordt ook alleen zichtbaar als je gif als bestandsformaat selecteert. Echt iets waar je alleen bij toeval tegen aanloopt.
wil ik wel doen, maar dat zal pas dit weekend worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak es een how-to, als je wilt? Bijna iedereen hier heeft wel PS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |