davidov verhaard die van jou ook zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:36 schreef davidov het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die kip: "Tok? Wat nou Tok!?!"
Geen idee, maar pokon schijnt goed te werkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
davidov verhaard die van jou ook zo
of zuig je hem wel eens af?
was jij je poes met pokon?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Geen idee, maar pokon schijnt goed te werken
Is dit een vreemd moment om een deja-vu te hebben?quote:
Altijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Is dit een vreemd moment om een deja-vu te hebben?
Foto's willen we!quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef davidov het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef davidov het volgende:
[..]
gelukkig is dit iets tussen mij en mijzelfquote:
Typisch Caironquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:02 schreef NanKing het volgende:
Oh ja ik wil nog even mededelen dat dit topic wel een geniale en uitnodigende titel heeft.
Nee, mijn smiley isquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zullen we vandan maar de Wonderer-smiley maken
![]()
Jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi David, lang niet gesprokenAlles goed? Gaat t wer een beetje thuis?
![]()
Hehe, het wordt wel flink broeierig en benauwdquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:12 schreef davidov het volgende:
RegenEr tikt heel veel regen tegen het raam
Mensen wat is dat heerlijk en lang geleden
Als je het zo heerlijk vindt, laat mijn hond dan even uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:12 schreef davidov het volgende:
RegenEr tikt heel veel regen tegen het raam
Mensen wat is dat heerlijk en lang geleden
ey lieffie.. slinger je msn nog eens even aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe, het wordt wel flink broeierig en benauwd
Malle Davidquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Jahet
is
idd
al
een
tijdje
geleden
. Alles
gaat
prima.
Thuis
ook
niet
veel
anders
dan
normaal
Vandaag zag ik een puppiequote:Op donderdag 18 mei 2006 02:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je het zo heerlijk vindt, laat mijn hond dan even uit![]()
Misschien iets voor mijn puppie... die doet zachtjes in mijn tenen bijtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil een keer een puppy in zn oor bijten, wel zachtjes![]()
Mijn kamer is altijd een walgelijke benauwde oven met dat warme weer. Jammer dat ik nu niet meer buiten in het zonnetje kan zitten, maar wel weer een pluspunt dat m'n kamer een leefbaar gebied is zowel overdag als in de nachtquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe, het wordt wel flink broeierig en benauwd
Hondenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je het zo heerlijk vindt, laat mijn hond dan even uit![]()
wondererquote:
Eerste keer dat puppy zachtjes in mn arm beet, schrok ik, ik dacht dat ie mn arm eraf zou bijten en m dan helemaal op zou etenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien iets voor mijn puppie... die doet zachtjes in mijn tenen bijten![]()
Om te corrigeren mag je een puppie best in zijn oor bijtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil een keer een puppy in zn oor bijten, wel zachtjes![]()
Stiekem terugkrabbelen hequote:Op donderdag 18 mei 2006 02:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Mijn kamer is altijd een walgelijke benauwde oven met dat warme weer. Jammer dat ik nu niet meer buiten in het zonnetje kan zitten, maar wel weer een pluspunt dat m'n kamer een leefbaar gebied is zowel overdag als in de nacht![]()
[..]
Honden
Ik zei dat ik het heerlijk weer vind ja....binnen!
Ook wil ik een keer over de grond rollen met een Sint Bernard hondquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Om te corrigeren mag je een puppie best in zijn oor bijten![]()
Normaal doen ze dat ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Eerste keer dat puppy zachtjes in mn arm beet, schrok ik, ik dacht dat ie mn arm eraf zou bijten en m dan helemaal op zou eten![]()
Lekker al dat kwijlquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook wil ik een keer over de grond rollen met een Sint Bernard hond![]()
Of het stomme mormel was homofoobquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Normaal doen ze dat ook
Je smaak was vast niet okay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |