Ja, maar ook minaressen hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
en dat gebeurd met een minaar toch?
Nu ik een minares heb wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef _moder8or_ het volgende:
PDJ. Alles goed verder met u?
Tja, dat hoop ik wel. Ik denk dat ik er volgende week ernaar toe ga. Nu nog niet omdat ik net weer genezen ben van een flinke virus/griepquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach Mod ... maak je niet ongerust, Esto weet wel wat ze wil.![]()
Oef. Wens je veel sterkte dudequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nu ik een minares heb wel.![]()
Maar met mij ..ff serieus ...nee, klachten nemen steeds maar toe, maar moet binnenkort een mri scan ondergaan.
Goed zo, dan is Esto beter bestand tegen je.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja, dat hoop ik wel. Ik denk dat ik er volgende week ernaar toe ga. Nu nog niet omdat ik net weer genezen ben van een flinke virus/griep
Yup. Ik heb nog alleen maar kriebelhoest. Erg vervelendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goed zo, dan is Esto beter bestand tegen je.![]()
Thnx ...heb ik wel nodig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oef. Wens je veel sterkte dude.
Boringgggggggggggggggggggquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef Esto het volgende:![]()
Die OP!![]()
Ik kwam even spieken en dan dit whehehe![]()
![]()
Nou doei weer
P.s. Ik ben zeer monogaam ja![]()
Jij bent van mij, owee als iemand Esto aanraaktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef Esto het volgende:![]()
Die OP!![]()
Ik kwam even spieken en dan dit whehehe![]()
![]()
Nou doei weer
P.s. Ik ben zeer monogaam ja![]()
Voel me weer helemaal ok. Op kriebelhoest op na. Maarja, dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hee _moder8or_. Weer een beetje opgeknapt??
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij bent van mij, owee als iemand Esto aanraakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |