je hebt niet-egaal en natuurlijk niet-egaalquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
hier donkerblond...
met een paarse gloed er overeen
en nee t is totaal geen egale kleur
en t glansd
Dat iets te koop is wil niet zeggen dat het ook gekocht word door de vrouwen die het echt nodig hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
Daar verkopen ze bij de Hema een heerlijk goedje voor dat je over je gestylde haar spuit, het glanst echt heel mooi dan en het ruikt ook nog eens heerlijkvoor maar ¤2,50 per flesje
Dat langharige tuig ook altijd...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef Re het volgende:
mijn posts... wat doe je
wel beetje rigoreus hoor![]()
Dus ik ben veilig?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:23 schreef Kleintje het volgende:
Zo... ik heb het besloten... mijn volgende vriend moet een fysiotherapeut zijn.
ik zie nog een "truste" van prupke staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef RonaldV het volgende:
Dat langharige tuig ook altijd...
ff serieus: ik kan natuurlijk niet de bagger van de één verwijderen, om de bagger van een ander te laten staan.
true truequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat langharige tuig ook altijd...
ff serieus: ik kan natuurlijk niet de bagger van de één verwijderen, om de bagger van een ander te laten staan.
Welnee...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:04 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie nog een "truste" van prupke staan
Een hele graad naar beneden (39 nu). Ze sliep een gat in de dag voor haar doen, maar kwam om 9 uur wel uit bed om te melden dat ze naar school wou (en werd boos toen we "nee" zeiden). Ze is wel wakker, maar heel rustig, ik herken haar bijna niet..quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
werken... goed idee....
lekker Photoschoppen en Quarken
fototjes verwerken voor in de folder en flyer voor de CEBIT
heerlijk om te doen
@ RonaldV, hoe is t nu met je dochter?
klinkt niet al te best, iig fijn dat de koorts al ietsje gezakt is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een hele graad naar beneden (39 nu). Ze sliep een gat in de dag voor haar doen, maar kwam om 9 uur wel uit bed om te melden dat ze naar school wou (en werd boos toen we "nee" zeiden). Ze is wel wakker, maar heel rustig, ik herken haar bijna niet..
Ik wil ook zo'n baan, ik wordt gek van de telefoon hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
werken... goed idee....
lekker Photoschoppen en Quarken
fototjes verwerken voor in de folder en flyer voor de CEBIT
heerlijk om te doen
@ RonaldV, hoe is t nu met je dochter?
ach dr zijn ook genoeg dingen niet leuk hier hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baan, ik wordt gek van de telefoon hier
ja Ron, hoe is het met dochterlief?
Daar is iemand heel overactief geweest met kleurtjes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Alsof iemand nu zin heeft naakt te zijn aan de zee ...
![]()
[afbeelding]
Hey P ... indedaad ... veel kleurtjes op dat bord, was iemand creatief bezig dus. En de tekst, ach ... voor mij was het duidelijk genoeg ... er waren geen naakte recreanten aanwezig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar is iemand heel overactief geweest met kleurtjes.![]()
Vind de tekst ook niet duidelijk overkomen.
thx Puckzzzquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:03 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
@Donna:
alsjeblieft[afbeelding]
ow enne, echt ff je haar met rust laten. Ik ken hetEn van rood naar blond is al helemaal funest voor je haar
maar dat weet je zelf ook wel!
hehehe ja ik had toch ff niets te doen, was 2 minuten werk ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef donnahvh het volgende:
[..]
thx Puckzzzmet een extra toevoeging ook nog
helemaal leuk
kon de bagger van vannacht al niet meer vinden dus paar veren in de reet van modjes bij deze en nogmaals sorry![]()
en die foto puckzzzmet benen
Puckesmeiske vond het wel jammer, dat je geen rode nagellak op had voor die foto. Maar dat zou natuurlijk teveel opvallen voor vriendlief.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hehehe ja ik had toch ff niets te doen, was 2 minuten werk ofzo
ja benen...![]()
* Nog ff boos kijktquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef donnahvh het volgende:
[..]
thx Puckzzzmet een extra toevoeging ook nog
helemaal leuk
kon de bagger van vannacht al niet meer vinden dus paar veren in de reet van modjes bij deze en nogmaals sorry![]()
en die foto puckzzzmet benen
quote:
moet je er gewoon snel ff een draai aan geven. Iets met model staan ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
love ya
![]()
maar dit is ook te offtopic zeker ?
shit man volgens mij kan ik helemaal niet ontopic meelullen hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |