Ik was alleen even aan het panieken of ik die H wel goed zou krijgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:20 schreef BB_Koning het volgende:Bij mij duurde het de eerste keer 5 minuten totdat ik doorhad dat ik een topic moest openen
![]()
Neeee!quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tis m'n overgangsavatar, ben alweer met m'n volgende avatar bezig
![]()
je moest eens weten hoe lief ie irl kijktquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neeee!
Deze is zo lief, laat hem nog even staan...
Ik vind het eerder een quasi-wat-lullen-jullie-nou-dom-gezicht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:28 schreef petre86 het volgende:
whaha
"Ja, de ruimte die er is zal ik gebruiken" *insert chaggo gezicht.
Iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een quasi-wat-lullen-jullie-nou-dom-gezicht.
*purr*quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........
*mieuw?*
Ligt eraan wat je onder 's nachts verstaatquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:48 schreef NanKing het volgende:
Slaap jij trouwens weleens 's nachts wonderer.
Er staat blijkbaar een enorme rij want de zaal is nog leegquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:59 schreef wizarddragon het volgende:
Bijna 2 uur mensen.. Dan kunnen al die cokesnuivende kamerleden rechtstreeks vanuit hun wcjes weer bijelkaar komen.
Tsja, ze hebben het schijnbaar hard nodigquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Er staat blijkbaar een enorme rij want de zaal is nog leeg
Nou je weet wel een menselijk bioritme enzootquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder 's nachts verstaat
het wordt alweer licht als ik ga slapen
Ik oefen vast voor over twee weken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou je weet wel een menselijk bioritme enzoot.
Het wordt spannend nu.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik wacht niet meer ga echt naar bed
verdonk kan de pot op wat mij betrefd
Nee hoor, zat te neuzen op gay-t*****.comquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:33 schreef petre86 het volgende:
waxje plat? en wonderer?
Het was geen motie van wantrouwenquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:46 schreef wonderer het volgende:
En? Moet ze oprotten of niet?
ik ben niet platquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:33 schreef petre86 het volgende:
waxje plat? en wonderer?
Aftreden heet zoiets...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:46 schreef wonderer het volgende:
En? Moet ze oprotten of niet?
Zit jij nu helemaal alleen diep in de nacht in een computerhokje?quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik ben niet platNaja lig niet plat
Maar nu toch maar wel... Heb echt zoiets van joh, Wax, Hen, waar ben je nu uiteindelijk voor opgebleven??Het uiteindelijke resultaat laat nog eens zes weken op zich wax... ehhh ehhh wachten.
Ik zit gewoon op mn slaapkamer, 1 meter van mn bedquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zit jij nu helemaal alleen diep in de nacht in een computerhokje?
Is er een poes in de buurt?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |