Kun je nagaan, hoe groot de gevolgen zouden zijn, als het niet alleen je handen zouden zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Deb ...dat is het hem nu juist, de gevolgen zijn soms enorm![]()
Als jij weet waar die S voor staatquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef lostminds het volgende:
[..]
je wil me gewoon jaloers maken![]()
![]()
<anti verwijder bijdrage>
wanneer gaan we nou foto's maken?
</anti verwijder bijdrage>
zei ik net: "Shutter priority"quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als jij weet waar die S voor staat![]()
De geest probeerd het te beperken, maar zwakte ....quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je nagaan, hoe groot de gevolgen zouden zijn, als het niet alleen je handen zouden zijn
OK, maar dan eerst wel droog oefenen voor dat je dat loslaat op ....quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:52 schreef lostminds het volgende:
[..]
zei ik net: "Shutter priority"
Maart?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef lostminds het volgende:
[..]
je wil me gewoon jaloers maken![]()
![]()
<anti verwijder bijdrage>
wanneer gaan we nou foto's maken?
</anti verwijder bijdrage>
Droog oefenenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK, maar dan eerst wel droog oefenen voor dat je dat loslaat op ....![]()
pak jij je agenda er ff bij dan zet ik m'n msn aanquote:
M = sluitertijd en diafragma zelf instellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
op de meeste camera's heb je een aaantal letters en icoontjes
M - manual
A - aperture
S - ????
P - program
edit:
ik wil dus weten waar die S voor staat
ik gok op Shutter maar ik wil het zeker weten
Veel plezier dan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef Xilantof het volgende:
ik moet zo mijn spullen maar eens bij elkaar gaan zoeken voor 't feest vanavond.
moet er wat eerder zijn om even 't personeel te ontmoeten zodat ze weten dat ik goed volk ben
thanks, maar het ging me om de afkortingquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
M = sluitertijd en diafragma zelf instellen
A = diafragma automatisch / sluitertijd zelf instellen
S = sluitertijd automatisch / diafragma zelf instellen
P = sluitertijd en diafragma automatisch
Ik doe dit even uit mijn hoofd, dus het zou zomaar zo kunnen zijn dat A en S omgewisseld moeten worden...
Thnx!quote:
volgens mij is het andersom... a=aperture okee.. maar dat is dan de voorkeuze, camera kiest sluitertijd.. voor s=shutter idem, camera kiest diafragma.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
a = aparture = diafragma
s= shutter = sluitertijd
dus phoenixx zat goed
Ooh.. dan bewaar ik het gedag zeggen nog evenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Thnx!
maare...nouja... ik hoef pas om uiterlijk 21.15 weg![]()
maar ik meld 't alvast. ook als aanzet om eens iets te gaan doen.
Ik zit al te lang weer stil
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh.. dan bewaar ik het gedag zeggen nog even
Ik moet huiswerk doen. Alweer.
En het werk was ook klote. Al die stomme klanten die spullen slopen of gewoon niet nadenken bij wat ze kopen. Stelletje contactgestoorden zijn het!!!![]()
Er staat een apparaat met 3 knopjes, als je op A of C knop drukt, krijg je een klantenservice wachtnummer. Dan komt er zo'n sjonnie, en die kachelt gewoon in 1 keer recht op je balie af, zonder nummer, terwijl er duidelijk 6 mensen MET nummer staan te wachten. Als je dat dan vervolgens subtiel wil duidelijk maken, dan is het enige wat ze uitbrengen: "Wattehquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
huiswerk is vandaag dus bij mij automatisch doorgeschoven
En waren de klanten contactgestoord omdat ze niet uit hun woorden kwamen bij jou?
hehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er staat een apparaat met 3 knopjes, als je op A of C knop drukt, krijg je een klantenservice wachtnummer. Dan komt er zo'n sjonnie, en die kachelt gewoon in 1 keer recht op je balie af, zonder nummer, terwijl er duidelijk 6 mensen MET nummer staan te wachten. Als je dat dan vervolgens subtiel wil duidelijk maken, dan is het enige wat ze uitbrengen: "WattehNummertjes? Hoe zien die eruit dan..?" Grrrrr
En het was sowieso erg druk, met veel wachtenden enzo. Dan voel je je zo overwerkt als je thuis komt. Gelukkig wel lekker gegetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hehehe![]()
dat is idd behoorlijk dom![]()
Ik herken dat van mijn eigen zaterdagbaantje
Duck! Ben je er ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Niet bij Ikea neem ik aan dan
Wat voor feest is het eigenlijk? (Ben niet nieuwsgierig, ben gewoon graag op de hoogtequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef Xilantof het volgende:
Nouja, mijn tas in gepakt.
in een kleine schoudertas gepropt:
D70
SB800
17-80
70-300
en de 8mm Peleng
plus wat kaartjes, en batterijen.
Straks even nog omkleden en dan ben ik er klaar voor... ongeveer... denk ik...ik ben benieuwd.
't is een studentenfeest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor feest is het eigenlijk? (Ben niet nieuwsgierig, ben gewoon graag op de hoogte)
je moet me dan nog wel even helpen herinneren, maar hij kan zeker meequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
Xil , je neemt die peleng wel mee he als je hier naartoe komt
ik wil wel een keer bol op de foto
ok das mooiquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je moet me dan nog wel even helpen herinneren, maar hij kan zeker mee
ik zag laatst zo'n ding in de muur met een schermpje en een toetsenbordje waar mensen op drukten en toen kwam er geld uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Moet alleen nog even ergens geld vandaan zien te toveren...
Wat de toetsjes niet, of dat je er wat voor terug krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik zag laatst zo'n ding in de muur met een schermpje en een toetsenbordje waar mensen op drukten en toen kwam er geld uit
alleen bij mij werkt dat nooit![]()
Eigen schuld, moet je maar bij de les blijvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Esto het volgende:
WowIk ben even weg en we zijn weer 3 pagina's verder
Dat sta je altijd toch al Prupke .quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
Xil , je neemt die peleng wel mee he als je hier naartoe komt
ik wil wel een keer bol op de foto
er komt bijna geen geld uit, soms een heel klein beetjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat de toetsjes niet, of dat je er wat voor terug krijgt![]()
Die Beta zekers ....?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL
ik heb 1 of andere nieuwe versie van MSN geinstalleerd, nu wil die niet meer opstarten
Luck! En alsnog dequote:
Weet ik, maar de pc was bezet en m'n kop staat er niet naar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar bij de les blijven![]()
Halfjes?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef lostminds het volgende:
[..]
er komt bijna geen geld uit, soms een heel klein beetje![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL
ik heb 1 of andere nieuwe versie van MSN geinstalleerd, nu wil die niet meer opstarten
Dan gewoon lekker op de bank ...bankhangenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef Esto het volgende:
[..]
Weet ik, maar de pc was bezet en m'n kop staat er niet naar!![]()
Ah, was dat het, ik zag je al ff langsgieren in de statusbalk en meteen weer off-line gaan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL
Baby'squote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik heb vandaag babyfoto's gemaaktWel weinig licht, dus niet alles is gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |