Nee hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lesbo's zijn lief, homo's zijn lief
, hetero's zijn stom
![]()
te gekquote:
Hey maaaam, ik besefte me net dat ik straks de enige ben van ons 4 die het boek gelezen heeftquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te gek
ja ik heb wel een coole zus
wil je dat ik ook invul of ben ik al te oud?
Je bent eigenlijk te oud 21-29 is de doelgroep, maar ik stuur je ook wel een survey op, dan weet je ook waar t over gaat en dan kun je meepraten over het grote BB-onderzoekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te gek
ja ik heb wel een coole zus
wil je dat ik ook invul of ben ik al te oud?
Hoi hoi, ben nu niet langer alleen in de uitzonderingsstatusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te oud 21-29 is de doelgroep, maar ik stuur je ook wel een survey op, dan weet je ook waar t over gaat en dan kun je meepraten over het grote BB-onderzoek![]()
jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey maaaam, ik besefte me net dat ik straks de enige ben van ons 4 die het boek gelezen heeft
DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET!!!!!!!??!?!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja
nou en?
ben je bang dat ik het niet snap dan
ik ben misschien wel ouder maar heb nog geen aderverkalking
ik kan nog heel goed mee
jij ziet eruit als 25. Heeft niks met het onderzoek t emaken, maar dat wilde ik even kwijtquote:
Ik zie geen kutopmerking.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Cairon het volgende:
zeg Ang3l als ik geen kutopmerking meer mag maken over TMM waarom mag die het dan wel doen?
gewoon doosje met nieuwe meenemen, kan je hem halverwege de avond nog verversen, want jij hebt toch elke dag nieuwe?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Voor het eerst weer een lens in m'n rechteroog.
Maar hopen dat dat goed gaat .....
Ja heb een extra paar en m'n bril in m'n tas zitten, als EHBO-middel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon doosje met nieuwe meenemen, kan je hem halverwege de avond nog verversen, want jij hebt toch elke dag nieuwe?
Dan neem ik aan dat dat harde lenzen warenquote:ik deed met m'n vorige paar 7 jaar![]()
Daar heb ik vanaaf ei'k ook wel zin inquote:
Jij kijkt het songfestivalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. afschuwelijk die berg met homo's van Litouwen..
Yeah, dat zei ik ook al tegen iemandquote:
Die presentator gaat er lekker op in met zijn telefoonnummerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:35 schreef Vlarp het volgende:
Iedereen doet het super officieel.. komt Paul met z'n olifantenpoten door de porseleinkast stampen
Ik lag dubbel..
Dat wordt voor Nederland dan volgend jaar gewoon Bennie Jolink en de rest van Normaal maar afvaardigenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die presentator gaat er lekker op in met zijn telefoonnummerDat maakt het leuk.
En Go Lordi!
Nee man, Within Temptationquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat wordt voor Nederland dan volgend jaar gewoon Bennie Jolink en de rest van Normaal maar afvaardigen![]()
Nee en ook geen after Forever, want die zijn kwalitatief te goedquote:
en jij eet natuurlijk ook elke dag Tofu satehquote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef BB_Koning het volgende:
Al jullie homo's weer die het songfestival keken, jullie dragen zeker ook roze kleren en Prada schoenen![]()
![]()
hmmm bespeur ik hier iets als de pot verwijt de ketel ?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef BB_Koning het volgende:
Al jullie homo's weer die het songfestival keken, jullie dragen zeker ook roze kleren en Prada schoenen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |