quote:
Weer klachten van de BF gehad?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:07 schreef Nuno_G het volgende:
of tijd om heel netjes te zijn, welterusten dus alleen vanavond
Valse nichtquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben geen valse nicht![]()
![]()
Ben gewoon een klootzak![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben geen valse nicht![]()
![]()
Ben gewoon een klootzak![]()
Sorry, heb ik nietquote:
Hoe zit het met je studio?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, heb ik niet
Beetje stom om in de bus een foto van hem te maken. We waren de enige twee in de bus, dus we hebben leuk zitten kleppen. Hij gaat een half jaar voor Electronic Arts werken in Madrid
. *jaloers*
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die had gipswanden
De verhuurder moest ook toegeven dat het erg gehorig was....
Dit is een oud filter gebouw waar ze appartementen in hebben gemaakt. Helaas hebben ze dus niet overal betonnen muren ingezetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
In Nederland wordt overal goedkoop gebouwd, wat dacht je anders te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Zwaai even als je mijn oma tegenkomtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Peter het volgende:
Ik heb vandaag al de IJssel gezien.. Vanmiddag weer
Mooie revier![]()
nee nooitquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:57 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me!
Ik wil iets leuks gaan doen vanavond
Vrouwmensch.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee nooit![]()
weer te laat wakker, opschieten en naar het vliegveld, ik zie er niet uit maar heb geen tijd om alles op te maken en zowel eerst even koffie
wel even wat mascara opdoen hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouwmensch.
Maar goed, ik ga de stad in (nadat ik mijn krullen fatsoenlijk heb gedaan, heb gekeken of m'n kleren goed staan en tanden heb gepoetst)
Ik ga met de ex, dus ik hoef geen mascara op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel even wat mascara opdoen he![]()
en ik moet er toch goed uitzien voor de BF
Lekker... een dagje Ikeaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Pffffft.
heb me net een slag in de rondte gelopen in de ikea van breda, omdat me moeder een nwe spiegel wilt voor in de huiskamer voor Dia de la Madre 'moederdag'
snap niet waarom mensen altijd zo lopen te sjokken daar alsof ze een dagje dierentuin doen...(eigenlijk is het ook wel een dierentuin, echt aapjes kijken)
je gaat toch met een doel? d'r stond een vrouw voor me een pannelap af te rekenen..één pannelap
![]()
hehe ja, best vermoeiend ookquote:
Dat mag in de vakantie, als je het er nu maar weer af krijgtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:41 schreef wonderer het volgende:
Ik ben vier kilo aangekomen in de vakantie
Hey! Ja tuurlijk, nou half modder danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey man gozer.Al met de jimny de modder in geweest? In de modder geweest bedoel ik?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hey! Ja tuurlijk, nou half modder danMeer bos dan modder, maar da's erg leuk om te doen
Normaliter rij je met de Jimny met gewoon 2 wiel aandrijving, in bos kun je overschakelen naar 4 wheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |