quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Wil je alsjeblieft niet zo vrolijk doen HM2Het is nog vroeg
![]()
Het leuke van vakantie is trouwens ook dat je nooit file hebtIk heb er net ruim 30 minuten overgedaan om van Delft-zuid naar Nootdorp te komen
(effectief gok ik max. 10 km
)
AAahhhhh wat zielug..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Wil je alsjeblieft niet zo vrolijk doen HM2Het is nog vroeg
![]()
Het leuke van vakantie is trouwens ook dat je nooit file hebtIk heb er net ruim 30 minuten overgedaan om van Delft-zuid naar Nootdorp te komen
(effectief gok ik max. 10 km
)
Positieve benadering.... I like thatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:33 schreef Kleintje het volgende:
BEW.
Pee.... dat is dus 20 minuten extra.
Je zegt zelf... het is nog vroeg.
Dus waarom haasten???
Als je geen 20 minuten tijd over hebt op je leven... dan moet je een erg gestresst leven hebben en volgens mij erg ongelukkig zijn.
Dus... relax.
Je hebt gewoon 20 minuten langer de tijd gehad om wakker te worden. Nu kan je dat gezeik op je werk weer aan...
Strak plan....ff lekker fietsen naar Goudaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus morgen de fiets? Doe je even lang over en is has-tikke gezond
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Positieve benadering.... I like thatMaar het hele probleem is, dat ik al last van mijn knie heb en veel schakelen en gasgeven / remmen helpt dan niet
Enneh....daarnaast moet ik van Nootdorp ook nog naar Gouda crossen hoor
Nou...normaal gesproken doe ik er maar 30 minuten over van Delft naar Gouda via de A12. Alleen stond het nu helemaal vast op de Utrechtsebaan en dat heeft indirecte gevolgen voor de A13quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Is het dan niet makkelijker om van Delft via bleiswijk, moerkapelle etc te rijden?
Dan ben je al wat files kwijjt.
Oké, qua kilometers langer, maar volgens mij qua reistijd in de spits korter...
Da's ook een optie iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef Kleintje het volgende:
uh uh, nope....
paralell rijden bij de A13, richting de N200nogwat, die langs zestienhoven gaat.
Of roep ik nu echt vreemde dingen?
Weet het ook niet hoor, heb er maar een paar jaar gewoond + rondgetuft met mijn paard
Neee, naar Nootdorp!...okee..volgende keer als je daar moet zijn bedoel ik dan dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
Strak plan....ff lekker fietsen naar GoudaGaat me twee uur kosten (op zijn minst
)
Je kan best alles met links doen he'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Positieve benadering.... I like thatMaar het hele probleem is, dat ik al last van mijn knie heb en veel schakelen en gasgeven / remmen helpt dan niet
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb het hartstikke koud, maar ik ben ook zo handig geweest om een hempje aan te trekken met daarover zo'n transparant wapperbloesje. Niet bepaald winterkleding
Jeetje...wat een strategieen. Ik moet elke dag alleen maar strategisch nadenken naast welk lekker ding ik ga zitten, en of ik rechts of links in de bus ga zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...normaal gesproken doe ik er maar 30 minuten over van Delft naar Gouda via de A12. Alleen stond het nu helemaal vast op de Utrechtsebaan en dat heeft indirecte gevolgen voor de A13
Ik ga binnenkort eens een tussendoorroute bij Nootdorp verkennen. Dan kan ik misschien Ypenburg omzeilen
Als ik via Bleiswijk ga, dan sta ik op de toerit voor de A13 weer vastWant dan moet ik eerst de A13 hebben naar Berkel en Rodenrijs en daar doorsteken naar de A12
was vergeten te doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi Kleintjeen iedereen natuurlijk
ik heb het hartstikke koud, maar ik ben ook zo handig geweest om een hempje aan te trekken met daarover zo'n transparant wapperbloesje. Niet bepaald winterkleding
Ik heb idd door bevroren waterleiding de was een week niet kunnen doen. Al mijn wintertruien (allebei dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
was vergeten te doen?
(dat zeg ik ook tegen de collega's die met een T-shirt op werk komen...in de winter nog wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |