Op de meet had ik geen kater!...tochquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:49 schreef wonderer het volgende:
NanKing!
Leuk!
En Davidov, ja, sorry, het blijft je eerste indruk
quote:
boeiend hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
Nergens over. Waxxer is naar bed en Davidov heeft geen kater.
Hoe is het met jou dan?
Echt ontzettend boeiend mien jongquote:
Dat was ook niet mijn eerste indruk van jouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Op de meet had ik geen kater!...toch?
Ah ja...de donderdagavondenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn eerste indruk van jouDat waren je eerste posts. En de donderdagavonddrinker is blijven hangen.
Niet alles, maar wel veel. Ik lees een of ander maf K3 verhaal van een vriend van me en chat hier en daar wat met mensen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt ontzettend boeiend mien jong.
Maar hier is het goed hoor en bij Verwonderaar?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel veel. Ik lees een of ander maf K3 verhaal van een vriend van me en chat hier en daar wat met mensen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
je voor de niet alles
.
Een maf K3 verhaal wat moet ik me daar bij voorstellen?
En dat pagina's zo doorquote:"Ah", zei Vijzen Lijze de Grijze Wijze, "Ik begrijp het wel, alleen snappen doe ik het nog niet!" Vijzen schudde zijn oude hoofd, draaide zich om en liep weg.
"Vrouwen", zei hij mompelend, "Ze worden steeds zelfstandiger, straks willen ze ook nog eens gelijk behandeld worden!!"
Ondertussen zaten onze meiden met hun handen in het haar.
"Lijkt het zo wel?", vroeg Kathalenia, of zal ik het toch maar los laten hangen?"
"Ik maak twee vlechten", zei Karamella, "Dan komt mijn haar niet zo in de war!"
"Jullie doen maar", zei Kristella, die haar haar tot een paardestaart gebonden had.
Obsessie niet. Maar hij is wel fan. Al zou je het niet meteen van hem denken (prototype metalhead)quote:
Ik was laatsts bij een vriendin en 's middags krijg je altijd dat K3 gebeuren op ned 3, ze ging echt serieus zitten kijken ik lach in 3 scheurenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Obsessie niet. Maar hij is wel fan. Al zou je het niet meteen van hem denken (prototype metalhead)Maar dat is juist leuk, mensen moeten niet op het uiterlijk afgaan.
Ik vind het wel stoer. Ik heb hem ontmoet bij de premiere van een musical en intussen zijn we samen een paar keer naar een musical geweest. Je kan echt met hem lachen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was laatsts bij een vriendin en 's middags krijg je altijd dat K3 gebeuren op ned 3, ze ging echt serieus zitten kijken ik lach in 3 scheuren.
Zij is ook prototype metaalhoofd met een heel hoofd volgepierced en 25.
Welke musicalsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer. Ik heb hem ontmoet bij de premiere van een musical en intussen zijn we samen een paar keer naar een musical geweest. Je kan echt met hem lachen.
Zo vind je nog eens vrienden
Sweet Charity, Turks fruit en Jesus Christ Superstar. Erg gezellig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Welke musicals. Ik ben tijdje terug naar de Lion King geweest (zoals de rest van NL ongeveer
).
Hoe is Turks Fruit? Ik vond het boek geweldig maar ik vond de film echt niks (jaja cultuurbarbaar ik).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sweet Charity, Turks fruit en Jesus Christ Superstar. Erg gezellig.
Ik ben denk ik de enige musicalfan die TLK NIET gezien heeft
Je bent te laat, gister was de laatste voorstelling, maar hij komt op DVD uit, dus je kan hem alsnog zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe is Turks Fruit? Ik vond het boek geweldig maar ik vond de film echt niks (jaja cultuurbarbaar ik).
Nee, dank je. Dat is nou een musical die me ECHT niet trekt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:23 schreef NanKing het volgende:
Oh en ga eens heel snel naar TLK, stoute foei jij zeg.
Dat is precies wat mij onzettend tegen stond aan de film. Het boek liet toch iets meer aan mijn fantasie overquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent te laat, gister was de laatste voorstelling, maar hij komt op DVD uit, dus je kan hem alsnog zien.
Ik was niet zo gecharmeerd van het platte en de seks, eigenlijk. Ik vond de personages dom en voelde me er niet zo erg bij betrokken.
Maar goed, naakte vrouwen op het toneel zal jou niet tegenstaan, denk ikLuske (Kamerlings understudy) hield zijn boxer aan.
Ah hij is nog veul beter als je denkt hoor. Ik heb er bij zitten jankenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dank je. Dat is nou een musical die me ECHT niet trekt.
Boek gelezen noch film gezien. Ging er dus blanco in. De liedjes waren wel mooi, maar ik vond zowel Olga als Rick superirritant, egoistisch, niet aardig. Zelfde geldt voor moeder en vader. Tja, en dan wordt het moeilijk inleven. Boeide me verder ook niet dat ze doodging enzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is precies wat mij onzettend tegen stond aan de film. Het boek liet toch iets meer aan mijn fantasie over.
Naakte vrouwen heb ik idd niets op tegen, maar platte seks hoeft mij niet en al helemaal niet in een tobeelstuk/musical
Ik spendeer mijn geld dan liever aan nog een keertje Beauty and the Beastquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah hij is nog veul beter als je denkt hoor. Ik heb er bij zitten janken.
Whahaha. Het enige hoogtepunt aan de musical lijkt mij vader die op zijn stoeltje 'tieten kont, tieten kont' zingt. Deed hij dat niet dan was het absoluut een waardeloze musical.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boek gelezen noch film gezien. Ging er dus blanco in. De liedjes waren wel mooi, maar ik vond zowel Olga als Rick superirritant, egoistisch, niet aardig. Zelfde geldt voor moeder en vader. Tja, en dan wordt het moeilijk inleven. Boeide me verder ook niet dat ze doodging enzo.
Hij heeft er zelfs een heel nummer over. Het enige nummer waar geapplaudisseerd wordt, ook nogquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whahaha. Het enige hoogtepunt aan de musical lijkt mij vader die op zijn stoeltje 'tieten kont, tieten kont' zingt. Deed hij dat niet dan was het absoluut een waardeloze musical.
Überhaupt eigenlijk een musical van turks fruit vind ik beschamend.
Nou dat is dan wel weer een pluspuntquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs een heel nummer over. Het enige nummer waar geapplaudisseerd wordt, ook nog
Ik vond het meer een dieptepunt, maar ach, smaken verschillenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou dat is dan wel weer een pluspunt.
Ik ga eigenlijk nooit naar theater ofzo ben wel laatst naar zoetgevooisd geweestquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het meer een dieptepunt, maar ach, smaken verschillen
Maar heb je behalve Lion King nog iets anders gezien ook?
Ken ik niet. Klinkt als iets met veel zingen. Theater is machtig hoor, vaker gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar theater ofzo ben wel laatst naar zoetgevooisd geweest![]()
![]()
![]()
Caberet www.sarakroos.nlquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ken ik niet. Klinkt als iets met veel zingen. Theater is machtig hoor, vaker gaan
Heb je CJP (Of ben je daar te oud voor?). Scheelt je op de dag zelf (last minute) behoorlijk wat geld. Joop van den Ende voorstelling over het algemeen 50% korting. Dan kun je nog eens gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Caberet www.sarakroos.nl. Ik wil idd ook vaker gaan maar het of dat ik het te duur vind of dat ik kaartjes vergeet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je CJP (Of ben je daar te oud voor?). Scheelt je op de dag zelf (last minute) behoorlijk wat geld. Joop van den Ende voorstelling over het algemeen 50% korting. Dan kun je nog eens gaan
Verder, ja... volgens mij kost een gemiddeld theaterkaartje niet meer dan een avondje de kroeg in...
Ik ken het probleem. Ook thuiskomen is vaak lastig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:57 schreef NanKing het volgende:
En idd de kaartjes zijn meestal niet het enige probleem ik moet ook nog eens treinen en ik heb geen ov.
Luxor, zuidplein theater, RO, etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ook thuiskomen is vaak lastig.
Woon je niet ergens in de buurt van een goed theater?
Nieuw versch vleesch in het topic?!quote:
Nein je hebt niets gemist, ik ben nieuw vleeschquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nieuw versch vleesch in het topic?!.
Of heb ik weer eens wat topics gemist?.
Hoedanook.. dag mevrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |