Op de meet had ik geen kater!...tochquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:49 schreef wonderer het volgende:
NanKing!
Leuk!
En Davidov, ja, sorry, het blijft je eerste indruk
quote:
boeiend hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
Nergens over. Waxxer is naar bed en Davidov heeft geen kater.
Hoe is het met jou dan?
Echt ontzettend boeiend mien jongquote:
Dat was ook niet mijn eerste indruk van jouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Op de meet had ik geen kater!...toch?
Ah ja...de donderdagavondenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn eerste indruk van jouDat waren je eerste posts. En de donderdagavonddrinker is blijven hangen.
Niet alles, maar wel veel. Ik lees een of ander maf K3 verhaal van een vriend van me en chat hier en daar wat met mensen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt ontzettend boeiend mien jong.
Maar hier is het goed hoor en bij Verwonderaar?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel veel. Ik lees een of ander maf K3 verhaal van een vriend van me en chat hier en daar wat met mensen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
je voor de niet alles
.
Een maf K3 verhaal wat moet ik me daar bij voorstellen?
En dat pagina's zo doorquote:"Ah", zei Vijzen Lijze de Grijze Wijze, "Ik begrijp het wel, alleen snappen doe ik het nog niet!" Vijzen schudde zijn oude hoofd, draaide zich om en liep weg.
"Vrouwen", zei hij mompelend, "Ze worden steeds zelfstandiger, straks willen ze ook nog eens gelijk behandeld worden!!"
Ondertussen zaten onze meiden met hun handen in het haar.
"Lijkt het zo wel?", vroeg Kathalenia, of zal ik het toch maar los laten hangen?"
"Ik maak twee vlechten", zei Karamella, "Dan komt mijn haar niet zo in de war!"
"Jullie doen maar", zei Kristella, die haar haar tot een paardestaart gebonden had.
Obsessie niet. Maar hij is wel fan. Al zou je het niet meteen van hem denken (prototype metalhead)quote:
Ik was laatsts bij een vriendin en 's middags krijg je altijd dat K3 gebeuren op ned 3, ze ging echt serieus zitten kijken ik lach in 3 scheurenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Obsessie niet. Maar hij is wel fan. Al zou je het niet meteen van hem denken (prototype metalhead)Maar dat is juist leuk, mensen moeten niet op het uiterlijk afgaan.
Ik vind het wel stoer. Ik heb hem ontmoet bij de premiere van een musical en intussen zijn we samen een paar keer naar een musical geweest. Je kan echt met hem lachen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was laatsts bij een vriendin en 's middags krijg je altijd dat K3 gebeuren op ned 3, ze ging echt serieus zitten kijken ik lach in 3 scheuren.
Zij is ook prototype metaalhoofd met een heel hoofd volgepierced en 25.
Welke musicalsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer. Ik heb hem ontmoet bij de premiere van een musical en intussen zijn we samen een paar keer naar een musical geweest. Je kan echt met hem lachen.
Zo vind je nog eens vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |