nep negerquote:
quote:
hehe dat nr was gewoon goed en origineelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
en wat vind je van Khia (My Neck, My back) of ben je niet van de gangstarap?
give it up do as i say!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:13 schreef mike_hunt het volgende:
[HOMO]#2395 licking on a .....
En hier verder, bitches!!
Ja klopt DMX Heb ik ook, maar die fucker doet niets meer de laatste tijd. Hij wordt alleen maar gearresteerdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe dat nr was gewoon goed en origineel
maar echt puur gangsterrap ben ik niet zo van man, kheb wel wat dingen maar niet veel.
kheb meer hiphop/rap, DMX zn eerste cd's zijn zo goed, NAS is voor mij de lyrical man verzamelde echt zijn cds, Ghostface killah vind ik goed, specialy die track met mary , common, mobb deep, lost boys... foxy brown, the firm.... lil kim komt hier níet in huis
give it up and let me have my wayquote:
ja man DMX echt zonde..want vind hem fucking talented...maar ja, q-tip schiet me ook nog te binnen, en warren G - regulatooooooooooors!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja klopt DMX Heb ik ook, maar die fucker doet niets meer de laatste tijd. Hij wordt alleen maar gearresteerdvan Nas alleen eerste cd... hij gaat nu scheiden van Kelis. haha Ghostface Killah vette shit
![]()
Zelf vind ik Foxy Brown (I'll be good etc) Litl Kim eerste album alleen wel goed hahah
maar ja ik heb vele smaken. R&B, Jazz, hiphop etc.. hahah
la da dada daaaquote:
tering warren G.. dat uit de oude doosquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man DMX echt zonde..want vind hem fucking talented...maar ja, q-tip schiet me ook nog te binnen, en warren G - regulatooooooooooors!
hehehe foxy brown- I'll be good is me track van haar! die beat, die clip, kvond haar toen lekker...voordat ik wist hoe ze er echt echt echt uit zag she mean
lil kim alleen de eerste cd, i got no time for fake niggaz just....on these real niggas..from east to west coast spread love son.
xscape schiet me nog te binnen...en nicole wray
mah ja...RnB/hiphop/ Reggaeton en pop/rock Español is me ding.... soms een enkel uitstapje hehe..eclectish...binnnen mijn eigen voorkueren
je herkende hetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
la da dada daaa
my life my life my life my life....in the sunshine
Life can be only what you make it, when you're feelin down you should never fake it
Say what's on your mind, and you'll find in time
That all the negative energy It would all cease
And you'll be at peace with yoursélf
you won't really need no one else
Ciao hombre,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tering warren G.. dat uit de oude dooswel goeie shit..hahah
Xscape - just kick it hahah
geweldig!!
Ik spreek je gauw weer...taxi heeft gebeld die staat over 15 min. voor de deur...moet nog eten Spreek je..![]()
Dhuuu......quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
give it up and let me have my way![]()
OMG je herkent Erotica
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
*word weer heerlijk wakker met Mex op MSN*
Omdat uuuuh... ik dan kan schelden!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Je vond hem toch stom? Hoe kun je dan heerlijk wakker worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |