Ik zei nog , niets erop smeren , eigenwijsjequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenwijs? wie? ikke?
k zou ook mijn paps die bij de brandweer werkt kunnen bellen..
heb ik dus nu ook ff gedaan
die denkt ook eerste graads
rustig laten zijn voor wat t is, en als t echt heel erg blijft branden wat aftersun erop
heb ik ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zei nog , niets erop smeren , eigenwijsje
mag ik d'r in? (je testament bedoel ik)quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]he jammer, k was mijn testement al aan t aanpassen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
mag ik d'r in? (je testament bedoel ik)![]()
Maar die 350D dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
mag ik d'r in? (je testament bedoel ik)![]()
klinkt goed...quote:
euhm een laptop die aan vervanging toe isquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef lostminds het volgende:
kweenie, wat heb je in de aanbieding?
mijn naam is ania A-N-I-Aquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]he jammer, k was mijn testement al aan t aanpassen
Huh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef lostminds het volgende:
weet iemand trouwens waar die S voor staat waarmee je je sluitertijd voorang geeft?
shutter ofzo?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Te laat, alles is al geregeld![]()
ja jij wil me niet meerquote:
quote:
op de meeste camera's heb je een aaantal letters en icoontjesquote:
nu vraag ik me toch af waarom jij dacht dat ik een vrouw was?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
* Ynske komt er nu ineens achter dat je een manbent
Hier ligt een Canon S70 en een canon 300D ...maar geen S er op. Sportstand?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
op de meeste camera's heb je een aaantal letters en icoontjes
M - manual
A - aperture
S - ????
P - program
ik heb geen squote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
op de meeste camera's heb je een aaantal letters en icoontjes
M - manual
A - aperture
S - ????
P - program
kweet niet, was een gevoelquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
nu vraag ik me toch af waarom jij dacht dat ik een vrouw was?![]()
Misschien vanwege "Lost minds"quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
nu vraag ik me toch af waarom jij dacht dat ik een vrouw was?![]()
m'n vrienden zeggen ook altijd dat ik net een wijf ben, ik hou van lang winkelen en overal aanzitten (in de winkel dan he) en kan ontzettend lang ouwehoeren aan de telefoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |