Tis wel een beetje jong hoor stroekie!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik even aan mijn broer gaan vragen hoeveel koeien ik meekrijg?
stil nouquote:Op maandag 11 mei 2009 13:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tis wel een beetje jong hoor stroekie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens baltar, neuken? Ik heb wel zin
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
stil nouoei, Norman BatesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt goed. Zo niet, dan toch
[..]
stil nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Dan nietquote:
Nee, echt, die kerels zijn leuk. Ik was ooit eens verliefd op zo iemand, die zelfs niet wilde schelden omdat hij dat 'niet nodig' vond en geloofde omdat zijn moeder hem dat verteld had.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Nuno_G het volgende:
Van ale lgenoemde dingen ben ik alleen katholiek, maar braaf zeker niet
Ik vind katholieken fout, Echte gelovigen zijn protestants.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, echt, die kerels zijn leuk. Ik was ooit eens verliefd op zo iemand, die zelfs niet wilde schelden omdat hij dat 'niet nodig' vond en geloofde omdat zijn moeder hem dat verteld had.
ik smolt bijna. toen kreeg die zak een vriendin.
[..]
stil noujij houdt van bidsprinkhankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar bijten ze het mannetje ook de kop af na de daad
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind katholieken fout, Echte gelovigen zijn protestants.
(maar christelijke jongens zijn leuk ja!)
Jouw seksleven is toch een leuk onderwerpquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
Zullen we het over andere homoseksuele dingen hebben?
We kunnen ook gaan lesbo-bashen, veel nichten schijnen dat leuk te vinden
Nuanceverschil: bidsprinkhanen doen de daad ook échtquote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij houdt van bidsprinkhanken
daar bijten ze het mannetje ook de kop af na de daad
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Ach jij weet toch dat ik mij daar wel weer doorheen "houthakker"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IEEEEEEEEEEEEEEEEEW hij zei Lesboquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
Zullen we het over andere homoseksuele dingen hebben?
We kunnen ook gaan lesbo-bashen, veel nichten schijnen dat leuk te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |