Wat is daar zo gek aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
(dat zeg ik ook tegen de collega's die met een T-shirt op werk komen...in de winter nog wel)
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb idd door bevroren waterleiding de was een week niet kunnen doen. Al mijn wintertruien (allebei dus) zitten idd in de was
Nerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Debsterr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb gister een 8.9 voor m'n examen gehaaldgewoon weer het hoogste van de klas
OMG!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is daar zo gek aanZo loop ik er ook bij hoor
Ik heb dan welliswaar een longsleeve aan maar ik heb ook zelden een trui aan hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:49 schreef Shark.Bait het volgende:
OMG!
De was ook vergeten te doen?
Nou ja, je zal het wel warm hebben als de temperatuur boven de 10 graden komt
quote:
Zit ik hier, met m'n haar verwilderd, m'n bril op, m'n kungfu tshirt aan. Oeeeh i'm so nerdyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je ziet er niet uit als een nerd hoor
Fotoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit ik hier, met m'n haar verwilderd, m'n bril op, m'n kungfu tshirt aan. Oeeeh i'm so nerdy.
Maar toch bedankt
hmmm, mijn haar is ook verwilderd, ook bril op, grote nike trui aan met capuchon (way to big)...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit ik hier, met m'n haar verwilderd, m'n bril op, m'n kungfu tshirt aan. Oeeeh i'm so nerdy.
Maar toch bedankt
Ook, coolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hmmm, mijn haar is ook verwilderd, ook bril op, grote nike trui aan met capuchon (way to big)...
We zijn nu samen nerdy!
Moet je de camera niet in de buurt van je mond houden hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan beslaat de camera van m'n ochtendadem![]()
![]()
![]()
Foto'squote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hmmm, mijn haar is ook verwilderd, ook bril op, grote nike trui aan met capuchon (way to big)...
We zijn nu samen nerdy!
God, ik denk: kijken wat voor resultaat m'n foon oplevert. Ik zie er nog vertiefder uit dan dat ik dachtquote:
Geef mij ook eens een leuk setje kleren!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
Als tegenhanger van dat alles mag ik dan vertellen dat ik een leuk setje kleren aan heb, met als hoofdkleur turqoise en magenta, in combinatie met een strakke spijkerbroek die de billen er bijzonder fraai uit laten komen, en witte cowboylaarzen? Mijn haar ligt met een mooie lok schuin langs mijn hoofd met een staart aan de linkerkant fraai gedrappeerd over mijn schouder. Dit alles afgemaakt met een niet te overdadige naturelle make-up.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef Kleintje het volgende:
Kan ik des te eerder helemaal alleen in dit kasteel gaan wonen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |