Da's de bedoeling toch ook?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, een knip met je vingers en dat Rusje ligt met zijn kont omhoog, gok ik zo.Naja, derden dan.
*timmer*timmer*timmer*timmer*timmer*timmer*timmer*quote:
uhmm.. ik ben wel een beetje ziek..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blub
We gaan zaterdag het songfestival kijken heh?
alleen de liedjes die voorbij komen en dan zap ik weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
is iedereen dat pauperprogramma kijken ofzo?
ik moet zaterdag die meuk allemaal aanhoren.. ik ben me vast mentaal aan het voorbereiden..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
alleen de liedjes die voorbij komen en dan zap ik weer![]()
Wattisseraandehanddanmetjou??![]()
Als ik dat programma zou kijken met jou en die andere gozersquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik moet zaterdag die meuk allemaal aanhoren.. ik ben me vast mentaal aan het voorbereiden..![]()
ik neem de gamecube wel mee, kan ik koeien slachten met resident evilquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik dat programma zou kijken met jou en die andere gozersdan zou ik die geluiden nadoen van Deepers Creepers en dat gamecube-spel, pardon game, die jij hebt en waar jij voor gespaard hebt en toen gekocht.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik neem de gamecube wel mee, kan ik koeien slachten met resident evil
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2426522443631028464&q=smash+bros
DIE MOET IK HEBBEN!!!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
komt op de Wii uit.. eind dit jaar.. dus moet ff sparen voor nieuwe console
de kogel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
De hele afdeling op mijn werk vraagt elke dag of ik weer een spreuk bedenk voor op het whiteboardIk moet wel oppassen dat ik niet de Idols-Herman van het bedrijf word
![]()
Maar wel grappig, eerst waren er nog mensen die dachten dat ik het serieus bedoelde
Hahahaha LOL ja dat kan ook nog: "De kogel!!! De kíóóóógellll!!!!!"quote:
dat zou ook monsterlijk zijn als die zouden winnen !quote:
Geef ze dan een link naar dit forumquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar kan ik de liedjes allemaal beluisteren?
ik heb alleen de score meegekregen
ik had raadsvergadering, en mij vind mij te streng en te zakelijk, het is toch wat
neehee ik wil een liiihiink waar ik de liedjes kan luisteruhquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef ze dan een link naar dit forumEn dus jouw profiel en alles enzo
Ik ga volgende week met een Rus uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Vlarp het volgende:
Rusland heeft een leuk snoepje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |