Heb jij ook zo'n streepje?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn rechteroor is momenteel doof.. geldt dat ook?
Oh wacht, ik ben niet leuk
Dat weet ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar L-asco, die jongen zelf is niet doof hoor
Even kijken of ik nog een bijdrage kan leveren.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Gay Pride Kroatië eindigt in chaos
Wie komt er mee rellen![]()
.
Zeg opa, ben jij nog wel in staat om het te vieren dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:29 schreef Vlarp het volgende:
Nou, sowieso mogen alleen de mensen dat vieren die er vanaf het begin bij zijn!
Dat zijn dus G_E en ik alleen.
Je hebt dan toch niet zo'n vies vlasbaardje heh?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zal ik scheren of gewoon lekker nonchalant de boel laten staan
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:39 schreef Steve het volgende:
De eerste 155 homotopics ofzo worden ook niet meegeteld zo te zien.
De eerste 154 topics staan in SC, niet in ONZ.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Staan ook 'nog' niet in de reeks nee. Dat moet Erik dan maar fixen
Ik ben er even niet/heb geen zin om dat te regelen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Staan ook 'nog' niet in de reeks nee. Dat moet Erik dan maar fixen
Ik sta er nog niet inquote:Op zondag 12 juni 2011 14:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heb ik inmiddels al 1175 keer gepost in deze reeks? Confronterend dit.
Niet genoeg!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:07 schreef Waxxer het volgende:
Man, ik ben hier dus echt te vaak geweest...Terwijl ik... nou... Hoe vaak ben ik hier nu eigenlijk nu?
Nou, ik heb toch al een behoorlijk deel van mijn leven verfokt.quote:
5 jaar alweerquote:
Je hoeft je niet te verdedigen, de statistieken spreken voor zich.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch al een behoorlijk deel van mijn leven verfokt.Vind het nogal confronterend, dat overzicht.
Maar ik heb vooral buiten dit topic geleefd hoor!
Zoals je leest heb ik gewoon nogal een drang op alles en iedereen een antwoord te hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen, de statistieken spreken voor zich.
Ik wou net zeggen, Great_Expectations + Great.Epectations + G_E + Les_Grandes_Esperances + oinaru.isan.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Oohhh wacht, als we alle G_E persoonsvormen bij elkaar optellen, komen we ongeveer op mijn aantal uit.En hij heeft ook careriere gemaakt en alles.
Mja..quote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef Great.Expectations het volgende:
En ik ben pas gaan Fok!en toen ik was afgestudeerd, en Fok! zelden of nooit als ik aan het werk ben.
Je leeft nogquote:
Ben al vrij lang geleden overgestapt naar een ander accountquote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je leeft nog. Of ben je nog steeds gebanned
?
Homo!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar mijn weten heb ik je er alleen bijgelapt toen je nog wel steeds bans had.
Met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
ah, de wijn van gister begint te werken!
Dirty old man alert!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Cahir, is die niet leuk opgedroogd langzamerhandof is het nog steeds een irritant kutkind?
Nou New Yorkenaar, je hebt toch aardig wat op het forum gezet in twee jaar..!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Baby i'm from NEWW YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRKK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |