Ik vind het nog betrekkelijk rustig.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:27 schreef Manias het volgende:
maar ja zo gaat dat
erik ben je al scared?(zoveel homos in zo'n kleine ruimte kan nogal.. tja.. gevaarlijk zijn qua handtassen die rondvliegen enzo)
Goed.quote:
Wat was jouw persoonlijke reactie op die gebeurtenis?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Manias het volgende:
owh! ja had het via msn van iemand heel anders gehoord! maar hier dus ook bereiktja was vage shit... :|
dreamcapsquote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Cairon het volgende:
big brother australia heeft een deelnemer die een HEEEEEL grote pik heeft
k had m bericht gestuurd iets in de trend van " ************************************************************ you! jij kleine ********************** hoe ************* en *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?! **********!!!!!!! "quote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat was jouw persoonlijke reactie op die gebeurtenis?
Ik heb me vandaag kapot verveeld. Maar je moet natuurlijk niet denken dat ik uit louter verveling besloot om hier te posten.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Dag, Erik.
Hoe gaat het met jou, hoe voel jij je eigenlijk nu, op zo'n, ja, ik zou haast willen zeggen, lóze zondagmiddag, een middag eigenlijk, ja, dat je je met allerhande impulsieve acties moet zien te vermaken?
ik zoek effequote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foto Cairon!
quote:I'm a self proclaimed Paki Poof
Dat klinkt als een, ja, wel heftige, haast, of misschien zelfs juist heel emotionele reactie. Was het alleen een moment van schrik of heeft het jouw verdere avond van die dag in zijn geheel verpest? Kortom: wat deed het met jou, als mens?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Manias het volgende:
[..]
k had m bericht gestuurd iets in de trend van " ************************************************************ you! jij kleine ********************** hoe ************* en *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?! **********!!!!!!! "
Dat kan ik, en meerderen met mij, Tha_Erik, helemaal voorstellen. Maar je hebt een goede keuze gemaakt, en je zult hier terloops meerdere personen leren kennen die ook in Eindhoven woonachtig zijn. Deze op het oog zo gewone zondagmiddag kan voor jou in een later stadium heel bijzonder worden. Het is goed van je, dat je het gedaan hebt.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag kapot verveeld. Maar je moet natuurlijk niet denken dat ik uit louter verveling besloot om hier te posten.
nou het deed mij de slechte kant van de mens inzien en diens weergaloze aantrekking tot het aantrekkele edoch bescheidenequote:Op zondag 21 mei 2006 17:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een, ja, wel heftige, haast, of misschien zelfs juist heel emotionele reactie. Was het alleen een moment van schrik of heeft het jouw verdere avond van die dag in zijn geheel verpest? Kortom: wat deed het met jou, als mens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |