Ik vind het nog betrekkelijk rustig.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:27 schreef Manias het volgende:
maar ja zo gaat dat
erik ben je al scared?(zoveel homos in zo'n kleine ruimte kan nogal.. tja.. gevaarlijk zijn qua handtassen die rondvliegen enzo)
Goed.quote:
Wat was jouw persoonlijke reactie op die gebeurtenis?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Manias het volgende:
owh! ja had het via msn van iemand heel anders gehoord! maar hier dus ook bereiktja was vage shit... :|
dreamcapsquote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Cairon het volgende:
big brother australia heeft een deelnemer die een HEEEEEL grote pik heeft
k had m bericht gestuurd iets in de trend van " ************************************************************ you! jij kleine ********************** hoe ************* en *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?! **********!!!!!!! "quote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat was jouw persoonlijke reactie op die gebeurtenis?
Ik heb me vandaag kapot verveeld. Maar je moet natuurlijk niet denken dat ik uit louter verveling besloot om hier te posten.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Dag, Erik.
Hoe gaat het met jou, hoe voel jij je eigenlijk nu, op zo'n, ja, ik zou haast willen zeggen, lóze zondagmiddag, een middag eigenlijk, ja, dat je je met allerhande impulsieve acties moet zien te vermaken?
ik zoek effequote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foto Cairon!
quote:I'm a self proclaimed Paki Poof
Dat klinkt als een, ja, wel heftige, haast, of misschien zelfs juist heel emotionele reactie. Was het alleen een moment van schrik of heeft het jouw verdere avond van die dag in zijn geheel verpest? Kortom: wat deed het met jou, als mens?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Manias het volgende:
[..]
k had m bericht gestuurd iets in de trend van " ************************************************************ you! jij kleine ********************** hoe ************* en *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?! **********!!!!!!! "
Dat kan ik, en meerderen met mij, Tha_Erik, helemaal voorstellen. Maar je hebt een goede keuze gemaakt, en je zult hier terloops meerdere personen leren kennen die ook in Eindhoven woonachtig zijn. Deze op het oog zo gewone zondagmiddag kan voor jou in een later stadium heel bijzonder worden. Het is goed van je, dat je het gedaan hebt.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag kapot verveeld. Maar je moet natuurlijk niet denken dat ik uit louter verveling besloot om hier te posten.
nou het deed mij de slechte kant van de mens inzien en diens weergaloze aantrekking tot het aantrekkele edoch bescheidenequote:Op zondag 21 mei 2006 17:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een, ja, wel heftige, haast, of misschien zelfs juist heel emotionele reactie. Was het alleen een moment van schrik of heeft het jouw verdere avond van die dag in zijn geheel verpest? Kortom: wat deed het met jou, als mens?
Maar, Manias? Dan is de volgende, zeer logische vraag: waarom? Waarom zou het verloop van jou leven anders zijn geworden, door een eenzijdige actie van een persoon die zich zó verwonderde om jou, in zo'n grote mate dat hij zelfs de buitenwereld wilde doen geloven dat hij als mens beschikte over jouw lichaam en jouw persoonlijkheid? Iemand die een, zullen wij dan maar geheel journalistiek-tegendraads aannemen, verwerpelijke sociale status had, misschien zelfs nog heeft? Dat schept juist het beeld van Manias de Onschuld. Jazeker Manias, je leest dat goed: de Onschuld, met een hoofdletter O. Waarom niet juist verdergaan op de manier van leven zoals je altijd al deed, maar dan met meer trots, meer passie en meer gevoel van eigenwaarde?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef Manias het volgende:
[..]
nou het deed mij de slechte kant van de mens inzien en diens weergaloze aantrekking tot het aantrekkele edoch bescheidenehet kwetste en toornde mijner ziel in diene mate dat mijn leven nooit geenszins gelijk zal zijn aan de voorafgaande onschuld
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:40 schreef Cairon het volgende:
Manias doe eens niet, anders geef ik je aan bij dreamcaps!
maar straks denken ze dat ik een polaroid geef elke keer als ik met een gast zoen!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar, Manias? Dan is de volgende, zeer logische vraag: waarom? Waarom zou het verloop van jou leven anders zijn geworden, door een eenzijdige actie van een persoon die zich zó verwonderde om jou, in zo'n grote mate dat hij zelfs de buitenwereld wilde doen geloven dat hij als mens beschikte over jouw lichaam en jouw persoonlijkheid? Iemand die een, zullen wij dan maar geheel journalistiek-tegendraads aannemen, verwerpelijke sociale status had, misschien zelfs nog heeft? Dat schept juist het beeld van Manias de Onschuld. Jazeker Manias, je leest dat goed: de Onschuld, met een hoofdletter O. Waarom niet juist verdergaan op de manier van leven zoals je altijd al deed, maar dan met meer trots, meer passie en meer gevoel van eigenwaarde?
Vlarp, hallo. Hoe gaat het met jou? En wat liet jou het besluit nemen, om de trap op naar boven te nemen, en je aan het werk te laten gaan met de computer? Op welk moment besloot jij ons hier, in dit topic, weer op te gaan zoeken voor een, ja, een soort van... een stukje digitale ontmoeting?quote:
Oh, ik moet wel even vermelden dat ik absoluut geen meet-persoon benquote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat kan ik, en meerderen met mij, Tha_Erik, helemaal voorstellen. Maar je hebt een goede keuze gemaakt, en je zult hier terloops meerdere personen leren kennen die ook in Eindhoven woonachtig zijn. Deze op het oog zo gewone zondagmiddag kan voor jou in een later stadium heel bijzonder worden. Het is goed van je, dat je het gedaan hebt.
Dat zal ik jou nu zeggen, Manias. Ik schrok van de eenvoud. De makkelijke manier waarop een derde, een willekeurige , homoseksuele inwoner van Nederland, eigenlijk kan denken: hey, joh, ik zie daar een jongeman wiens leven mij bekoort, iemand die eigenlijk is, zoals ik zo graag zou willen zijn. Dat er dus werkelijk waar mensen zijn, die het uiterlijk en de aura van een ander gebruiken om hun eigen onzekerheden en hun eigen falen te verbloemen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:38 schreef Manias het volgende:
wat deed het met jou als mens wax?
In dit tijdperk van digitalisering en anonimiteit zullen maar weinigen op die gedachte komen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:43 schreef Manias het volgende:
[..]
maar straks denken ze dat ik een polaroid geef elke keer als ik met een gast zoen!(al is dat maar 1 al 3 jaar lang maar ja)
ja he! wat een stakkerquote:Op zondag 21 mei 2006 17:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zal ik jou nu zeggen, Manias. Ik schrok van de eenvoud. De makkelijke manier waarop een derde, een willekeurige , homoseksuele inwoner van Nederland, eigenlijk kan denken: hey, joh, ik zie daar een jongeman wiens leven mij bekoort, iemand die eigenlijk is, zoals ik zo graag zou willen zijn. Dat er dus werkelijk waar mensen zijn, die het uiterlijk en de aura van een ander gebruiken om hun eigen onzekerheden en hun eigen falen te verbloemen.
en de IDO meet danquote:Op zondag 21 mei 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik moet wel even vermelden dat ik absoluut geen meet-persoon ben.
vegetariers zijn vast ook welkomquote:Op zondag 21 mei 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was een hoge uitzondering, en ik scheet zeven kleuren schijt. Echt, ik vind nieuwe mensen, vreemde mensen, gewoon eng.quote:
Maar dat zeg ik ook absoluut niet, Tha_Erik. Het gaat puur om jouw persoonlijke ontwikkeling, het wisselen van gedachten, het openen van wederzijdse deuren. Gewoon, van die, ja, alledaagse dingen eigenlijk, die je wellicht op een andere manier zal gaan bekijken. Het kan alle kanten opgaan. Maar, Tha_Erik, dat komt allemaal echt vanzelf.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik soms lees dat mensen de ene meet na de andere hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Manias het volgende:
maar erik iedereen heeft dat hoor (ik nog steeds he herb)
Ik vond t ook eng hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was een hoge uitzondering, en ik scheet zeven kleuren schijt. Echt, ik vind nieuwe mensen, vreemde mensen, gewoon eng.
sommigen idd wel jaquote:Op zondag 21 mei 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik soms lees dat mensen de ene meet na de andere hebben.
met wie heb jij het gedaanquote:Op zondag 21 mei 2006 17:53 schreef Cairon het volgende:
1 goede tip
Doe het nooit met een Fokker, want daar komt alleen gezeik en geroddel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |