Zusje is allang weg.. was boekje aan het lezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:58 schreef Merlijn het volgende:
zie je wel! je was zo opgegaan in je chat dat ik het geprobeerd, en weer vermeubeld heb![]()
Ik moet nog even oefenen...
Engel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef Sam-x het volgende:
Merlijn, heb de TT aangepast. OP kun je zelf
Ik heb nu al spijt dat ik morgen ga fitnessen.. Zodra ik mn borst aanraak dan voel ik de spierpijnquote:
Ik ken het. Ik heb een sportschoolabo, maar daar ben ik al een tijdje niet meer geweest. Daarnaast staat hierboven in huis een buikspier-train-ding wat ik ook alweer een weekje of 3 vermijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik morgen ga fitnessen.. Zodra ik mn borst aanraak dan voel ik de spierpijn.. Maar goed, het is voor het goede doel
..
Ik heb het toch gelezen...quote:
Ik heb er 2 maanden uitgelegen door een ontsteking in mn onderrug en heb 2 weken weer rustig opgebouwd.. Maandag was eerste keer vollebak.. En gelijk van 2 sessies naar 3.. En dat voel ik nuquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik heb een sportschoolabo, maar daar ben ik al een tijdje niet meer geweest. Daarnaast staat hierboven in huis een buikspier-train-ding wat ik ook alweer een weekje of 3 vermijd.
[..]
Ik heb het toch gelezen...
Beterschapquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb er 2 maanden uitgelegen door een ontsteking in mn onderrug en heb 2 weken weer rustig opgebouwd.. Maandag was eerste keer vollebak.. En gelijk van 2 sessies naar 3.. En dat voel ik nu..
quote:
quote:
Ah yes, It is I, Leclerc!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vriendschapsverzoek geaccepteerd
Jij was 't dus..
arme jongenquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Merlijn het volgende:
http://www.traphic.nl, check Rotterdam...
dr was een dodelijk ongeluk op de a15quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Merlijn het volgende:
http://www.traphic.nl, check Rotterdam...
botlektunnel was afgeslotenquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:54 schreef Merlijn het volgende:
Oeh.... Vandaar dat ik de snelweg niet op kwam
Wie is je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:00 schreef Merlijn het volgende:
Overigens had je deels gelijk gisteren. Ik hoorde zojuist dat er 25% van het personeel per 2012 uit moet.... mensen die er al 9 jaar werken worden er zonder pardon uitgebonjourd.
Jij, over bezuinigingen bij de overheid.quote:
Welke sport?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Was daarvoor al wel 3x van de mat af geveegd door m
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Was daarvoor al wel 3x van de mat af geveegd door m
Waarom speel je dat op een mat?quote:
Het is een uitdrukking?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waarom speel je dat op een mat?Toch wel Scherm-Backgammon? Ik bedoel... Schaak-boksen is ook stoer en dan kan je ook iemand van de mat vegen...
Je hebt tot 17uquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef SP22 het volgende:
mogguh!
Douchen en koffer inpakken!![]()
daarna weer werken tot 22...![]()
Excuseer mijn vaagheid... het is nog zo vroegquote:
dat was ik helemaal nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij, over bezuinigingen bij de overheid.
Nog langer wachtenquote:Panasonic Nederland commented on their Wall post.
Panasonic Nederland wrote "Hallo Jeroen, de G3 wordt midden/eind juli verwacht."
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef Merlijn het volgende:
Noob vraag: wat doet een polaroid filter?
Digitalstreet is misschien ook wel een aanraderquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef Merlijn het volgende:
Nice..... * Firma konijn maar even opent *
Digitalstreet dan maar opent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Digitalstreet is misschien ook wel een aanrader
Die van mij zat rond de 60 geloof ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef Merlijn het volgende:
Prijzige shit wel![]()
http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=2121
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |