Jij kijkt het songfestivalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. afschuwelijk die berg met homo's van Litouwen..
Yeah, dat zei ik ook al tegen iemandquote:
Die presentator gaat er lekker op in met zijn telefoonnummerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:35 schreef Vlarp het volgende:
Iedereen doet het super officieel.. komt Paul met z'n olifantenpoten door de porseleinkast stampen
Ik lag dubbel..
Dat wordt voor Nederland dan volgend jaar gewoon Bennie Jolink en de rest van Normaal maar afvaardigenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die presentator gaat er lekker op in met zijn telefoonnummerDat maakt het leuk.
En Go Lordi!
Nee man, Within Temptationquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat wordt voor Nederland dan volgend jaar gewoon Bennie Jolink en de rest van Normaal maar afvaardigen![]()
Nee en ook geen after Forever, want die zijn kwalitatief te goedquote:
en jij eet natuurlijk ook elke dag Tofu satehquote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef BB_Koning het volgende:
Al jullie homo's weer die het songfestival keken, jullie dragen zeker ook roze kleren en Prada schoenen![]()
![]()
hmmm bespeur ik hier iets als de pot verwijt de ketel ?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef BB_Koning het volgende:
Al jullie homo's weer die het songfestival keken, jullie dragen zeker ook roze kleren en Prada schoenen![]()
![]()
Neeee, QI op BBC2quote:
Maar ik vond die aktie van Paul toch wel leuker en beter dan die Belgische dame met dat bordje van We love Kate Ryan. Dat kwam toch wel triest overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:35 schreef Vlarp het volgende:
Iedereen doet het super officieel.. komt Paul met z'n olifantenpoten door de porseleinkast stampen
Ik lag dubbel..
en waar laat je die 3 procent dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef creno het volgende:
volgend jaar moet er weer met orkest gezongen worden en een combinatie van televoting (25%) en vakjury (72%).
Ik ben geen potquote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm bespeur ik hier iets als de pot verwijt de ketel ?
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij eet natuurlijk ook elke dag Tofu sateh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |