Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef xEefjee het volgende:
Zeg Jill, zou Laurens zin hebben om dat te doen? lekker hardcore mensjes fotograferen.
Ik mag veel bij de brandweer maar als ze bezig zijn met een slachtoffer ga ik dat niet doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik neem nooit mijn flitsers mee naar opdracht.
als er te weinig licht is loop ik naar de opdracht gever dat hij of niets heeft of moet zorgen voor meer licht.
flitsen is killing voor de sfeer
ik denk dat ze die generator nog voor lief nemen. maar de modellen vinden het vast niet tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Of je moet je eigen generator meenemen.
waterquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:17 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik spuugde bijna mn water over het beeldscherm xD
Vandaag.. hihihihihihihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:17 schreef xEefjee het volgende:
Mees krijg ik wel zo gek haha.
Ja morgen half 7 gaat de wekker weer..
Ik alleen morgen. Ik hoop echt dat het wat wordt, want na een week of 7 thuis wordt de bank ook saai.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Morgen en woensdag beide om 10 uur.
Jij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
heb zin om weer eens met mijn portragon te spelen.
wie organiseert er op korte termijn een simpelveld meet?
Volgens mij is dat bij iedereen die organiseerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als ik iets organiseer zijn er 30 fotografen en 3 modellen.
is geen suc-6
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
heb zin om weer eens met mijn portragon te spelen.
wie organiseert er op korte termijn een simpelveld meet?
Ik zou 't nu zo kunnen doen, maar als ik nog enigzins representatief wil overkomen is dat niet zo handigquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Makkelijk.. Alleen niet op fok! dan
we leren haar wel een ander standje danquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:22 schreef xEefjee het volgende:
Ik weet nog wel een model hahahahahahhahaha ze kent wel maar een pose.
21 en 16 moet kunnen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
we leren haar wel een ander standje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |