als het maar met scherp isquote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga voortaan op standje sport schieten.
das toch 95% of niet?quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Ynske het volgende:
Enfin, probeer iig niet te hoge verwachtingen te hebben richting een baan na je opleiding. k ken verschillende mensen die geen werk kunnen krijgen in die richting, en zich maar omscholen
Ik schiet altijd met scherpquote:
Regent het weer dan?quote:
Geldt sowieso voor elke studie/opleiding wel eigenlijk. Meerderheid van de mensen die ik ken komt zeker in eerste instantie niet te werken in de richting waarvoor ze gestudeerd hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Ynske het volgende:
Enfin, probeer iig niet te hoge verwachtingen te hebben richting een baan na je opleiding. k ken verschillende mensen die geen werk kunnen krijgen in die richting, en zich maar omscholen
Je begint het al te lerenquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ik heb nog niet zoveel standjes uitgeprobeerd.. ik ben pas 16 maar ik geef toch de voorkeur aan automatisch
ik gebruikte de flitsers alleen maar buiten de deur.quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Ynske het volgende:
@p dat is idd lastig. K weet er hierkog wel een, lekker goedkoop
@pk waarom hebben jullie m weggedaan?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ik heb nog niet zoveel standjes uitgeprobeerd.. ik ben pas 16 maar ik geef toch de voorkeur aan automatisch
quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ja maar ik leer ook van internetquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je begint het al te leren.. Goedzo.. En dat terwijl je niet eens op school bent
met praktisch vakken is hetvele malen ergerquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Geldt sowieso voor elke studie/opleiding wel eigenlijk. Meerderheid van de mensen die ik ken komt zeker in eerste instantie niet te werken in de richting waarvoor ze gestudeerd hebben.
Dat was serieus xDquote:
Wat dacht je zelf dan?quote:
de vermelding dat een 400d een digitale camera is.quote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens, (echtg 100% serieus)
Wat is de toegevoegde waarde in deze foto?
[ afbeelding ]
Mijne, standje M heb ik nog niet helemaal door.quote:
nu ja, maar zodra je ervan moet leven, zul je aardig wat moeten ronddraaien om je vaste lasten te kunnen dekken.quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef xJillx het volgende:
Hoe komen ze nou niet aan werk? Bedoel je vast werk?
Want zelfs ik wordt doodgegooid met requests van wil je fotos maken--> NEE
Ik heb het druk genoeg:P
Hmm ik probeerde te vragen wat de M daar voor toegevoegde waarde zou hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de vermelding dat een 400d een digitale camera is.
echt dat had ik nooit verwacht. een camera met d in het type wat ook voor digitaal staal.
T kentekenquote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens, (echtg 100% serieus)
Wat is de toegevoegde waarde in deze foto?
[ afbeelding ]
Daar moet je JA op antwoorden en er dan een leuk prijskaartje aan vasthangenquote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef xJillx het volgende:
Krijg je daar dan ook zoveel geld voor dat je er netto een aardig uurloon van overhood?quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef xJillx het volgende:
Eensch. Van zulke ervaringen leer je echt.. No kiddingquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar moet je JA op antwoorden en er dan een leuk prijskaartje aan vasthangenAls ze echt willen, dan heb je er zelf ook nog wat aan. En zo niet, dan zijn ze ook weg
Nee, ik vroeg me af wat de M daar voor toegevoegde waarde was.quote:
vast niet,quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook zoveel geld voor dat je er netto een aardig uurloon van overhood?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieWeer mijn voornemen om hier niet te posten gebroken
*hand opsteekt*quote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vast niet,
komt door die vervelende mensen die naast hun baan kiekjes schieten en die betaalde opdrachten doen voor een paar tientjes
quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieWeer mijn voornemen om hier niet te posten gebroken
Ja dan mogen ze komenquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu ja, maar zodra je ervan moet leven, zul je aardig wat moeten ronddraaien om je vaste lasten te kunnen dekken.
Als ik ze flink wat vraag vast...quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook zoveel geld voor dat je er netto een aardig uurloon van overhood?
geen tijd gok ik, huiswerk.quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Timmos het volgende:
[..]
Waarom neem je ze nu nog niet aan?
quote:
Ik zeg net; ik heb er geen tijd voor en ik vind mezelf nog niet goed genoegquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Timmos het volgende:
[..]
Waarom neem je ze nu nog niet aan?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen tijd gok ik, huiswerk.
sorry kan geen foto's komen maken omdat ik foto's ga maken
Eerder: heuvelevents.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef xEefjee het volgende:
Ons leuk klein lief dorpje heeft een groepje genaamd Bergevents (even allemaal lachen) en die organiseren dus hardcore feesten in dezelfde zaal dat de ouderen bingo spelen.
Nou wilden de beste mannen graag fototjes hebben, en daar wil ik me met enige tegenzin toch wel voor inzetten want 55 euro voor een puber is toch best veel. Ik gemaild de 28ste van november.. en nou krijg ik zojuist een mailtje terug (lekker optijd, de zin is me eigenlijk nu al helemaal over)
Nou had ik voor de 55 euro in gedachte voor 3 uurtjes. Nou wil meneer van berg events dat ik vanaf 9 uur naar die lelijke herrie kom luisteren want ze willen alle dj's op de foto hebben.... dus ik neem aan tot het voorbij is. Voor maar liefst 5 euro meer.
en toch blijf jequote:
Wel weer lichtomstandigheden die leerzaam kunnen zijn voor je..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef xEefjee het volgende:
Nou had ik voor de 55 euro in gedachte voor 3 uurtjes. Nou wil meneer van berg events dat ik vanaf 9 uur naar die lelijke herrie kom luisteren want ze willen alle dj's op de foto hebben.... dus ik neem aan tot het voorbij is. Voor maar liefst 5 euro meer.
Moet je gewoon een uurloon vragen, of een bepaald bedrag voor foto's afspreken met minimaal X aantal afnames.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef xEefjee het volgende:
Ons leuk klein lief dorpje heeft een groepje genaamd Bergevents (even allemaal lachen) en die organiseren dus hardcore feesten in dezelfde zaal dat de ouderen bingo spelen.
Nou wilden de beste mannen graag fototjes hebben, en daar wil ik me met enige tegenzin toch wel voor inzetten want 55 euro voor een puber is toch best veel. Ik gemaild de 28ste van november.. en nou krijg ik zojuist een mailtje terug (lekker optijd, de zin is me eigenlijk nu al helemaal over)
Moet je de photostream van dark_angelus/photocero eens bekijken. Die zet alles wat op een podium beweegt op de foto.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef xEefjee het volgende:
Dat wel ja.. maar dan leer ik dat liever bij een ander feest dan zon feest.
Dat soort feesten zijn echt de beste oefening die je kunt hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef xEefjee het volgende:
Soms zijn er dingen waar je geen zin in hebt.. Zoals met een flink aantal kakkers in een te kleine kamer zitten voor een ondertekening.. Had ik ook weinig zin inquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef xEefjee het volgende:
Dat wel ja.. maar dan leer ik dat liever bij een ander feest dan zon feest.
Zolang het geld oplevert.....quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Soms zijn er dingen waar je geen zin in hebt.. Zoals met een flink aantal kakkers in een te kleine kamer zitten voor een ondertekening.. Had ik ook weinig zin in
schat iets met dromen n bedrogquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:02 schreef xJillx het volgende:
[..]
Eerder: heuvelevents.
Damn bejaardenbingo & hardcore optredens, leuke combo
Wat een afzetters
Ik vind dat je zeker 35euro p/u moet vragen!
haha mees grapje zeker
Uberhaupt voor zo'n feest 35 EUR per uur betalenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat iets met dromen n bedrog
Een 16jarige met weinig ervaring ¤35 per uur betalen
ook voor 100 in het uur ga ik niet naar zo iets toequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uberhaupt voor zo'n feest 35 EUR per uur betalen![]()
![]()
Wantquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef xEefjee het volgende:
Ja maar dat soort feesten zijn ook degen waar ik een grootste hekel aan heb. 3 uur kon ik nog wel volhouden.. en ik moet een shitload of batterijen gaan kopen.
Ik heb leuke duracels,quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef xEefjee het volgende:
Ja maar dat soort feesten zijn ook degen waar ik een grootste hekel aan heb. 3 uur kon ik nog wel volhouden.. en ik moet een shitload of batterijen gaan kopen.
Dat vind ik dan domquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ook voor 100 in het uur ga ik niet naar zo iets toe
Als ik iets nieuws koop, zou hij het dan twee dagen later ook hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef xEefjee het volgende:
@Ynske Dat was een grapje.. een jongen van onze klas vraagt zich 35 per uur.
ik niet. blijft een hobby.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vind ik dan domVoor 100 /u ga ik daar wel rondlopen hoor
bamboo is nice, gebruik ik voor het ondertekenen van de contracten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef xJillx het volgende:
[..]
Als ik iets nieuws koop, zou hij het dan twee dagen later ook hebben?
Ik wilde Bamboo kopen, heeft hij volgende week dan een tweede?
Ik heb ook een hekel aan kou en regen.. Maar elk jaar weer tot op de boxershort nat voor een foto, of met blauwe klauwen terug naar huis staan en een pijnlijke ass van het vallenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef xEefjee het volgende:
Stuur mij dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ook voor 100 in het uur ga ik niet naar zo iets toe
Mijn onboardflitser (quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik heb leuke duracels,
je kunt er zelfs op drukken om te zien hoe vol ze zijn!![]()
Nee echt het zijn shit dingen, mn flitser hield het laatst niet bij.
Tis toch alleen voor je flitser, makkelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef xEefjee het volgende:
Red ik het daar mee van 9 tot 3 dan?
Aangezien ik geen ervaring met dit soort.. fotografie heb, neem ik aan dat ik toch wel wat extra foto's moet maken wil dr iets fatsoenlijks uit komen.
Zie je dat we best gezellig kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef xEefjee het volgende:
Ik had met mezelf afgesproken dat ik om 10 uur naar bed ging.
nog even en je zit hier 24/7quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef xEefjee het volgende:
Heb je mijn scherpschietfoto nog gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nog even en je zit hier 24/7
ik hou ook van flitsen, maar dan moet ik wel 220 op locatie hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:12 schreef Ynske het volgende:
* Ynske loves niet flitsen, maar goed theater is dan ook mijn grootste
Nachtje doorhalen? Doe je toch niet.quote:
Waren mijn lichtomstandigheden maar altijd zo dat ik niet moet flitsenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:12 schreef Ynske het volgende:
* Ynske loves niet flitsen, maar goed theater is dan ook mijn grootste
Check, dito, succesquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek, ik zou ook vroeg naar bed gaan
Makkelijk.. Alleen niet op fok! danquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen? Doe je toch niet.
Jij ook! Ik hoef gelukkig pas om 1 uurquote:
Stom forum, het houd me van mn slaapquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef xEefjee het volgende:
ik neem nooit mijn flitsers mee naar opdracht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Waren mijn lichtomstandigheden maar altijd zo dat ik niet moet flitsen
Morgen en woensdag beide om 10 uur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij ook! Ik hoef gelukkig pas om 1 uur
Of je moet je eigen generator meenemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik hou ook van flitsen, maar dan moet ik wel 220 op locatie hebben.
die opzet flitsers schiet niet op.
2 a 3 keer 1000W dan doe je nog iets
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef xEefjee het volgende:
Zeg Jill, zou Laurens zin hebben om dat te doen? lekker hardcore mensjes fotograferen.
Ik mag veel bij de brandweer maar als ze bezig zijn met een slachtoffer ga ik dat niet doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik neem nooit mijn flitsers mee naar opdracht.
als er te weinig licht is loop ik naar de opdracht gever dat hij of niets heeft of moet zorgen voor meer licht.
flitsen is killing voor de sfeer
ik denk dat ze die generator nog voor lief nemen. maar de modellen vinden het vast niet tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Of je moet je eigen generator meenemen.
waterquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:17 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik spuugde bijna mn water over het beeldscherm xD
Vandaag.. hihihihihihihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:17 schreef xEefjee het volgende:
Mees krijg ik wel zo gek haha.
Ja morgen half 7 gaat de wekker weer..
Ik alleen morgen. Ik hoop echt dat het wat wordt, want na een week of 7 thuis wordt de bank ook saai.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Morgen en woensdag beide om 10 uur.
Jij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
heb zin om weer eens met mijn portragon te spelen.
wie organiseert er op korte termijn een simpelveld meet?
Volgens mij is dat bij iedereen die organiseerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als ik iets organiseer zijn er 30 fotografen en 3 modellen.
is geen suc-6
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
heb zin om weer eens met mijn portragon te spelen.
wie organiseert er op korte termijn een simpelveld meet?
Ik zou 't nu zo kunnen doen, maar als ik nog enigzins representatief wil overkomen is dat niet zo handigquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Makkelijk.. Alleen niet op fok! dan
we leren haar wel een ander standje danquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:22 schreef xEefjee het volgende:
Ik weet nog wel een model hahahahahahhahaha ze kent wel maar een pose.
21 en 16 moet kunnen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
we leren haar wel een ander standje dan
komt door het bier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg PKfotograaf, je negeert mijn berichten nogal!
Je weet dat de nieuwe pentax k-5 tot 51200 gaat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef xJillx het volgende:
![]()
zoiets blijft best lang leuk.
net zoals ISO 3200.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:22 schreef PKfotografie het volgende:
en aangezien ik denk ik de meeste meets georganiseerd heb de afgelopen 4 jaar mag wel iemand anders het doen voor de verandering
Er zitten ronde vormen in! vorige pagina!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
komt door het bier.
alles zonder ronde vormen op de juiste plek zie ik over het hoofd
linkje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zitten ronde vormen in! vorige pagina!
ja, slecht model welquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je mijn scherpschietfoto nog gezien?
Dit heb ik ook in pub, ik ben langer op fok dan de meeste, maar nooit actief geweest. Of toen alleen in klb/onz/gc. Daarom weet ik al die over vorige meets enzo nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:25 schreef Ynske het volgende:
[..]simpelveld was leuk. K weet nog wel wat locaties maar geloof nooit dat we nog zo'n opkomst krijgen in t zuiden van t land als toen.
Doe maar Zuid-Westquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:25 schreef Ynske het volgende:
[..]simpelveld was leuk. K weet nog wel wat locaties maar geloof nooit dat we nog zo'n opkomst krijgen in t zuiden van t land als toen.
K weet hoe het voeltquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik alleen morgen. Ik hoop echt dat het wat wordt, want na een week of 7 thuis wordt de bank ook saai.
Het is anders als je niet weet wanneer je weer aan de slag kan, en al je vrienden wel aan het werk zijn of op school zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef xEefjee het volgende:
Ik was het na 3 maanden nog niet zat.
Of telt vakantie niet?
Wil je echt bergop zul je naar het buitenland moeten gaan..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
pfff simpelveld... daarna was alles bergaf.....
t zwin, rond hemelvaart/pinksteren komt wel uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doe maar Zuid-West.. Zeeland is ook tof
*Ahum*
das de grap nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet dat de nieuwe pentax k-5 tot 51200 gaat?
hebben we geprobeert, maar was ook niet wat we wildenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wil je echt bergop zul je naar het buitenland moeten gaan..
ik heb er zelfs 2 die ik nog NOOIT gebruikt heb.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef xJillx het volgende:
[..]
das de grap niet
zon meid bij ons in de klas had voor der assessments
der hele serie
op Iso 3200 met een enorm groot diafragma
en ze merkte nog nieteeens die volle bak ruis op
laat staan dat der fotos te donker waren
mja wie koopt er nu een statief voor een les?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef Ynske het volgende:
Zuidwest echt niet genoeg geweest daarom rondom denhaag. De kliek is groter dan alleen de lui daar![]()
[..]
t zwin, rond hemelvaart/pinksteren komt wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |