Heb ik iets gemist of noem je jouw bed gewoon king size?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, heerlijk(satijnen lakens en een kingsize bed)
[..]
Jep, gaat snel heur, heb niet zo'n grote voetjes (43)
[..]
FF VII
Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:45 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, bid met me mee dat hij het blijft doen en dat ik een goede keuze heb gemaakt...
Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?
neequote:
Ohh. Bad vibes? Ik heb altijd computer problemen waarbij mensen me aankijken "hoe krijg je DAT voor elkaar". Volgens mij zenden sommige mensen gewoon bepaalde straling uit waardoor elektrische apparaten raar gaan doen of zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.
Goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Waxxer het volgende:
Dennis!!
Hoe gaat het met jou dan?Pandjesbaas?!
Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Kun je denk ik niks aan doen. ALleen maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
Straling?Nou, dan ligt alles wat bij mij misgaat aan straling.
Ik ben wie ik ben door de waterkoker.
Hahai!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:25 schreef xman het volgende:
Spannende OP.
Ja welke Mp3 speler heb je Wax?
Jazekerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
Al helemaal het gevoel van dat je zegt hey joh allemaal van MIJ??
![]()
Ooh dat zijn wel coole dingen. Had wel gedacht dat je de iPod U2 addition zou halen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!Hoe is het met jou dan??
Nou, ik heb de Creative Zen Micro (6GB), enorm afgeprijsd omdat er een nieuw model is/komt ofzo... Het is me wel een gepuzzel hoor...
wacht maar tot je binnen bent geweestquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Hoi
[..]
Nou, zo tof ziet het er in de efteling niet uit
Ik heb alleen het rode test bootje gezien met een bonk staal erin..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:40 schreef creno het volgende:
[..]
wacht maar tot je binnen bent geweest
maar inderdaad dit schip is wel heeel gaaf, het is de vliegende hollander uit de nieuwe pirates-film.
[GEZ] Boot voor Canalparade!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:40 schreef creno het volgende:
[..]
wacht maar tot je binnen bent geweest
maar inderdaad dit schip is wel heeel gaaf, het is de vliegende hollander uit de nieuwe pirates-film.
ik hoop dat ie snel opengaat, maar als ik de laatste geruchten moet geloven dan wordt het juli of augustus...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen het rode test bootje gezien met een bonk staal erin..
volgens mij gaan ze die niet goedkeuren.quote:
Hahaha, ja, naja, de meerwaarde van een iPod t.o.v. een "gangbare" speler ontgaat mij nogal...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ooh dat zijn wel coole dingen. Had wel gedacht dat je de iPod U2 addition zou halen.
Misschien dat je hier wel wat aan hebt. http://gathering.tweakers(...)eative%2Czen%2Cmicro
Hebben wij een relatie?quote:
Heimelijk he? Dus shhh...quote:
en dat bootje is nog cheap plastic ook....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen het rode test bootje gezien met een bonk staal erin..
slecht is ie niet, maar je houd er gewoon een kutgevoel aan over omdat het boek zoveel beter isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaf naar de DV-Code(ff kijken of ie echt zo slecht is)
ik ben meer benieuwd naar de efteling versiequote:
de theming is topquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben meer benieuwd naar de efteling versie. ik heb op websites enorm gave fotos gezien dus ik ben echt heel erg benieuwd1!!!
mogguh.
dat is vervelend !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Cairon het volgende:
ik ben verdrietig
Ja ik ga er heen met erg lage verwachtingen. Maar ik wil het gewoon voor mezelf zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
slecht is ie niet, maar je houd er gewoon een kutgevoel aan over omdat het boek zoveel beter is
ach en toe.... meestal in de vakantie...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:27 schreef Cairon het volgende:
sinds wanneer leest cybart boeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |