quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Wil je alsjeblieft niet zo vrolijk doen HM2Het is nog vroeg
![]()
Het leuke van vakantie is trouwens ook dat je nooit file hebtIk heb er net ruim 30 minuten overgedaan om van Delft-zuid naar Nootdorp te komen
(effectief gok ik max. 10 km
)
AAahhhhh wat zielug..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Wil je alsjeblieft niet zo vrolijk doen HM2Het is nog vroeg
![]()
Het leuke van vakantie is trouwens ook dat je nooit file hebtIk heb er net ruim 30 minuten overgedaan om van Delft-zuid naar Nootdorp te komen
(effectief gok ik max. 10 km
)
Positieve benadering.... I like thatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:33 schreef Kleintje het volgende:
BEW.
Pee.... dat is dus 20 minuten extra.
Je zegt zelf... het is nog vroeg.
Dus waarom haasten???
Als je geen 20 minuten tijd over hebt op je leven... dan moet je een erg gestresst leven hebben en volgens mij erg ongelukkig zijn.
Dus... relax.
Je hebt gewoon 20 minuten langer de tijd gehad om wakker te worden. Nu kan je dat gezeik op je werk weer aan...
Strak plan....ff lekker fietsen naar Goudaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus morgen de fiets? Doe je even lang over en is has-tikke gezond
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Positieve benadering.... I like thatMaar het hele probleem is, dat ik al last van mijn knie heb en veel schakelen en gasgeven / remmen helpt dan niet
Enneh....daarnaast moet ik van Nootdorp ook nog naar Gouda crossen hoor
Nou...normaal gesproken doe ik er maar 30 minuten over van Delft naar Gouda via de A12. Alleen stond het nu helemaal vast op de Utrechtsebaan en dat heeft indirecte gevolgen voor de A13quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Is het dan niet makkelijker om van Delft via bleiswijk, moerkapelle etc te rijden?
Dan ben je al wat files kwijjt.
Oké, qua kilometers langer, maar volgens mij qua reistijd in de spits korter...
Da's ook een optie iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef Kleintje het volgende:
uh uh, nope....
paralell rijden bij de A13, richting de N200nogwat, die langs zestienhoven gaat.
Of roep ik nu echt vreemde dingen?
Weet het ook niet hoor, heb er maar een paar jaar gewoond + rondgetuft met mijn paard
Neee, naar Nootdorp!...okee..volgende keer als je daar moet zijn bedoel ik dan dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
Strak plan....ff lekker fietsen naar GoudaGaat me twee uur kosten (op zijn minst
)
Je kan best alles met links doen he'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Positieve benadering.... I like thatMaar het hele probleem is, dat ik al last van mijn knie heb en veel schakelen en gasgeven / remmen helpt dan niet
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb het hartstikke koud, maar ik ben ook zo handig geweest om een hempje aan te trekken met daarover zo'n transparant wapperbloesje. Niet bepaald winterkleding
Jeetje...wat een strategieen. Ik moet elke dag alleen maar strategisch nadenken naast welk lekker ding ik ga zitten, en of ik rechts of links in de bus ga zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...normaal gesproken doe ik er maar 30 minuten over van Delft naar Gouda via de A12. Alleen stond het nu helemaal vast op de Utrechtsebaan en dat heeft indirecte gevolgen voor de A13
Ik ga binnenkort eens een tussendoorroute bij Nootdorp verkennen. Dan kan ik misschien Ypenburg omzeilen
Als ik via Bleiswijk ga, dan sta ik op de toerit voor de A13 weer vastWant dan moet ik eerst de A13 hebben naar Berkel en Rodenrijs en daar doorsteken naar de A12
was vergeten te doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi Kleintjeen iedereen natuurlijk
ik heb het hartstikke koud, maar ik ben ook zo handig geweest om een hempje aan te trekken met daarover zo'n transparant wapperbloesje. Niet bepaald winterkleding
Ik heb idd door bevroren waterleiding de was een week niet kunnen doen. Al mijn wintertruien (allebei dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
was vergeten te doen?
(dat zeg ik ook tegen de collega's die met een T-shirt op werk komen...in de winter nog wel)
Dat had ik op de middelbare school ook nog hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:27 schreef Kleintje het volgende:
Netjes Debsterr!
Vroegah.... in mijn tijd... toen was je alleen stoerrrr als je het laagste cijfer uit de klas had. En ik wilde graag stoer zijn
Wat is daar zo gek aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
(dat zeg ik ook tegen de collega's die met een T-shirt op werk komen...in de winter nog wel)
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb idd door bevroren waterleiding de was een week niet kunnen doen. Al mijn wintertruien (allebei dus) zitten idd in de was
Nerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Debsterr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb gister een 8.9 voor m'n examen gehaaldgewoon weer het hoogste van de klas
OMG!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is daar zo gek aanZo loop ik er ook bij hoor
Ik heb dan welliswaar een longsleeve aan maar ik heb ook zelden een trui aan hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:49 schreef Shark.Bait het volgende:
OMG!
De was ook vergeten te doen?
Nou ja, je zal het wel warm hebben als de temperatuur boven de 10 graden komt
quote:
Zit ik hier, met m'n haar verwilderd, m'n bril op, m'n kungfu tshirt aan. Oeeeh i'm so nerdyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je ziet er niet uit als een nerd hoor
Fotoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit ik hier, met m'n haar verwilderd, m'n bril op, m'n kungfu tshirt aan. Oeeeh i'm so nerdy.
Maar toch bedankt
hmmm, mijn haar is ook verwilderd, ook bril op, grote nike trui aan met capuchon (way to big)...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit ik hier, met m'n haar verwilderd, m'n bril op, m'n kungfu tshirt aan. Oeeeh i'm so nerdy.
Maar toch bedankt
Ook, coolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hmmm, mijn haar is ook verwilderd, ook bril op, grote nike trui aan met capuchon (way to big)...
We zijn nu samen nerdy!
Moet je de camera niet in de buurt van je mond houden hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan beslaat de camera van m'n ochtendadem![]()
![]()
![]()
Foto'squote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hmmm, mijn haar is ook verwilderd, ook bril op, grote nike trui aan met capuchon (way to big)...
We zijn nu samen nerdy!
God, ik denk: kijken wat voor resultaat m'n foon oplevert. Ik zie er nog vertiefder uit dan dat ik dachtquote:
Geef mij ook eens een leuk setje kleren!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
Als tegenhanger van dat alles mag ik dan vertellen dat ik een leuk setje kleren aan heb, met als hoofdkleur turqoise en magenta, in combinatie met een strakke spijkerbroek die de billen er bijzonder fraai uit laten komen, en witte cowboylaarzen? Mijn haar ligt met een mooie lok schuin langs mijn hoofd met een staart aan de linkerkant fraai gedrappeerd over mijn schouder. Dit alles afgemaakt met een niet te overdadige naturelle make-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |