Wat voor feest is het eigenlijk? (Ben niet nieuwsgierig, ben gewoon graag op de hoogtequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef Xilantof het volgende:
Nouja, mijn tas in gepakt.
in een kleine schoudertas gepropt:
D70
SB800
17-80
70-300
en de 8mm Peleng
plus wat kaartjes, en batterijen.
Straks even nog omkleden en dan ben ik er klaar voor... ongeveer... denk ik...ik ben benieuwd.
't is een studentenfeest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor feest is het eigenlijk? (Ben niet nieuwsgierig, ben gewoon graag op de hoogte)
je moet me dan nog wel even helpen herinneren, maar hij kan zeker meequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
Xil , je neemt die peleng wel mee he als je hier naartoe komt
ik wil wel een keer bol op de foto
ok das mooiquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je moet me dan nog wel even helpen herinneren, maar hij kan zeker mee
ik zag laatst zo'n ding in de muur met een schermpje en een toetsenbordje waar mensen op drukten en toen kwam er geld uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Moet alleen nog even ergens geld vandaan zien te toveren...
Wat de toetsjes niet, of dat je er wat voor terug krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik zag laatst zo'n ding in de muur met een schermpje en een toetsenbordje waar mensen op drukten en toen kwam er geld uit
alleen bij mij werkt dat nooit![]()
Eigen schuld, moet je maar bij de les blijvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Esto het volgende:
WowIk ben even weg en we zijn weer 3 pagina's verder
Dat sta je altijd toch al Prupke .quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
Xil , je neemt die peleng wel mee he als je hier naartoe komt
ik wil wel een keer bol op de foto
er komt bijna geen geld uit, soms een heel klein beetjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat de toetsjes niet, of dat je er wat voor terug krijgt![]()
Die Beta zekers ....?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL
ik heb 1 of andere nieuwe versie van MSN geinstalleerd, nu wil die niet meer opstarten
Luck! En alsnog dequote:
Weet ik, maar de pc was bezet en m'n kop staat er niet naar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar bij de les blijven![]()
Halfjes?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef lostminds het volgende:
[..]
er komt bijna geen geld uit, soms een heel klein beetje![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL
ik heb 1 of andere nieuwe versie van MSN geinstalleerd, nu wil die niet meer opstarten
Dan gewoon lekker op de bank ...bankhangenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef Esto het volgende:
[..]
Weet ik, maar de pc was bezet en m'n kop staat er niet naar!![]()
Ah, was dat het, ik zag je al ff langsgieren in de statusbalk en meteen weer off-line gaan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL
Baby'squote:Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik heb vandaag babyfoto's gemaaktWel weinig licht, dus niet alles is gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |