slaap lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ga nu ook slapen, wens jullie wakkeren een prettige nacht. Truste
Jaa????quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij is nu wel online zag ik....
Het is nu 8 uur...Kleintje zei het gisteravondquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:40 schreef Esto het volgende:
[..]
Jaa????
Ik krijg hem niet te pakkennaja... zal wel
Je haar verven is ook niet goed.bij de meeste vrouwen (99%) ziet het er flets en lelijk uit. Mannen zeggen er niks van want dan kunnen ze de sex wel vergeten, en vrouwen zeggen er niks van want die lachen je achter je rug uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:03 schreef Puckzzz het volgende:
En van rood naar blond is al helemaal funest voor je haarmaar dat weet je zelf ook wel!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh
[..]
Je haar verven is ook niet goed.bij de meeste vrouwen (99%) ziet het er flets en lelijk uit. Mannen zeggen er niks van want dan kunnen ze de sex wel vergeten, en vrouwen zeggen er niks van want die lachen je achter je rug uit.
Okee, sommige mannen lachen je ook achter je rug uit. Daar. Nu weet je het!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:17 schreef Ynske het volgende:mijn haar ziet er niet flets en lelijk uit
ik zie er flets en lelijk uit met mijn eigen kleur
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent onzeker, daarom denk je dat.
idd!!quote:
Zeker allemaal camerageil opeensquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:09 schreef Xilantof het volgende:
@Re:
Ik heb ook nog wel wat leuke dingen met mijn Peleng kunnen schieten. Ik heb ook trouwens geen lenzen bij me die lichtsterker waren dan de 17-80 maar wilde het mogelijke gebruik niet uitsluiten.
heb mijn 70-300 niet gebruikt, maar ach. maakt niet uit.
en 't was best leuk
heb nog nooit zo veel aandacht gehad op een feest
Ben alleen mijn "omnibounch" kwijtgeraakt.. dus die moet ik even verhalen bij de organisatie..
ik moet ze nog bekijken...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeker allemaal camerageil opeens
Maar zijn de Pelengfoto's leuk geworden? Of moet je ze nog eens goed bekijken?
quote:
De waarheid is hard. En ik zeg er niks van want ik wil de sfeer niet verpesten. Nou ja, meestal niet verpesten.quote:
jah maar jij wil dus zeggen dat ik er met mijn eigen haren niet flets en lelijk uit zie....quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
De waarheid is hard. En ik zeg er niks van want ik wil de sfeer niet verpesten. Nou ja, meestal niet verpesten.
Okee, ik wil de sfeer niet op die manier verpesten
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Ynske het volgende:
jah maar jij wil dus zeggen dat ik er met mijn eigen haren niet flets en lelijk uit zie....
knap hoor, met alleen geferfde haartjes gezein te hebben
lees: vrouwenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:31 schreef Kleintje het volgende:
Toch is het vaak andersom shark.
Veel mensen
Ik zie blondines genoeg wiens haar er futloos en dof uitziet. ook vrouwen die van origine zwart haar hebben die ze dan rood vervenquote:kleuren hun haar te vaak en te donker. Dan krijgt hun eigen haar zo'n opdonder dat het inderdaad dof, ruw en flets en niet aaibaar uit.
Maar als je het goed doet, het af en toe met rust laat, de juiste shampoo gebruikt en echt de juiste kleurspoelingen dan hoeft je haar er niet echt onder te leiden.
Als ik mijn haar nooit kleur dan lijkt mijn eigen haar flets, maar als ik mijn haar met rust laat tussen kleurbeurten in, dan is het niet flets. Het zit voor een groot deel tussen je oren en het heeft te maken met de kwaliteit van je haar...
Goeiemorgen Kleintje ...zo wat ben je weer 'fanatiek' bezig. Maar fijn voor je dat je nu een ander mens bentquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:40 schreef Kleintje het volgende:
Morgen PW.
Klopt Shark... maar donkere vrouwen moeten hun haar echt 'verpesten' willen ze het licht krijgen.
Dus die doen het niet vaak en blonde mensen kleuren dus een stuk vaker.
En een goede kapper helpt ook al veel hoor. Die kan je haar verpesten of oplappen.
Ik kleur mijn haar maar 4 keer per jaar en dan ziet het er over het algemeen al die tijd normaal uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |