thx Puckzzzquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:03 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
@Donna:
alsjeblieft[afbeelding]
ow enne, echt ff je haar met rust laten. Ik ken hetEn van rood naar blond is al helemaal funest voor je haar
maar dat weet je zelf ook wel!
hehehe ja ik had toch ff niets te doen, was 2 minuten werk ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef donnahvh het volgende:
[..]
thx Puckzzzmet een extra toevoeging ook nog
helemaal leuk
kon de bagger van vannacht al niet meer vinden dus paar veren in de reet van modjes bij deze en nogmaals sorry![]()
en die foto puckzzzmet benen
Puckesmeiske vond het wel jammer, dat je geen rode nagellak op had voor die foto. Maar dat zou natuurlijk teveel opvallen voor vriendlief.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hehehe ja ik had toch ff niets te doen, was 2 minuten werk ofzo
ja benen...![]()
* Nog ff boos kijktquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef donnahvh het volgende:
[..]
thx Puckzzzmet een extra toevoeging ook nog
helemaal leuk
kon de bagger van vannacht al niet meer vinden dus paar veren in de reet van modjes bij deze en nogmaals sorry![]()
en die foto puckzzzmet benen
quote:
moet je er gewoon snel ff een draai aan geven. Iets met model staan ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
love ya
![]()
maar dit is ook te offtopic zeker ?
shit man volgens mij kan ik helemaal niet ontopic meelullen hier![]()
ja idd, ff vraagje zetten jullie ook wel s huisdieren op de foto?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet je er gewoon snel ff een draai aan geven. Iets met model staan ofzo
Ik zet mijn eigen huisdieren op de foto. En dinsdag bij Debsterr heb ik haar katten ook gedaan. Maar ik hou er geen shoot voor, als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja idd, ff vraagje zetten jullie ook wel s huisdieren op de foto?
echt serieus zie je wel s bij mensen dat ze met hun hond ofzo bij fotograaf geweest zijn maar ik kan er hier eigenlijk niets over terugvinden
![]()
Ja! [Showcase] Spike gaat op reis...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja idd, ff vraagje zetten jullie ook wel s huisdieren op de foto?
echt serieus zie je wel s bij mensen dat ze met hun hond ofzo bij fotograaf geweest zijn maar ik kan er hier eigenlijk niets over terugvinden
![]()
ahh leuk en nee zou me voor kunnen stellen dat een meet er ook niet inzitquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zet mijn eigen huisdieren op de foto. En dinsdag bij Debsterr heb ik haar katten ook gedaan. Maar ik hou er geen shoot voor, als je dat bedoelt.
Ow dat zou ik wel doen....leuke uitdaging toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zet mijn eigen huisdieren op de foto. En dinsdag bij Debsterr heb ik haar katten ook gedaan. Maar ik hou er geen shoot voor, als je dat bedoelt.
Als de vraag langskomt, en de eigenaar van het diertje heeft een leuk idee, dan zou ik het mogelijk wel doen. Maar ik ga er niet zelf op uit in ieder geval.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow dat zou ik wel doen....leuke uitdaging toch?
mooi das dan geregeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow dat zou ik wel doen....leuke uitdaging toch?
Dat is altijd een dankbare combinatiequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
mooi das dan geregeld![]()
nee hoor maar lijkt me wel gaaf om xtje goeie pics van hond te hebben en misschien icm kids ofzo
ja al zijn ze m wel altijd aan t pesten dus naast elkaar voor een fotootje weet niet of de hond dat trektquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is altijd een dankbare combinatie
Vreemde ogen dwingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja al zijn ze m wel altijd aan t pesten dus naast elkaar voor een fotootje weet niet of de hond dat trekt![]()
jij kent mijn kids nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vreemde ogen dwingen.
Stel dat ik tijdens zo'n shoot tegen je jongens zou zeggen dat ze wel lief voor de hond moeten zijn, dan doen ze dat eerder dan wanneer jij dat zou zeggen op zo'n moment.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vreemde ogen dwingen.
Stel dat ik tijdens zo'n shoot tegen je jongens zou zeggen dat ze wel lief voor de hond moeten zijn, dan doen ze dat eerder dan wanneer jij dat zou zeggen op zo'n moment.
denk ik dan he? Ik ken je jongens niet natuurlijk
Je leert het meest van de fouten die je maaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Kleintje het volgende:
De foto's waarbij ik zelf de instellingen heb geregeld... zijn onderbelicht.
Geweldig... ben echt een topfotograaf
Waarheid als een koequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je leert het meest van de fouten die je maakt
echt veel of valt er nog wat te redden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Kleintje het volgende:
De foto's waarbij ik zelf de instellingen heb geregeld... zijn onderbelicht.
Geweldig... ben echt een topfotograaf
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
@ronald... je mailadres is dat hetzelfde als je msn?
Aardige mevrouwen zijn meetal raarquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt veel of valt er nog wat te redden?
HM11:kinderen vinden mij meestal een rare mevrouw, maar wel aardig
thnxquote:
Gevonden. Ik heb het maar even zonder exacte datum in de agenda gezet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
k denk dat je dit wel interessant vind
Met een GIF-animator. Via Google kun je er verschillende vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:51 schreef Esto het volgende:
Woeiii, vakantieeindelijk veel tijd om foto's te gaan maken
@ Puckzzz of iemand anders die het weet... Die bewegende avatars, hoe maak je die?
Dat zijn animated gif files. Daar zijn speciale programaatjes voor maar ik maak ze in Fireworks.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:51 schreef Esto het volgende:
Woeiii, vakantieeindelijk veel tijd om foto's te gaan maken
@ Puckzzz of iemand anders die het weet... Die bewegende avatars, hoe maak je die?
da's best een goeie tip eigenlijk....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Als je nou tien posts voor het einde een tvp plaatst he?
Geldt dat dan nog?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Vlieg vlieg.... wil je even in Help me mijn foto verbeteren - deel 2 kijken.
Jij hebt altijd goede kritiek.
quote:En ik ben blij dat wij nu niet buiten foto's aan het maken zijn...
gebruikt ie dan de lagen als frames ofzo? heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en over de animated gifjes, dat kan ook in PS, zit een optie bij 'save for web'
yep, de optie wordt ook alleen zichtbaar als je gif als bestandsformaat selecteert. Echt iets waar je alleen bij toeval tegen aanloopt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gebruikt ie dan de lagen als frames ofzo? heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Maak es een how-to, als je wilt? Bijna iedereen hier heeft wel PS.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
yep, de optie wordt ook alleen zichtbaar als je gif als bestandsformaat selecteert. Echt iets waar je alleen bij toeval tegen aanloopt.
wil ik wel doen, maar dat zal pas dit weekend worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak es een how-to, als je wilt? Bijna iedereen hier heeft wel PS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |