quote:
Weer klachten van de BF gehad?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:07 schreef Nuno_G het volgende:
of tijd om heel netjes te zijn, welterusten dus alleen vanavond
Valse nichtquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben geen valse nicht![]()
![]()
Ben gewoon een klootzak![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben geen valse nicht![]()
![]()
Ben gewoon een klootzak![]()
Sorry, heb ik nietquote:
Hoe zit het met je studio?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, heb ik niet
Beetje stom om in de bus een foto van hem te maken. We waren de enige twee in de bus, dus we hebben leuk zitten kleppen. Hij gaat een half jaar voor Electronic Arts werken in Madrid
. *jaloers*
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die had gipswanden
De verhuurder moest ook toegeven dat het erg gehorig was....
Dit is een oud filter gebouw waar ze appartementen in hebben gemaakt. Helaas hebben ze dus niet overal betonnen muren ingezetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
In Nederland wordt overal goedkoop gebouwd, wat dacht je anders te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Zwaai even als je mijn oma tegenkomtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Peter het volgende:
Ik heb vandaag al de IJssel gezien.. Vanmiddag weer
Mooie revier![]()
nee nooitquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:57 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me!
Ik wil iets leuks gaan doen vanavond
Vrouwmensch.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee nooit![]()
weer te laat wakker, opschieten en naar het vliegveld, ik zie er niet uit maar heb geen tijd om alles op te maken en zowel eerst even koffie
wel even wat mascara opdoen hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouwmensch.
Maar goed, ik ga de stad in (nadat ik mijn krullen fatsoenlijk heb gedaan, heb gekeken of m'n kleren goed staan en tanden heb gepoetst)
Ik ga met de ex, dus ik hoef geen mascara op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel even wat mascara opdoen he![]()
en ik moet er toch goed uitzien voor de BF
Lekker... een dagje Ikeaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Pffffft.
heb me net een slag in de rondte gelopen in de ikea van breda, omdat me moeder een nwe spiegel wilt voor in de huiskamer voor Dia de la Madre 'moederdag'
snap niet waarom mensen altijd zo lopen te sjokken daar alsof ze een dagje dierentuin doen...(eigenlijk is het ook wel een dierentuin, echt aapjes kijken)
je gaat toch met een doel? d'r stond een vrouw voor me een pannelap af te rekenen..één pannelap
![]()
hehe ja, best vermoeiend ookquote:
Dat mag in de vakantie, als je het er nu maar weer af krijgtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:41 schreef wonderer het volgende:
Ik ben vier kilo aangekomen in de vakantie
Hey! Ja tuurlijk, nou half modder danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey man gozer.Al met de jimny de modder in geweest? In de modder geweest bedoel ik?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hey! Ja tuurlijk, nou half modder danMeer bos dan modder, maar da's erg leuk om te doen
Normaliter rij je met de Jimny met gewoon 2 wiel aandrijving, in bos kun je overschakelen naar 4 wheel
Ja, tuurlijk, de auto mag niet vies wordenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat doe je toch wel heeeeeeelll voorzichtig allemaal, mag ik hopen?
Maar ga je ook wel eens echt offroad, beetje hobbymatig Ardennen enzo?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:39 schreef Cahir het volgende:
Op mezelf wonen is geen droom meerOver een jaartje ben ik pleite
!
Niet alleenquote:
Nu heb je me helemaal nieuwsgierig gekregenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niet alleen. Liefst ga ik nu al, maar ik kan pas als ik mijn middelbare af heb, anders kunnen we het niet financieren.
Ik wil geen stalkersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nu heb je me helemaal nieuwsgierig gekregenWaar naar toe dan?
Iedereen denkt dus dat het half 9 begint, maar door de verplaatsing begint het nu ook om 20u ipv 20:30quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Half negen toch
kan ik het eindelijk eens een keer zien als show, ipv via youtube
DOEI!!!!! ...............................................................*rent naar tv, verliest schoen, flikkert van de trap af ( no pun intended) en gooit zich op de bankquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Iedereen denkt dus dat het half 9 begint, maar door de verplaatsing begint het nu ook om 20u ipv 20:30![]()
Het zal ze wel veel geirriteerde kijkers hebben gekost. Hopelijk wint Rachel![]()
Ruilen?quote:
En nee ik hoef niet meequote:AMSTERDAM - De Amerikaanse zangeres Tori Amos geeft op 17 september in de Heineken Music Hall in Amsterdam een concert. Dat heeft de organisatie vrijdag meegedeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ga je wonen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:39 schreef Cahir het volgende:
Op mezelf wonen is geen droom meerOver een jaartje ben ik pleite
!
Met je vriendquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niet alleen. Liefst ga ik nu al, maar ik kan pas als ik mijn middelbare af heb, anders kunnen we het niet financieren.
Ik ben echt totaly blij met de uitslag! Lisaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:46 schreef MisterO het volgende:
Jamal is eruiittttt![]()
Kom op Rachelbart, voor wie ben jij?
echt he! hoewel ik het liedje echt ruk vind maar voorruitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben echt totaly blij met de uitslag! Lisa
Wat een geweldige single ook!
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Afgezaafd x-factor deelneemster waar bijna niemand tegenwoordig naar kijkt..
Dat nummer is echt geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
echt he! hoewel ik het liedje echt ruk vind maar voorruit
toen ze dat ging doen dacht ik wtfnederland houd niet zo van holy gedoe toch. maar wist wel dat meisje van engeland x factor gewonen had met hetzelfde nr dus dacht misschien
ben er echt blij mee ook
vond rachel zo een kut al die tijd. karma werkt hehe
Je weet dat jij totaal niet representatief bent voor de gemiddelde Nederlander?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
whahah i guess you're rightquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je weet dat jij totaal niet representatief bent voor de gemiddelde Nederlander?
Ik bedoelde jou nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whahah i guess you're right![]()
vond het einde beetje raar gaan? nadat ze had gewonnen.... meestal plukken ze de winnaar er toch meteen uit voor de eerste, met tranen doorlopen, reactie.
en dan staan ze 5 minuten met dat blonde varken te kletsen 'jij gaat verder komen' kdacht verder? verder dan wie...ga weg...go home...schop haar cellulite ass van het podium
zo fataal haha my bad.quote:
Omdat hij SJM is?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waarom is hij dat niet? repr. voor de gem. nl?
ow daaromquote:
Godzijdankquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je weet dat jij totaal niet representatief bent voor de gemiddelde Nederlander?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef Nuno_G het volgende:
we zijn er weer, R staat onder de douche
Ang3l nu is je kans om hem te vertellen hoe stom hij is maar het moet wel in het engels of spaans of portugees
jij moet er toch echt eentje van goud hebben anders snap ik niet waarom R bij je blijft, als jij steeds maar vreemd blijft gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef Nuno_G het volgende:
we zijn er weer, R staat onder de douche
Ang3l nu is je kans om hem te vertellen hoe stom hij is maar het moet wel in het engels of spaans of portugees
je echte cadeau is toch pas vanaaf ?:)quote:Op zondag 10 mei 2009 12:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dank jullie wel voor het ontbijt op bed, de gekleide asbak, de pannenlappen en de tekeningen
dat is niet echt in het teken van moederdag, meer een ode aan "vaderdag"quote:Op zondag 10 mei 2009 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je echte cadeau is toch pas vanaaf ?:)
is die op zondag wel open ?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Cahir het volgende:
*gaat richting de bieb voor op-jezelf-wonen-boeken*
dat kun je niet uit een boek lerenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Cahir het volgende:
*gaat richting de bieb voor op-jezelf-wonen-boeken*
Volgens mij heeft hij eerder al aangegeven dat het min of meer afgesproken is dat het mag...quote:Op zondag 10 mei 2009 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij moet er toch echt eentje van goud hebben anders snap ik niet waarom R bij je blijft, als jij steeds maar vreemd blijft gaan.
Nee bedanktquote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat kun je niet uit een boek leren
Je kunt hier wel op training komen, ik krijg de grootste rotjong klein
In Rotterdam is bijna alles op zondag open.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:38 schreef Xiance het volgende:
oh echt ZO enorm sneu!
goede morgen allemaal
allemaal wat leuks/liefs/lekkers/moois gehad van je mannelijke partners?
ik heb mijn moeder een nieuwe ladyshave gegeven, heb ik zelf ook nog wat aan
LOL moet ik denken aan Fran ze gaf ook altijd kado''s die ze zelf eigenlijk wou hebben (quote:Op zondag 10 mei 2009 13:38 schreef Xiance het volgende:
oh echt ZO enorm sneu!
goede morgen allemaal
allemaal wat leuks/liefs/lekkers/moois gehad van je mannelijke partners?
ik heb mijn moeder een nieuwe ladyshave gegeven, heb ik zelf ook nog wat aan
nouja ik geloof niet dat ik ermee overweg kan hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL moet ik denken aan Fran ze gaf ook altijd kado''s die ze zelf eigenlijk wou hebben (
slaapkamer opgeruimd?quote:
Alleen luchten? Moet naar de stomerij nu!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
slaapkamer opgeruimd?
beddengoed open geklapt zodat het kan luchten?
met vanish oxygen krijg je de vlekken ook goed weg hoor!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen luchten? Moet naar de stomerij nu!
Is je ander bezoeker al weg dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat kun je niet uit een boek leren
Je kunt hier wel op training komen, ik krijg de grootste rotjong klein
Ik post geen nasty shit.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat denk ik nou ook steeds als ik jou iets zie posten..
Ik dacht dat ie woonde op zichzelfquote:Op zondag 10 mei 2009 14:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik post geen nasty shit.
Ben je niet te oud om bij mams te wonen?
nasty shit?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik post geen nasty shit.
Ben je niet te oud om bij mams te wonen?
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
nasty shit?
serieus.. wie heeft die fotos van jouw half blote reet online gegooit? of zijn die van je pc af gestolen?over nasty shit gesproken..
en denk je dat het jouw wat aan gaat waarom ik WEER bij mams woon?
nee idd niet..
oh is dat niet dezelfde dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
sinds wanneer en welke foto's hu
hiw kloon had toch foto's van cairon achterste als icoontje
beide nicknames beginnen met een c maar voor de rest geen overeenkomsten.quote:
Aha, wanneer wordt het kindje geborenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:27 schreef Ang3l het volgende:
*in een Guetta bui is*
*cd opzet*
*tushy shake*
quote:
ben je dan straks wel jezelf onder controle om een paar uur stil te zitten in het klooster ?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:27 schreef Ang3l het volgende:
*in een Guetta bui is*
*cd opzet*
*tushy shake*
jij moet je ook niet meer door tieners op de kast laten jagenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef Xiance het volgende:
anyway, ik ben de haantjesgedragingen leeftijd al jaren ontgroeid
dus ik ga me weer bezig houden met mijn klanten, is mijn zondag toch nog nuttig![]()
'njoy, heb wat meer footage gezien denk dat het toch wel cool isquote:
hij zegt : of omdat we elkaar grote liefde zijn, of omdat we toch nooit met een ander kunnen leven of dat zij niet met ons kunnen levenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij moet er toch echt eentje van goud hebben anders snap ik niet waarom R bij je blijft, als jij steeds maar vreemd blijft gaan.
hallo schoonheidquote:
natuurlijk dat ben je tochquote:
lolquote:Op zondag 10 mei 2009 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
natuurlijk dat ben je toch![]()
Entao we gaan zo weer weg, de stad in. We hebben een weddenschap diegene die het meeste telefoonummers verzameld hoef niet te betalen voor dinner
Gewoon blijven hopen je weet togquote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef samjustme het volgende:
Weer gereageerd op een nieuwe woning ben benieuwd of ik hem krijg, waarschijnlijk niet.
ey woon jij in R'dam trouwens?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef samjustme het volgende:
Weer gereageerd op een nieuwe woning ben benieuwd of ik hem krijg, waarschijnlijk niet.
Ik snap dat dat laatste een geintje is.... maar toch symboliseert het in mijn ogen jullie relatiequote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij zegt : of omdat we elkaar grote liefde zijn, of omdat we toch nooit met een ander kunnen leven of dat zij niet met ons kunnen leven![]()
Als ie van goud was had ik hem alllang verkocht
moet jij niet zo de deur uit ? Ik is al onderwegquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat dat laatste een geintje is.... maar toch symboliseert het in mijn ogen jullie relatie![]()
Of iig jouw houding t.o.v. hem.
misschien hoezoquote:
in hetzelfde gebouw waar ik nu woon maar meer kamersquote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon blijven hopen je weet tog
Maar een penthouse aan de Maas of wat..?
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Cahir het volgende:
Wat hoor ik nou? Hepatitis B prik gaat via je bil?
Bij jou welquote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Cahir het volgende:
Wij gaan voor 30 a 35 m2quote:Op zondag 10 mei 2009 20:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
in hetzelfde gebouw waar ik nu woon maar meer kamers![]()
heb al een aantal appartementen met bf in de stad bekeken (vrije markt huur) maar zat niet echt iets tussen wat we echt willen. We (ikke vooral) hebben ook wat eisen, centraal, parkeermogelijkheden, minstens 110m2, luxe keuken en badkamer en terras het liefst en aan het water.
toen ik studeerde woonde ik nog thuis hoorquote:
Met z'n 2en?quote:
Woonkamer was 24 en slaapkamer 12 voor 380 p/m incl service kostenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met z'n 2en?
Das men woonkamer met keuken... Dat is niet veel!
met huursubsidie zal het dan idd meevallen goed begin op zich!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Woonkamer was 24 en slaapkamer 12 voor 380 p/m incl service kosten
Als je 18 bent krijg je pas huursubsidie als het huis goedkoepr is dan 350, en laat ons droomhuis nou 380 zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
met huursubsidie zal het dan idd meevallen goed begin op zich!
Zit je ruimer en goedkoper dan ik...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Woonkamer was 24 en slaapkamer 12 voor 380 p/m incl service kosten
Moet je de service kosten vanaf trekken he. (die worden niet meegerekend in de berekening, maar een klein gedeelte)quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als je 18 bent krijg je pas huursubsidie als het huis goedkoepr is dan 350, en laat ons droomhuis nou 380 zijn
Fijn, onbekend hoeveel de service kosten zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je de service kosten vanaf trekken he. (die worden niet meegerekend in de berekening, maar een klein gedeelte)
Het is incl service kosten lager dan 350.quote:Omdat u jonger bent dan 23 jaar, mag uw huur niet hoger zijn dan ¤ 348,99 per maand.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als je 18 bent krijg je pas huursubsidie als het huis goedkoepr is dan 350, en laat ons droomhuis nou 380 zijn
zomaar vroeg het me af, heb 6 jaar in R'dam gewoondquote:
We kunnen op zijn vroegst 2010 juni op ons zelf wonen. Denk niet dat het huis dan nog te koop is. We gaan gewoon op zoek naar een goed huis dat 348 euro maximaal kost.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
klotezooi je moet dan kijken hoe hoog je uitwonen financiering dan wordt en wat bijwerken in horeca in weekenden.
yepquote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zomaar vroeg het me af, heb 6 jaar in R'dam gewoond
aye cool, Welke wijk woon je? If you care to disclose that ofcourse ;-)quote:Op zondag 10 mei 2009 20:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
yepwoon al bijna 3 jaar in Rotterdam, voorheen in de buurt.
Naast Euromast, bij pluk-me-kaal straat. Blijdorp is op zich goed te doen, zit toch in rijtje goeie locaties in Rotterdam.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
aye cool, Welke wijk woon je? If you care to disclose that ofcourse ;-)
ik woonde in noord (niet oude noorden) blijdorp/bergpolder
haha pluk me kaal straat? lolquote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Naast Euromast, bij pluk-me-kaal straat. Blijdorp is op zich goed te doen, zit toch in rijtje goeie locaties in Rotterdam.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je de service kosten vanaf trekken he. (die worden niet meegerekend in de berekening, maar een klein gedeelte)
Dan zou ik uitkomen op 380 - (4x 19,50) op een kale prijs van 302. Kunnen servicekosten 78 euro zijn?quote:Voor alle rubrieken geldt dat u maximaal ¤ 12 bij de kale huurprijs mag tellen, ook als u een hoger bedrag betaalt.
misschien zit er elektra van gemeenschappelijke ruimte in, ik heb zelf servicekosten van bijna 170.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik uitkomen op 380 - (4x 19,50) op een kale prijs van 302. Kunnen servicekosten 78 euro zijn?
Per maand? Als mijn serivcekosten 78 euro of meer is (verdeeld over de 4 categorien) ben ik gered!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
misschien zit er elektra van gemeenschappelijke ruimte in, ik heb zelf servicekosten van 170 bijna.
Lift instalatie en dergelijke, voorschot stookkosten.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
misschien zit er elektra van gemeenschappelijke ruimte in, ik heb zelf servicekosten van bijna 170.
yep maar bij mij zit bijna alles inbegrepen ook huismeester, glazenwassers.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Per maand? Als mijn serivcekosten 78 euro of meer is (verdeeld over de 4 categorien) ben ik gered!
zonde van je geld!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef hierissieweer het volgende:
de 23ste krijg ik eindelijk mijn wasdroger
schrijf je nu al in en ik zou eens per maand op wat woningen reageren zo bouw je wachttijd op!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:35 schreef Cahir het volgende:
Wow, teveel huurhuizen hebben een wachttijd van 5+ jaar
Misschien, maar heb geen ruimte om binnen te drogen en om alleen te gaan wassen als het buiten mooi weer is, is ook bijna niet te doen...quote:
Alle huizen met minstens een slaapkamer en woonkamer is hier minimaal 5 jaar wachten.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:35 schreef Cahir het volgende:
Wow, teveel huurhuizen hebben een wachttijd van 5+ jaar
Ik kan maar 1,5 jaar wachtenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
schrijf je nu al in en ik zou eens per maand op wat woningen reageren zo bouw je wachttijd op!
Ik heb op com-wonen etc. gezocht maar hoe kan ik me inschrijven?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
schrijf je nu al in en ik zou eens per maand op wat woningen reageren zo bouw je wachttijd op!
Want? dan?quote:
ok, schrijf je in, baat het niet schaadt het niet. Ik sta inmiddels ook ingeschreven voor Arnhem en Nijmegen. Maar eigenlijk wil ik hier nooit meer weg... Maar baat het niet, schaadt het niet.quote:
Hoe bedoel je particulier huren?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, schrijf je in, baat het niet schaadt het niet. Ik sta inmiddels ook ingeschreven voor Arnhem en Nijmegen. Maar eigenlijk wil ik hier nooit meer weg... Maar baat het niet, schaadt het niet.
En in de tussentijds iets particuliers huren?
niet via de sociale woningbouw, maar via een andere organisatie/particulier die wat aanbied, is vaaak wat duurder.quote:
De woningbouwvereniging, woningstichting bied sociale huur aan. Dat zijn huizen die onder de marktpreis (vaak) worden verhuurd. Zijn goedkoop. De woningbouwvereniging heeft vaak hele wijken in het beheer. Sociaal, vanwege het fijt dat ze een woning aanbieden aan iedereen, zonder (eigenlijk zou het moeten zijn) er veel winst op te maken.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Cahir het volgende:
Je gooit met wat begrippen die mij totaal onbekend zijn. Wat is 't verschil tussen sociaal en particulier?
zie pmquote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb op com-wonen etc. gezocht maar hoe kan ik me inschrijven?
zijn 5 jaar op zoek naar een woningquote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Cahir het volgende:
Okee, maar nog 1 ding snap ik niet. Hoe kunnen huizen die pas vanaf 15-05-2009 al een inschrijving uit 2004 hebbenStaan die al 5 jaar te huur ofzo? Of kan je op elk willekeurig huis inschrijven?
ook woningcorporaties.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De woningbouwvereniging, woningstichting bied sociale huur aan. Dat zijn huizen die onder de marktpreis (vaak) worden verhuurd. Zijn goedkoop. De woningbouwvereniging heeft vaak hele wijken in het beheer. Sociaal, vanwege het fijt dat ze een woning aanbieden aan iedereen, zonder (eigenlijk zou het moeten zijn) er veel winst op te maken.
Particulier: Heeft 1 of meerdere panden in beheer, maar nooit hele wijken. Is een bedrijf dat geen bemoeienis heeft vanuit de overheid. Of een persoon die zijn 2de huisje verhuurd of een kamer (als dan niet zelfstandig, dus met eigen badkamer, toilet en keuken) Is dus kleinschaliger. Hoeven niet zo nodig humaan te zijn en vragen wat ze willen voor huizen (er zit wel een wettelijke eis op het maximum)
dan zet je je stuffie erop, bij v staat hebben ze ook woningen voor jongeren!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Cahir het volgende:
Het is hopeloos, je moet je fiscale jaarloon opgeven. Nou we hebben beiden stufi... godver
Droom gaat beetje in duigen op
Lees in ander topic dat je stufi niet mag opgeven als fiscaal jaarloon.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
dan zet je je stuffie erop, bij v staat hebben ze ook woningen voor jongeren!
ik zou me dan inschrijven bij Squote:Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Lees in ander topic dat je stufi niet mag opgeven als fiscaal jaarloon.
Nee.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Cahir het volgende:
Nou, het was me het feestje welquote:
De Hep-B wordt ook intramusculair gegeven, dus kan heel goed in je bil ook. Maar bovenarm is prettiger.quote:
Ja, maar dus niet altijd in de bil.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De Hep-B wordt ook intramusculair gegeven, dus kan heel goed in je bil ook. Maar bovenarm is prettiger.
(heb ik eindelijk wat aan mijn basis-verpleegkunde)
Marieke (die we ook bij de bios zagen) vroeg of je mijn vrijer wasquote:
Ja je wist al dat die vraag zou komen hequote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Marieke (die we ook bij de bios zagen) vroeg of je mijn vrijer was
Ik zei nee, ik ga liever alleen in bad
Wat een onzin, als er iemand is die hem aanbid dan ben ik het welquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat dat laatste een geintje is.... maar toch symboliseert het in mijn ogen jullie relatie![]()
Of iig jouw houding t.o.v. hem.
De bil is een grote spier, maar niet de meest makkelijke plek. Zowel niet tijdens als erna... Ben ik zeker met je eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet altijd in de bil.
Beetje onzinnig om het daar te doen als het ook in de arm kan, niet?
Tenzij de dokter lekker is.
Aanbidden en respect tonen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat een onzin, als er iemand is die hem aanbid dan ben ik het wel
bij respect tonen is er vaak sprake van gelijkwaardigheidquote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aanbidden en respect tonen zijn 2 verschillende dingen.
Ik ga naar bed
ik heb veel respect dat ie het met mij uithoudtquote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aanbidden en respect tonen zijn 2 verschillende dingen.
Ik ga naar bed
geloof me we zijn gelijkwaardig, als je denkt dat ik heers heb je het helemaal misquote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij respect tonen is er vaak sprake van gelijkwaardigheid
aanbidden gaat vaak vanuit een onderdanige positie, dat zie ik Nuno niet snel doen eigenlijk
jij slaapt voorlopig nog niet van de opwindingquote:Op maandag 11 mei 2009 00:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
en nu het wachten op de recensie, morgen of dinsdag in de krant.
De zaal zat overigens satisfying vol
veel plezier danquote:Op maandag 11 mei 2009 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
komt goed slapen is een grote hobby van me
R is eindelijk klaar met zijn email dus daan wij ook slapen, of nou ja slapenquote:
it is janet, miss jackson if you need mequote:Op maandag 11 mei 2009 07:35 schreef Baltar het volgende:
we are a paaaaaaaaaaart of a rhythm natiooooooooooooooooooon
quote:Op maandag 11 mei 2009 07:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
it is janet, miss jackson if you need me
Is wel vreemd he, van al die keren het nu een keer met je echte vriend doenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R is eindelijk klaar met zijn email dus daan wij ook slapen, of nou ja slapen
Och ons Janetteke op de stereo?quote:Op maandag 11 mei 2009 07:35 schreef Baltar het volgende:
we are a paaaaaaaaaaart of a rhythm natiooooooooooooooooooon
Nee, stond op in den ooooooto. Jannetke galmt alleen nog steeds door in mijn hoofd.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:34 schreef Ang3l het volgende:
Je zat toch niet te fokken in de oootoooo?
Of stond het op terwijl je naar je werk reed?
Bij mij gaat Crystal Castles opstaan zometeen
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:34 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij gaat Crystal Castles opstaan zometeen
lust jij wel thee ?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
nee, da's niet helemaal mine cup of tea
Je lust alleen thee in het weekend?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Alleen in het weekend en als ik ziek ben, anders
Thee werkt goed tegen een katerquote:Op maandag 11 mei 2009 10:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je lust alleen thee in het weekend?
Zo van, nu is het zaterdag dus lust ik wel een kopjje thee?
Ow?quote:
Ja, in ieder geval tegen de verotte smaak die ik altijd in mijn mond heb bij een katerquote:
een rotte smaak in je mond na een kater?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval tegen de verotte smaak die ik altijd in mijn mond heb bij een kater.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval tegen de verotte smaak die ik altijd in mijn mond heb bij een kater.
Ja, ik weet ook niet waar die dan vandaan komt, waarschijnlijk omdat ik duizend drankjes door elkaar gedronken heb ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 11:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een rotte smaak in je mond na een kater?
nee het was perfectquote:Op maandag 11 mei 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wel vreemd he, van al die keren het nu een keer met je echte vriend doen
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee het was perfecten al die keren, so vaak gebeurt het nou ook weer niet
![]()
Goedemorgen allemaal
Ja, we doen al het weekend lang met dezelfde topicquote:
En vandaag ruimte in de agenda om samen leuke dingen te gaan doen ?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee het was perfecten al die keren, so vaak gebeurt het nou ook weer niet
![]()
Goedemorgen allemaal
Nu weer gewoon op mijn werk nadat ik vanochtend even in Utrecht ben geweestquote:Op maandag 11 mei 2009 12:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, we doen al het weekend lang met dezelfde topic![]()
Waar moet dat heen? Of beter gezegd waar zit een ieder
Ik ben gewoon aan het werkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En vandaag ruimte in de agenda om samen leuke dingen te gaan doen ?
Voordeel is dan weer wel dat er dus een ontvangst commitee voor je klaar staat als je straks thuis komt, en er al een glas vinho ingeschonken is ?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het werkmisschien morgen als ik vandaag hard doorwerk
Waar zullen we het eens over hebben vandaagquote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een idee om dat te veranderen ?
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voordeel is dan weer wel dat er dus een ontvangst commitee voor je klaar staat als je straks thuis komt, en er al een glas vinho ingeschonken is ?
We kunnen het hebben over het weerquote:Op maandag 11 mei 2009 12:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar zullen we het eens over hebben vandaag
Dat maandagen kut zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 12:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben in een heeel goed humeur vandaagquote:
Dat is ook niet zo moeilijk uit te leggen vandaagquote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben in een heeel goed humeur vandaag
Deo maar niet over het weer dat is zo afgezaagdquote:Op maandag 11 mei 2009 12:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk gaan vertelen dat ik gisteren 2 andere fokkers gezien heb en een fraaie uitvoering van Festen door www.philipstoneel.nlquote:Op maandag 11 mei 2009 12:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
We kunnen het hebben over het weer![]()
het begrip open relaties![]()
of.....
en....
oja, hierover ook nog
en nu aan ons de taak om je te ontdooien en op te warmen ?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:57 schreef Keukenkast het volgende:
Ik moet eigenlijk leren aangezien ik examen heb volgende week
Mijn humeur is tot 18 juni 20 graden onder nul
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu aan ons de taak om je te ontdooien en op te warmen ?
Dan gaat ie er wel vanuit dat ze de finale halenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Deo maar niet over het weer dat is zo afgezaagd![]()
We kunnen het hebben over ESF, maar daar loopt hier al een compleet tijdelijk topic over onder leiding van onze mod Erik waar nogal gereageerd wordt op de uitspraak van Gordon als er zaterdag geweld gebruikt wordt door politie in Moskou bij gay demonstratie dat hij dan niet op het podium gaat staan
Oja? Oja! laat maar, heb zelf al bedacht wie dat zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk gaan vertelen dat ik gisteren 2 andere fokkers gezien heb en een fraaie uitvoering van Festen door www.philipstoneel.nl
En wie behalve Angel was dat danquote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk gaan vertelen dat ik gisteren 2 andere fokkers gezien heb en een fraaie uitvoering van Festen door www.philipstoneel.nl
We (ze) komen niet eens in de halve finalequote:Op maandag 11 mei 2009 13:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan gaat ie er wel vanuit dat ze de finale halen
Blijven hopenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
We (ze) komen niet eens in de halve finale
Oja, hoop doet levenquote:
Portugalquote:Op maandag 11 mei 2009 13:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, hoop doet leven![]()
nou vooruit dan maar, we komen in de finale
Ook geen leuke medestudenten?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef Keukenkast het volgende:
Bah. Ik heb niet eens collega's
laat staan leuke om mee te rollebollen.
Waaromquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
finale werd zelfs door meer dan 2,5 miljoen mensen bekeken, dus wat lul jequote:X Factor nadert zijn einde. Vanavond is de grote finale. Daar gaan naar verwachting ruim 2 miljoen mensen naar kijken, de uitslag haalt misschien zelfs wel 2,5 miljoen belangstellenden. Het is een tijd geleden dat een talentenjacht zo goed is bekeken. RTL 4 heeft dan ook iets moois neergezet.
Wat is je type dan ?quote:
Volgens mij kan ik die taak hier beter aan onze charmeurs overlaten die minder bejaard zijn dan ikquote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]![]()
Gaat uw gang, dan laat ik de Krimoorlog wel even links liggen
Dat is het hem juist, volgens mij halen ze die finale zaterdag niet eens, dus kan hij makkelijk zo'n uitspraak doenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan gaat ie er wel vanuit dat ze de finale halen
Stoppelbaard, houdt van bier, zeurt niet over roken of andere delicate kwesties en ik schijn op kerels met depressies etc. te vallen.quote:
en heb je erover gedroomd?quote:
Nu heb ik alles uit bovenstande rijtje behalve dan die depressiequote:Op maandag 11 mei 2009 13:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Stoppelbaard, houdt van bier, zeurt niet over roken of andere delicate kwesties en ik schijn op kerels met depressies etc. te vallen.
Owh, dan hoef je alleen maar even naar de Outback te gaan, dan kom je dat type wel tegenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Stoppelbaard, houdt van bier, zeurt niet over roken of andere delicate kwesties en ik schijn op kerels met depressies etc. te vallen.
Moet ik even aan mijn broer gaan vragen hoeveel koeien ik meekrijg?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:27 schreef Keukenkast het volgende:
Dat ligt aan de bruidsschat, natuurlijk
oh dan weet ik wel een leuke voor jequote:Op maandag 11 mei 2009 13:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Die zijn toch bijna niets meer waard?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik even aan mijn broer gaan vragen hoeveel koeien ik meekrijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |