Heb ik iets gemist of noem je jouw bed gewoon king size?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, heerlijk(satijnen lakens en een kingsize bed)
[..]
Jep, gaat snel heur, heb niet zo'n grote voetjes (43)
[..]
FF VII
Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:45 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, bid met me mee dat hij het blijft doen en dat ik een goede keuze heb gemaakt...
Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, dat je heel graag iets wil, en het dan ein-de-lijk koopt en dat je er dan toch niet zo blij mee bent als dat je eerst dacht dat je zou zijn, omdat een aantal dingen toch niet helemaal aan je eisen voldoen enzo?
neequote:
Ohh. Bad vibes? Ik heb altijd computer problemen waarbij mensen me aankijken "hoe krijg je DAT voor elkaar". Volgens mij zenden sommige mensen gewoon bepaalde straling uit waardoor elektrische apparaten raar gaan doen of zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat niet, dingen gaan altijd stuk bij mij - mijn dvd-speler na twee mnd, laptop deed het na een dag niet meer... Daarna meteen opgelost enz, maar het gebeurt wel.
Goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Waxxer het volgende:
Dennis!!
Hoe gaat het met jou dan?Pandjesbaas?!
Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Kun je denk ik niks aan doen. ALleen maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
Straling?Nou, dan ligt alles wat bij mij misgaat aan straling.
Ik ben wie ik ben door de waterkoker.
Hahai!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:25 schreef xman het volgende:
Spannende OP.
Ja welke Mp3 speler heb je Wax?
Jazekerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
Al helemaal het gevoel van dat je zegt hey joh allemaal van MIJ??
![]()
Ooh dat zijn wel coole dingen. Had wel gedacht dat je de iPod U2 addition zou halen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!Hoe is het met jou dan??
Nou, ik heb de Creative Zen Micro (6GB), enorm afgeprijsd omdat er een nieuw model is/komt ofzo... Het is me wel een gepuzzel hoor...
wacht maar tot je binnen bent geweestquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Hoi
[..]
Nou, zo tof ziet het er in de efteling niet uit
Ik heb alleen het rode test bootje gezien met een bonk staal erin..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:40 schreef creno het volgende:
[..]
wacht maar tot je binnen bent geweest
maar inderdaad dit schip is wel heeel gaaf, het is de vliegende hollander uit de nieuwe pirates-film.
[GEZ] Boot voor Canalparade!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:40 schreef creno het volgende:
[..]
wacht maar tot je binnen bent geweest
maar inderdaad dit schip is wel heeel gaaf, het is de vliegende hollander uit de nieuwe pirates-film.
ik hoop dat ie snel opengaat, maar als ik de laatste geruchten moet geloven dan wordt het juli of augustus...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen het rode test bootje gezien met een bonk staal erin..
volgens mij gaan ze die niet goedkeuren.quote:
Hahaha, ja, naja, de meerwaarde van een iPod t.o.v. een "gangbare" speler ontgaat mij nogal...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ooh dat zijn wel coole dingen. Had wel gedacht dat je de iPod U2 addition zou halen.
Misschien dat je hier wel wat aan hebt. http://gathering.tweakers(...)eative%2Czen%2Cmicro
Hebben wij een relatie?quote:
Heimelijk he? Dus shhh...quote:
en dat bootje is nog cheap plastic ook....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen het rode test bootje gezien met een bonk staal erin..
slecht is ie niet, maar je houd er gewoon een kutgevoel aan over omdat het boek zoveel beter isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaf naar de DV-Code(ff kijken of ie echt zo slecht is)
ik ben meer benieuwd naar de efteling versiequote:
de theming is topquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben meer benieuwd naar de efteling versie. ik heb op websites enorm gave fotos gezien dus ik ben echt heel erg benieuwd1!!!
mogguh.
dat is vervelend !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Cairon het volgende:
ik ben verdrietig
Ja ik ga er heen met erg lage verwachtingen. Maar ik wil het gewoon voor mezelf zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
slecht is ie niet, maar je houd er gewoon een kutgevoel aan over omdat het boek zoveel beter is
ach en toe.... meestal in de vakantie...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:27 schreef Cairon het volgende:
sinds wanneer leest cybart boeken?
standaard meuk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef Cybart het volgende:
maar goed, hoe kom je zo verdrietig?
Mijn 2e Moeder.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef Cairon het volgende:
van de vier?
jij tim en miguel... en wie nog meer dan?
Ik omhels je met 1000 armenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef Cybart het volgende:
of een giphartje ofzo
op themepark stonden er meerdere, de wachtrij binnen schijnt ook geweldig te zijn, verborgen gezichten in de muren, boekenkast die verschuift ofzo, en dan de laatste wachtrij is een havenstad in de nachtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
de theming is top
heb zelfs al een foto'tje van binnen gezien
wens ze dan maar vast succes met het eerste uur.... (dat gaat erg snel)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga er heen met erg lage verwachtingen. Maar ik wil het gewoon voor mezelf zien.
Ik ben trouwens de enige van de 4 die gaan die het boek gelezen heeft
Ach, het verhaal is nu zo vaak in de media geweest dat dat wel moet lukken denk ik. Maar ik hoorde dat ie voor niet-lezers af en toe iets te veel opsommingen van feiten en puzzles achter elkaar heeft ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
wens ze dan maar vast succes met het eerste uur.... (dat gaat erg snel)
Hij duurt ook 2,5 uur....quote:en vanaf proffessor Teabing gaat ie veel te sloom
ik zeg, tijd voor lot's off booz and clubbing tonight voor je!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
standaard meuk.
het gaat slecht met school
ik ben eenzaam
en ik zie het allemaal niet zo meer zitten over het algemeen
ja precies! en een filmpje over de binnenkant!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
de theming is top
heb zelfs al een foto'tje van binnen gezien
zou leuk zijn als ik alcohol dronk, als ik iemand had om mee te nemen naar het uitgaansgebied, en als ik niet wanhopig sociaal gestoord was waardoor contact leggen in een kroeg of dansgelegenheid onmogelijk is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zeg, tijd voor lot's off booz and clubbing tonight voor je!
Jups... dinsdag.. met hordes van die kleuters van de schoolreisjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat bootje is nog cheap plastic ook....
was jij er ook al deze week![]()
maandag ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jups... dinsdag.. met hordes van die kleuters van de schoolreisjes
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
maandag ook
van die enge christelijke scholen die bidden voor het eten
Lieve Cairon,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ik alcohol dronk, als ik iemand had om mee te nemen naar het uitgaansgebied, en als ik niet wanhopig sociaal gestoord was waardoor contact leggen in een kroeg of dansgelegenheid onmogelijk is.
als ik in m'n uppie uitga om depresiviteit te verdrijven, dan ben ik aan het eind van de avond rijp voor de slacht.
dan haal je de kerstboom vast van zolderquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ik alcohol dronk, als ik iemand had om mee te nemen naar het uitgaansgebied, en als ik niet wanhopig sociaal gestoord was waardoor contact leggen in een kroeg of dansgelegenheid onmogelijk is.
als ik in m'n uppie uitga om depresiviteit te verdrijven, dan ben ik aan het eind van de avond rijp voor de slacht.
dat hadden wij nu bij de houten achtbaan....*&^*(&$-kinderenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
Ik stond op het punt om die kinderen uit de python te pleuren.. gekrijs overal..
Gelukkig was het nog zo rustig dat we een paar dingen 2 keer hebben kunnen doen.. maar toch..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hadden wij nu bij de houten achtbaan....*&^*(&$-kinderen
jupjup!!!! kom je langs?quote:
Daar stond wat anders!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:00 schreef Cybart het volgende:
aaauw, piep in mn oren
Electroquote:
haha, om half 4 hadden we het hele park (incl lunchen en 2 terrasjes) gehad,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gelukkig was het nog zo rustig dat we een paar dingen 2 keer hebben kunnen doen.. maar toch..
in september nog een keer, maar dan zonder de kleuters
neej, ik ga morgenvroeg al weer snowboarden, lijkt me dan niet zo slimquote:
Kitty is liefquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lesbo's zijn lief, homo's zijn lief
, hetero's zijn stom
![]()
te gekquote:
Hey maaaam, ik besefte me net dat ik straks de enige ben van ons 4 die het boek gelezen heeftquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te gek
ja ik heb wel een coole zus
wil je dat ik ook invul of ben ik al te oud?
Je bent eigenlijk te oud 21-29 is de doelgroep, maar ik stuur je ook wel een survey op, dan weet je ook waar t over gaat en dan kun je meepraten over het grote BB-onderzoekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te gek
ja ik heb wel een coole zus
wil je dat ik ook invul of ben ik al te oud?
Hoi hoi, ben nu niet langer alleen in de uitzonderingsstatusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te oud 21-29 is de doelgroep, maar ik stuur je ook wel een survey op, dan weet je ook waar t over gaat en dan kun je meepraten over het grote BB-onderzoek![]()
jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey maaaam, ik besefte me net dat ik straks de enige ben van ons 4 die het boek gelezen heeft
DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET!!!!!!!??!?!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja
nou en?
ben je bang dat ik het niet snap dan
ik ben misschien wel ouder maar heb nog geen aderverkalking
ik kan nog heel goed mee
jij ziet eruit als 25. Heeft niks met het onderzoek t emaken, maar dat wilde ik even kwijtquote:
Ik zie geen kutopmerking.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Cairon het volgende:
zeg Ang3l als ik geen kutopmerking meer mag maken over TMM waarom mag die het dan wel doen?
gewoon doosje met nieuwe meenemen, kan je hem halverwege de avond nog verversen, want jij hebt toch elke dag nieuwe?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Voor het eerst weer een lens in m'n rechteroog.
Maar hopen dat dat goed gaat .....
Ja heb een extra paar en m'n bril in m'n tas zitten, als EHBO-middel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon doosje met nieuwe meenemen, kan je hem halverwege de avond nog verversen, want jij hebt toch elke dag nieuwe?
Dan neem ik aan dat dat harde lenzen warenquote:ik deed met m'n vorige paar 7 jaar![]()
Daar heb ik vanaaf ei'k ook wel zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |