als het maar met scherp isquote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga voortaan op standje sport schieten.
das toch 95% of niet?quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Ynske het volgende:
Enfin, probeer iig niet te hoge verwachtingen te hebben richting een baan na je opleiding. k ken verschillende mensen die geen werk kunnen krijgen in die richting, en zich maar omscholen
Ik schiet altijd met scherpquote:
Regent het weer dan?quote:
Geldt sowieso voor elke studie/opleiding wel eigenlijk. Meerderheid van de mensen die ik ken komt zeker in eerste instantie niet te werken in de richting waarvoor ze gestudeerd hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Ynske het volgende:
Enfin, probeer iig niet te hoge verwachtingen te hebben richting een baan na je opleiding. k ken verschillende mensen die geen werk kunnen krijgen in die richting, en zich maar omscholen
Je begint het al te lerenquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ik heb nog niet zoveel standjes uitgeprobeerd.. ik ben pas 16 maar ik geef toch de voorkeur aan automatisch
ik gebruikte de flitsers alleen maar buiten de deur.quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Ynske het volgende:
@p dat is idd lastig. K weet er hierkog wel een, lekker goedkoop
@pk waarom hebben jullie m weggedaan?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ik heb nog niet zoveel standjes uitgeprobeerd.. ik ben pas 16 maar ik geef toch de voorkeur aan automatisch
quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ja maar ik leer ook van internetquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je begint het al te leren.. Goedzo.. En dat terwijl je niet eens op school bent
met praktisch vakken is hetvele malen ergerquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Geldt sowieso voor elke studie/opleiding wel eigenlijk. Meerderheid van de mensen die ik ken komt zeker in eerste instantie niet te werken in de richting waarvoor ze gestudeerd hebben.
Dat was serieus xDquote:
Wat dacht je zelf dan?quote:
de vermelding dat een 400d een digitale camera is.quote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens, (echtg 100% serieus)
Wat is de toegevoegde waarde in deze foto?
[ afbeelding ]
Mijne, standje M heb ik nog niet helemaal door.quote:
nu ja, maar zodra je ervan moet leven, zul je aardig wat moeten ronddraaien om je vaste lasten te kunnen dekken.quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef xJillx het volgende:
Hoe komen ze nou niet aan werk? Bedoel je vast werk?
Want zelfs ik wordt doodgegooid met requests van wil je fotos maken--> NEE
Ik heb het druk genoeg:P
Hmm ik probeerde te vragen wat de M daar voor toegevoegde waarde zou hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de vermelding dat een 400d een digitale camera is.
echt dat had ik nooit verwacht. een camera met d in het type wat ook voor digitaal staal.
T kentekenquote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens, (echtg 100% serieus)
Wat is de toegevoegde waarde in deze foto?
[ afbeelding ]
Daar moet je JA op antwoorden en er dan een leuk prijskaartje aan vasthangenquote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef xJillx het volgende:
Krijg je daar dan ook zoveel geld voor dat je er netto een aardig uurloon van overhood?quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef xJillx het volgende:
Eensch. Van zulke ervaringen leer je echt.. No kiddingquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar moet je JA op antwoorden en er dan een leuk prijskaartje aan vasthangenAls ze echt willen, dan heb je er zelf ook nog wat aan. En zo niet, dan zijn ze ook weg
Nee, ik vroeg me af wat de M daar voor toegevoegde waarde was.quote:
vast niet,quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook zoveel geld voor dat je er netto een aardig uurloon van overhood?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieWeer mijn voornemen om hier niet te posten gebroken
*hand opsteekt*quote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vast niet,
komt door die vervelende mensen die naast hun baan kiekjes schieten en die betaalde opdrachten doen voor een paar tientjes
quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieWeer mijn voornemen om hier niet te posten gebroken
Ja dan mogen ze komenquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu ja, maar zodra je ervan moet leven, zul je aardig wat moeten ronddraaien om je vaste lasten te kunnen dekken.
Als ik ze flink wat vraag vast...quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook zoveel geld voor dat je er netto een aardig uurloon van overhood?
geen tijd gok ik, huiswerk.quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Timmos het volgende:
[..]
Waarom neem je ze nu nog niet aan?
quote:
Ik zeg net; ik heb er geen tijd voor en ik vind mezelf nog niet goed genoegquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Timmos het volgende:
[..]
Waarom neem je ze nu nog niet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |