verkapt kijk-mij-eens-zielig-zijn-en-naar-reacties-vragen-postquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef Emme-r-tje het volgende:
hoi hoi!
* Emme-r-tje meld zich! (niet dat daar iemand iets om geeft)
My words exactly!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssss ..... boontje ...loontje![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssss ..... boontje ...loontje![]()
damn, je hebt me door..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-eens-zielig-zijn-en-nar-reacties-vragen-post
en het is je gelukt
wist ikquote:
telefoonboekquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb het perfecte mannelijke model gevonden.
Ik ben verliefd op de kaaklijn van Erben Wennemars.
Scheef mondje, diepe ogen, donkere wenkbrauwen...
Maar hoe zie ik hem te bereiken????
Renate van der Zalm had het zelfde idee denk ik...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:41 schreef Kleintje het volgende:
Maar men, die man heeft uitstraling. Hij is niet superknap, maar heeft zo iets liefs, mannelijks, stoers en vertederends over zich....
yupquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:29 schreef Emme-r-tje het volgende:
ehm, vandaag niet... meestal laat ik ze maken.. he bb?!![]()
hey ik heb ook gevoelens hoorquote:
http://www.erbenwennemars.nl/quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb het perfecte mannelijke model gevonden.
Ik ben verliefd op de kaaklijn van Erben Wennemars.
Scheef mondje, diepe ogen, donkere wenkbrauwen...
Maar hoe zie ik hem te bereiken????
Goed, als ik klaar benquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey ik heb ook gevoelens hoor![]()
geef mij die zweep eens![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ga nu ook slapen, wens jullie wakkeren een prettige nacht. Truste
Jaa????quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij is nu wel online zag ik....
Het is nu 8 uur...Kleintje zei het gisteravondquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:40 schreef Esto het volgende:
[..]
Jaa????
Ik krijg hem niet te pakkennaja... zal wel
Je haar verven is ook niet goed.bij de meeste vrouwen (99%) ziet het er flets en lelijk uit. Mannen zeggen er niks van want dan kunnen ze de sex wel vergeten, en vrouwen zeggen er niks van want die lachen je achter je rug uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:03 schreef Puckzzz het volgende:
En van rood naar blond is al helemaal funest voor je haarmaar dat weet je zelf ook wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |