Tis wel een beetje jong hoor stroekie!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik even aan mijn broer gaan vragen hoeveel koeien ik meekrijg?
stil nouquote:Op maandag 11 mei 2009 13:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tis wel een beetje jong hoor stroekie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens baltar, neuken? Ik heb wel zin
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
stil nouoei, Norman BatesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt goed. Zo niet, dan toch
[..]
stil nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Dan nietquote:
Nee, echt, die kerels zijn leuk. Ik was ooit eens verliefd op zo iemand, die zelfs niet wilde schelden omdat hij dat 'niet nodig' vond en geloofde omdat zijn moeder hem dat verteld had.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Nuno_G het volgende:
Van ale lgenoemde dingen ben ik alleen katholiek, maar braaf zeker niet
Ik vind katholieken fout, Echte gelovigen zijn protestants.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, echt, die kerels zijn leuk. Ik was ooit eens verliefd op zo iemand, die zelfs niet wilde schelden omdat hij dat 'niet nodig' vond en geloofde omdat zijn moeder hem dat verteld had.
ik smolt bijna. toen kreeg die zak een vriendin.
[..]
stil noujij houdt van bidsprinkhankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar bijten ze het mannetje ook de kop af na de daad
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind katholieken fout, Echte gelovigen zijn protestants.
(maar christelijke jongens zijn leuk ja!)
Jouw seksleven is toch een leuk onderwerpquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
Zullen we het over andere homoseksuele dingen hebben?
We kunnen ook gaan lesbo-bashen, veel nichten schijnen dat leuk te vinden
Nuanceverschil: bidsprinkhanen doen de daad ook échtquote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij houdt van bidsprinkhanken
daar bijten ze het mannetje ook de kop af na de daad
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Ach jij weet toch dat ik mij daar wel weer doorheen "houthakker"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IEEEEEEEEEEEEEEEEEW hij zei Lesboquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
Jij hoort de daad ook te doen op je huwelijksnacht hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nuanceverschil: bidsprinkhanen doen de daad ook écht
Boven of onger Rumung ?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:40 schreef Keukenkast het volgende:
Ik woon in Limburg, joh.
Protestanten worden hier gelynched
Ik vind tuinbroeken best wel leuk!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
Ik hoop dat je ook wappert met je handjes terwijl je je Marlboro Light sigaretje weggooit?
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
Ik hoop dat je ook wappert met je handjes terwijl je je Marlboro Light sigaretje weggooit?
Maar meen het wel.quote:
En jij denkt dat ik me bij het gemeentehuis kom melden met de koeien?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nuanceverschil: bidsprinkhanen doen de daad ook écht
Nietes. Ik was laatst op vakantie in Iran en toen hebben ze mijn billen aan elkander gelijmd.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jij hoort de daad ook te doen op je huwelijksnacht hoor
Pubers moeten nog leren communicerenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aan wie is dit nu gericht en het was een response op wat ?
dat je nog terug mocht komen zeg ........quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nietes. Ik was laatst op vakantie in Iran en toen hebben ze mijn billen aan elkander gelijmd.
doe dan je mondje maar openquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nietes. Ik was laatst op vakantie in Iran en toen hebben ze mijn billen aan elkander gelijmd.
Ik ga hier niet op in, nutteloze discussiesquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar meen het wel.
kijk, ik bedoel, je kan toch als kerk geen vrijbrieven gaan verkopen op te zondigen... Dat is echt onzin. Geloof is iets tussen jou en god. De kerk heeft daar niets mee te maken. Buiten dat vind ik het gewoon schandalig. Het is gewoon het geloof verkwanselen...
Ben je tandarts ofzoquote:
ja, of niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in, nutteloze discussies
Drum halfzwaar ook goed?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
Ben je er zelf tevreden over de première?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
leeftijd is slechts een neurose.
En nee Stroekie, ik heb er niet over gedroomd, heerlijk geslapen, de recensie zal morgen wel in de krant staan denk ik ja
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja, of niet...
Nog een punt, Waarom zou een mens niet zelf te toegang hebben tot god? Bij de katholieken is er altijd de kerk nodig om inzicht te krijgen in de goddelijke wereld. Protestanten vinden dat zij dit zelf ook kunnen lezen in de bijbel. De kerk is bij hun geen winkel.Maar een plek om samen te komen en te overdenken.
nee niemand weet wat hij doet, maar als hij het over zijn werk heeft, gaat het vaak over seks...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ben je tandarts ofzo
Ja, dit is een response op jou Nuno.
(zo wel duidelijk)
Neuken dan maar?quote:
Hoererij is een zonde!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee niemand weet wat hij doet, maar als hij het over zijn werk heeft, gaat het vaak over seks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |