als het maar met scherp isquote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga voortaan op standje sport schieten.
das toch 95% of niet?quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Ynske het volgende:
Enfin, probeer iig niet te hoge verwachtingen te hebben richting een baan na je opleiding. k ken verschillende mensen die geen werk kunnen krijgen in die richting, en zich maar omscholen
Ik schiet altijd met scherpquote:
Regent het weer dan?quote:
Geldt sowieso voor elke studie/opleiding wel eigenlijk. Meerderheid van de mensen die ik ken komt zeker in eerste instantie niet te werken in de richting waarvoor ze gestudeerd hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Ynske het volgende:
Enfin, probeer iig niet te hoge verwachtingen te hebben richting een baan na je opleiding. k ken verschillende mensen die geen werk kunnen krijgen in die richting, en zich maar omscholen
Je begint het al te lerenquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ik heb nog niet zoveel standjes uitgeprobeerd.. ik ben pas 16 maar ik geef toch de voorkeur aan automatisch
ik gebruikte de flitsers alleen maar buiten de deur.quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Ynske het volgende:
@p dat is idd lastig. K weet er hierkog wel een, lekker goedkoop
@pk waarom hebben jullie m weggedaan?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ik heb nog niet zoveel standjes uitgeprobeerd.. ik ben pas 16 maar ik geef toch de voorkeur aan automatisch
quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ja maar ik leer ook van internetquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je begint het al te leren.. Goedzo.. En dat terwijl je niet eens op school bent
met praktisch vakken is hetvele malen ergerquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Geldt sowieso voor elke studie/opleiding wel eigenlijk. Meerderheid van de mensen die ik ken komt zeker in eerste instantie niet te werken in de richting waarvoor ze gestudeerd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |