wie zegt datquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef lostminds het volgende:
[..]
m'n vrienden zeggen ook altijd dat ik net een wijf ben, ik hou van lang winkelen en overal aanzitten (in de winkel dan he) en kan ontzettend lang ouwehoeren aan de telefoon![]()
Overal aanzitten in de winkel ... heb ik ook last van.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef lostminds het volgende:
[..]
m'n vrienden zeggen ook altijd dat ik net een wijf ben, ik hou van lang winkelen en overal aanzitten (in de winkel dan he) en kan ontzettend lang ouwehoeren aan de telefoon![]()
jij iedere keerquote:
Handjes op je rug!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Overal aanzitten in de winkel ... heb ik ook last van.![]()
![]()
waar moet ie ongeveer staan? in het schermpje?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef lostminds het volgende:
[..]
jij iedere keer![]()
ontopic, weet nou echt niemand waar die S voor staat?
ja je moet dingen toch kunnen proberen als je iets wil kopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Overal aanzitten in de winkel ... heb ik ook last van.![]()
![]()
nee op dat ronde knopje met al je standenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waar moet ie ongeveer staan? in het schermpje?
Staat er niks over in de gebruiksaanwijzing?
Hey Marjoquote:
Wat voor toestel heb je dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee op dat rondje knopje met al je standen
dan verwijs ik je toch door naar je gebruiksaanwijzingquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee op dat ronde knopje met al je standen
Oh, dat bedoel je ..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:34 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja je moet dingen toch kunnen proberen als je iets wil kopen
leuk als er dan zo'n hypernerveus iemand bij komt staan omdat ze bang zijn dat je wat sloopt
kamera-express is ook zo'n fijne zaak
ja we willen de verpakkingen graag gesloten houden
nou en... rot op!! ik wil het gewoon proberen![]()
Dat was ik niet Edelachtbare! Mijn handen hebben een eigen leven...quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Marjo![]()
Dat is soms lastig, dan hebben ze een eigen leven ... dan laat ik ze gewoon ff hun gang gaan, zo lang ze maar geen problemen veroorzaken.![]()
jij had het over het personeel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel je ..![]()
Yep ken dat, maar ik volg mijn eigen weg ...kan het niet, ben ik weg.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef lostminds het volgende:
d70
maar volgens mij heb ik het gevonden "shutter priority"
als ik jou niet hadquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan verwijs ik je toch door naar je gebruiksaanwijzing
Nee, niet allemaal natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
jij had het over het personeel?![]()
Ja Marjo, zo zou dat gaan ... of ik er mee weg kom ...denk het niet. Maar ik heb adhd handenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat was ik niet Edelachtbare! Mijn handen hebben een eigen leven...
quote:
Ach, als het alleen je handen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja Marjo, zo zou dat gaan ... of ik er mee weg kom ...denk het niet. Maar ik heb adhd handen![]()
Hey Deb ...dat is het hem nu juist, de gevolgen zijn soms enormquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach, als het alleen je handen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |