broetje haar pc verknoeidquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
was moder96/12or weer op bezoek?![]()
Ik ben aan het uitzoeken, ik zal zo wel wat postenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Baby's. Ben benieuwd, heb je al wat om te showen??
Helaas nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
was moder96/12or weer op bezoek?![]()
bel em danquote:
jezelf quoten is niet ok maar [showcase] babyquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitzoeken, ik zal zo wel wat posten
Misschien dat iemand het leuk vindt om sleepbootjes te fotograferen??quote:Rotterdam krijgt de grootste sleepbotenparade ter wereld.
Op 26 april kunnen belangstellenden op de kades van de Wilhelminapier een scala aan historische en moderne schepen voorbij zien trekken. Ook is er een zogenoemd sleepbotenballet. Daaraan doen alleen de nieuwste schepen mee.
De parade valt samen met een sleepbotenconventie in Rotterdam. Daaraan doen zo'n vijftig landen mee.
EN dat is een ban voor BBquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef blackbully het volgende:
tvp
kijken hoe lang ronaldv het laat staan
![]()
Zo dan....da's minderquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
Jongens, mijn hoofd staat even niet naar ongein. Ik heb een dochter die met 40graden op bed ligt,
hmmm minder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
Jongens, mijn hoofd staat even niet naar ongein. Ik heb een dochter die met 40graden op bed ligt, maar ik zal niet aarzelen om zonder verdere mededelingen notes te gan zetten bij de eerste die nu nog loopt te kutten met zwaaiposts.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Subhuman het volgende:
En ik houd jullie ook goed in de gaten dus gedraag je!![]()
Beterschap toegewenst aan je dochter!
als je te streng voor me bent knuffel ik je niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Subhuman het volgende:
En ik houd jullie ook goed in de gaten dus gedraag je!![]()
Beterschap toegewenst aan je dochter RonaldV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |