Tis wel een beetje jong hoor stroekie!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik even aan mijn broer gaan vragen hoeveel koeien ik meekrijg?
stil nouquote:Op maandag 11 mei 2009 13:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tis wel een beetje jong hoor stroekie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens baltar, neuken? Ik heb wel zin
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
stil nouoei, Norman BatesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt goed. Zo niet, dan toch
[..]
stil nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Dan nietquote:
Nee, echt, die kerels zijn leuk. Ik was ooit eens verliefd op zo iemand, die zelfs niet wilde schelden omdat hij dat 'niet nodig' vond en geloofde omdat zijn moeder hem dat verteld had.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Nuno_G het volgende:
Van ale lgenoemde dingen ben ik alleen katholiek, maar braaf zeker niet
Ik vind katholieken fout, Echte gelovigen zijn protestants.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, echt, die kerels zijn leuk. Ik was ooit eens verliefd op zo iemand, die zelfs niet wilde schelden omdat hij dat 'niet nodig' vond en geloofde omdat zijn moeder hem dat verteld had.
ik smolt bijna. toen kreeg die zak een vriendin.
[..]
stil noujij houdt van bidsprinkhankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar bijten ze het mannetje ook de kop af na de daad
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind katholieken fout, Echte gelovigen zijn protestants.
(maar christelijke jongens zijn leuk ja!)
Jouw seksleven is toch een leuk onderwerpquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
Zullen we het over andere homoseksuele dingen hebben?
We kunnen ook gaan lesbo-bashen, veel nichten schijnen dat leuk te vinden
Nuanceverschil: bidsprinkhanen doen de daad ook échtquote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij houdt van bidsprinkhanken
daar bijten ze het mannetje ook de kop af na de daad
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Ach jij weet toch dat ik mij daar wel weer doorheen "houthakker"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IEEEEEEEEEEEEEEEEEW hij zei Lesboquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
Jij hoort de daad ook te doen op je huwelijksnacht hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nuanceverschil: bidsprinkhanen doen de daad ook écht
Boven of onger Rumung ?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:40 schreef Keukenkast het volgende:
Ik woon in Limburg, joh.
Protestanten worden hier gelynched
Ik vind tuinbroeken best wel leuk!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
Ik hoop dat je ook wappert met je handjes terwijl je je Marlboro Light sigaretje weggooit?
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
Ik hoop dat je ook wappert met je handjes terwijl je je Marlboro Light sigaretje weggooit?
Maar meen het wel.quote:
En jij denkt dat ik me bij het gemeentehuis kom melden met de koeien?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nuanceverschil: bidsprinkhanen doen de daad ook écht
Nietes. Ik was laatst op vakantie in Iran en toen hebben ze mijn billen aan elkander gelijmd.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jij hoort de daad ook te doen op je huwelijksnacht hoor
Pubers moeten nog leren communicerenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aan wie is dit nu gericht en het was een response op wat ?
dat je nog terug mocht komen zeg ........quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nietes. Ik was laatst op vakantie in Iran en toen hebben ze mijn billen aan elkander gelijmd.
doe dan je mondje maar openquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nietes. Ik was laatst op vakantie in Iran en toen hebben ze mijn billen aan elkander gelijmd.
Ik ga hier niet op in, nutteloze discussiesquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar meen het wel.
kijk, ik bedoel, je kan toch als kerk geen vrijbrieven gaan verkopen op te zondigen... Dat is echt onzin. Geloof is iets tussen jou en god. De kerk heeft daar niets mee te maken. Buiten dat vind ik het gewoon schandalig. Het is gewoon het geloof verkwanselen...
Ben je tandarts ofzoquote:
ja, of niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in, nutteloze discussies
Drum halfzwaar ook goed?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
Ben je er zelf tevreden over de première?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
leeftijd is slechts een neurose.
En nee Stroekie, ik heb er niet over gedroomd, heerlijk geslapen, de recensie zal morgen wel in de krant staan denk ik ja
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja, of niet...
Nog een punt, Waarom zou een mens niet zelf te toegang hebben tot god? Bij de katholieken is er altijd de kerk nodig om inzicht te krijgen in de goddelijke wereld. Protestanten vinden dat zij dit zelf ook kunnen lezen in de bijbel. De kerk is bij hun geen winkel.Maar een plek om samen te komen en te overdenken.
nee niemand weet wat hij doet, maar als hij het over zijn werk heeft, gaat het vaak over seks...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ben je tandarts ofzo
Ja, dit is een response op jou Nuno.
(zo wel duidelijk)
Neuken dan maar?quote:
Hoererij is een zonde!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee niemand weet wat hij doet, maar als hij het over zijn werk heeft, gaat het vaak over seks...
alsof ik voor 1 gat gevangen zou zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Neeeheeeeee, 't is bijna einde boekjaar, geen zin, moe en drukquote:
FAIL!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar krijg ik altijd zo'n last van opkomende bulten links en rechts
Huphup, ga eens studeren jongen, anders wordt het nooit wat met jequote:
Maar die ene bult vind je dan vast wel weer WEL interessantquote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
FAIL!
op het pakje van camel staat een dromedaris
die kan geen NL en zit toch echt niet naast me op mijn werkquote:
ok plan dan maar in de agenda. Hoor het wel!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Neeeheeeeee, 't is bijna einde boekjaar, geen zin, moe en druk
Ja een beetje bejaarden pesten hierquote:
Ik drink, rook, draag een paarse trainingsbroek met gele beenwarmers en heb een hele keur aan stoornisjes.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Huphup, ga eens studeren jongen, anders wordt het nooit wat met je
Neequote:Op maandag 11 mei 2009 14:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok plan dan maar in de agenda. Hoor het wel!
zo, haar daar wel wat mee.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Moet je geen boodschappen doen in de plaatselijke super?
Begin eens met andere kleding aan doenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik drink, rook, draag een paarse trainingsbroek met gele beenwarmers en heb een hele keur aan stoornisjes.
het wordt ook nooit wat met me
Pfff er zijn wel een aantal mensen die weten wat ik doe, en seks is er geen onderdeel vanquote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee niemand weet wat hij doet, maar als hij het over zijn werk heeft, gaat het vaak over seks...
ok dan niet.quote:
jij kan nog geen uur je lul in je broek houden.... Dus vraag me af wat voor een werk jij toet wat niet meer als een uur duurt...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pfff er zijn wel een aantal mensen die weten wat ik doe, en seks is er geen onderdeel van
Niet zo happen, HIW is in vervelende bui, hij wil ook steeds seks met mijquote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pfff er zijn wel een aantal mensen die weten wat ik doe, en seks is er geen onderdeel van
- edit - en tandarts ook niet![]()
Miauwquote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij kan nog geen uur je lul in je broek houden.... Dus vraag me af wat voor een werk jij toet wat niet meer als een uur duurt...
Nou wil ook wel seks met je terwijl ik niet in mijn vervelende bui zit hoor... Maar goed jij wilt niet. Dus ik ga kijken wat ik in de supermarkt kan opduikenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet zo happen, HIW is in vervelende bui, hij wil ook steeds seks met mij
blog.nl?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:14 schreef Keukenkast het volgende:
Om het niveau even op te krikken een foto van een schandalig knap iemand
[ afbeelding ]
Als-ie zijn baard laat staan is hij nog leuker
ook leuk:quote:Op maandag 11 mei 2009 14:14 schreef Keukenkast het volgende:
Om het niveau even op te krikken een foto van een schandalig knap iemand
[ afbeelding ]
Als-ie zijn baard laat staan is hij nog leuker
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij kan nog geen uur je lul in je broek houden.... Dus vraag me af wat voor een werk jij toet wat niet meer als een uur duurt...
Hoeft ook niet, mijn gedachten spreken wel voor je...quote:
Waar ik ben? ik heb al goedemorgen gezegd, maar ik word genegeerd.quote:
Ja! SSDD? Ja baltar wilt geen seks met mij, ben ik weer genoodzaakt de supermarkt in te gaan...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
Veel gemist hier? Of is het SSDD? Of smeuige roddels?
Er is nieuw jong vleesch in de kuip, Stroekie gaat er al mee trouwen, waren we iets drukker mee, dan met jouquote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waar ik ben? ik heb al goedemorgen gezegd, maar ik word genegeerd.![]()
![]()
Iets met HIW die constant sex wilquote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ik negeer je nooit, jij negeert mij!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Owja lekker! Zo naar de supermarkt! (veel beter als de parkeerplaatsen!)quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is nieuw jong vleesch in de kuip, Stroekie gaat er al mee trouwen, waren we iets drukker mee, dan met jou
jij bent nieuweling?quote:
Stroek is al oud he, dit is misschien een van de laatste kansen zich te binden en kindertjes te adopteren.quote:
not foundquote:Op maandag 11 mei 2009 14:21 schreef Cairon het volgende:
http://www.blog2blog.nl/uploads/to/TheMaster/7499.jpg
nopes werkt niet
Is keukenkast een kloon van jou?quote:
en dan zeg je wat over mij, ik kan rustig wachten tot vanavondquote:Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Owja lekker! Zo naar de supermarkt! (veel beter als de parkeerplaatsen!)
Nee, ik ken hem niet. En wat heb jij met klonen? ik ben de enige hier die geen kloon heeft. ik durf alles te zeggen onder mijn eigen naam. Chickenshit.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is keukenkast een kloon van jou?
Waldemar! (al val ik niet op blond, zou ik best eens onder hem willen liggen...)quote:
hoe oud? verliefd verloofd getrouwd?quote:
Ja maar ik hoef dan ook niet alles te doen wat ik tegenkom...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dan zeg je wat over mij, ik kan rustig wachten tot vanavond
Mieke, ze moet studeren voor de Havo, niet afleidenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe oud? verliefd verloofd getrouwd?
(voor de beeldvorming, you know..)
He mangina! ik durf ook alles te typen hier, onder dit account...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet. En wat heb jij met klonen? ik ben de enige hier die geen kloon heeft. ik durf alles te zeggen onder mijn eigen naam. Chickenshit.
zeventien en nee, geen van allequote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe oud? verliefd verloofd getrouwd?
(voor de beeldvorming, you know..)
Ja en jij moet mij doen, wanneer kom je?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Mieke, ze moet studeren voor de Havo, niet afleiden
Havo? tering das lang geleden.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Mieke, ze moet studeren voor de Havo, niet afleiden
Ohw, ook leuk! dates. Zijn ze leuk?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zeventien en nee, geen van alle
al heb ik deze week veel dates met mijn studieboeken
reuze tof.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ohw, ook leuk! dates. Zijn ze leuk?
Ik heb nooit de havo gedaan. Ik werd te dom bevonden.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Havo? tering das lang geleden.
Ja, ik zag net dat ie uit ' 91 is.
examen dit jaar?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zeventien en nee, geen van alle
al heb ik deze week veel dates met mijn studieboeken
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb nooit de havo gedaan. Ik werd te dom bevonden.
Nee baltar wilt niet... De eikel... Maar is ie bezet, dat wist ik niet. Misschien heeft ie net zo'n relatie als Nuno. Tegen BF zeggen dat ie niet schuinmarcheerd en ondertussen een afwerkings-getal van 20 per uur heeft...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
HIW en Baltar?? heb ik iets gemist? Baltar was toch al bezet? Niet dat dat wat zegt tegenwoordig, maar goed![]()
nietusquote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik ben blij dat ik dom ben. Krijg ik tenminste niet alles mee van de wereld.quote:
ja, ik wil ook weer een date.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ohw, ook leuk! dates. Zijn ze leuk?
Nathan post niet meer, dus denk dat de kans klein is. Misschien nuno, maar dat wordt een vluggertje in de bezemkast...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Keukenkast het volgende:
oh, en ik neem aan dat ik de jongste ben?
word ik dan nu vertroeteld?
Ja ik ook...quote:
vast niet met een geschiedenisboekquote:
Stroek, sup jongen?quote:
Zal ook niet gebeurenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
HIW en Baltar?? heb ik iets gemist? Baltar was toch al bezet? Niet dat dat wat zegt tegenwoordig, maar goed![]()
Daar heb ik ook nog examen in gedaan, in geschiedenis. Had maar een 9.2 had hoger verwacht...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
vast niet met een geschiedenisboek
was ik maar de zeldzame HGN (Hot Gay Nerd) die NT doet.
ignorance is not blissquote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben blij dat ik dom ben. Krijg ik tenminste niet alles mee van de wereld.
wat voor vakkenpakket heb je?quote:
Eikel, vind het niet tof van je dat je me niet even helpt...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeurenHIW heeft last van z'n vrouwelijke hormonen
Ik ga met een Limbo brouwen die in de huwelijksnacht mijn kop eraf gaat bijten en dan met 15 koeien als bruidschat de benen gaat nemenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
Oh, yes it is!quote:
hij is ongesteld?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeurenHIW heeft last van z'n vrouwelijke hormonen
engelsnederlandsduitsfransspaansgeschiedenismaatschappijwetenschappengymlevensbeschouwing geloof ik.quote:
Limbo's brouwen bier. Stroek gaat limbo's brouwen. Stroek maakt lekker bier.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ga met een Limbo brouwen die in de huwelijksnacht mijn kop eraf gaat bijten en dan met 15 koeien als bruidschat de benen gaat nemen
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ga met een Limbo brouwen die in de huwelijksnacht mijn kop eraf gaat bijten en dan met 15 koeien als bruidschat de benen gaat nemen
Nee heb geen zin in chocoladequote:
Ik denk het wel, of hij was te laat bij de gristelijke kerk gisteren om te scorenquote:
Een pretpakket dus, Tenminste dat lijkt mijquote:Op maandag 11 mei 2009 14:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
engelsnederlandsduitsfransspaansgeschiedenismaatschappijwetenschappengymlevensbeschouwing geloof ik.
Zal zorgen dat de tuinkamer en logeerkamer volledig ter uwer beschikking zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 14:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Stroek, sup jongen?
Weekend geklust? Alles klaar nu? Tuin ook? ik wil natuurlijk er wel kunnen zitten met mijn glaasje hahaha
Ga je weer met John? ik dacht dat je daarmee klaar was?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens ik ga douchen en dan neuken met iemand vanuit de supermarkt.
John komt van de week ook nog langs, wordt weer spetterende seks denk
Twas moederdag en ik moest werken. Dus heb niet 3x kunnen posten bij de kerkquote:Op maandag 11 mei 2009 14:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik denk het wel, of hij was te laat bij de gristelijke kerk gisteren om te scoren
Ag, lekkere seks is altijd goed, toch? Jouw woorden!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je weer met John? ik dacht dat je daarmee klaar was?
jij komt uit Limburg?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb trouwens nog altijd geen ja gezegd hoor, Stroek.
Vijftien koeien zijn me te min
Ahum ik heb ook geen kloonquote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet. En wat heb jij met klonen? ik ben de enige hier die geen kloon heeft. ik durf alles te zeggen onder mijn eigen naam. Chickenshit.
nee hoor gewoon een erfelijke kwestie, mijn vader had zijn bruidje ook uit Limburgquote:Op maandag 11 mei 2009 14:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Limbo's brouwen bier. Stroek gaat limbo's brouwen. Stroek maakt lekker bier.
Maar even serieus, Moet een limbo dan ook importeren net zoals een oost-blok bruid?
¿Hablas Español?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een pretpakket dus, Tenminste dat lijkt mij![]()
Zelfs Spaans?
Hola, que tal?
No tiene que estudiar?
Jongen! Moet ik het nog vaak zeggen!? Ik ben wel een normale Nederlander (dus van boven de rivieren, al ligt de rijn zowat naast mijn huis)quote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij komt uit Limburg?
Iedereen hier komt uit die hoek. Ben ik de enige die voorheen boven de rivieren heeft gewoond?
jaquote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij komt uit Limburg?
Iedereen hier komt uit die hoek. Ben ik de enige die voorheen boven de rivieren heeft gewoond?
het dubbele ?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb trouwens nog altijd geen ja gezegd hoor, Stroek.
Vijftien koeien zijn me te min
Ik ken wel een IT'er maar een NT'er?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
¿Hablas Español?
Het is geen pretpakket, ik zie een NT'er mijn profiel niet doen.
krijg ik niet eens een ' goedemorgen' ?quote:
Ik ook niet, heb hele hoge standaardsquote:Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef dan ook niet alles te doen wat ik tegenkom...
ja, ik ben half spaans.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
¿Hablas Español?
Het is geen pretpakket, ik zie een NT'er mijn profiel niet doen.
Als je 20x per uur je lul uit je broek haalt, vraag ik me af wat er bedoelt wordt met 'hoge standaard"quote:
Dat gaat met profielen, zo was dat nog niet toen jij afstudeerdequote:Op maandag 11 mei 2009 14:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ken wel een IT'er maar een NT'er?
Nee dat klopt, toen was alles beter, (heb het laatste examenjaar Mavo gedaan) dus ik kon kiezen wat ik maar wildequote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat gaat met profielen, zo was dat nog niet toen jij afstudeerde
in 1876
Het is al middag pornootjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
krijg ik niet eens een ' goedemorgen' ?
Manuel Pez, van de snoepjes je weet wel, zo heet hij!quote:
euh ja hoe weet jij dat? Hmmm ben je echt geen kloon?quote:
Ik heb ook die kleine tijd dat ik in NL woonde boven de rivieren gewoondquote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij komt uit Limburg?
Ging jij niet douchen?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Manuel Pez, van de snoepjes je weet wel, zo heet hij!
Nee, ik heet niet Manuel. Ik vind Manuel gewoon de ultieme naam voor een Spaanse gladjakker met baard.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh ja hoe weet jij dat? Hmmm ben je echt geen kloon?![]()
Jij heeft ook Manuel?![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee baltar wilt niet... De eikel... Maar is ie bezet, dat wist ik niet. Misschien heeft ie net zo'n relatie als Nuno. Tegen BF zeggen dat ie niet schuinmarcheerd en ondertussen een afwerkings-getal van 20 per uur heeft...
Nee het is PES met een S en dan nog twee namen erachter. Maar dat ga ik hier niet vertellen. Ik heb geen zin in witchhunt.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Manuel Pez, van de snoepjes je weet wel, zo heet hij!
quote:
gladjakker met baard? hmm ik ben veel dingen genoemd maar nog niet gladjakkerquote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, ik heet niet Manuel. Ik vind Manuel gewoon de ultieme naam voor een Spaanse gladjakker met baard.
Ik dacht, laat ik eens aardig tegen je doen vandaag. Lief he?quote:
in het Frans heet dat 'un roublard'.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gladjakker met baard? hmm ik ben veel dingen genoemd maar nog niet gladjakker
Baltar wilt wel? en heeft geen relatie?quote:
Dank je soms ben je wel liefquote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens aardig tegen je doen vandaag. Lief he?
vraagje: Ga jij graag in bad?quote:
Ow dacht pez. boeit ook niet, wat zijn de rest van de namen?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee het is PES met een S en dan nog twee namen erachter. Maar dat ga ik hier niet vertellen. Ik heb geen zin in witchhunt.
Een vriendin van mij zit bij zo'n callcenterquote:Op maandag 11 mei 2009 14:52 schreef hierissieweer het volgende:
Doos van de energiemaatschappij,
Ik heb een geweldig aanbod, u gaat minder betalen en krijgt een cadeautje
Ja uh, oke maar hoe weet u zo zeker dat ik minder ga betalen?
Nou omdat wij goedkoper zijn.
Uhm ja ok, stuur me dan maar een offerte ofzo.
Ja! ik stuur een een welkomspakket, dat is dan meteen de voorlopige overeenkomst.
Uhm, ja, maar ik wil eerst kijken en er niet aan vast zitten.
Nee dat doet u ook niet, u kunt altijd opzeggen na 7 dagen.
Ja uhm, maar volgens mij hoor ik allemaal vreemde berichten over hoe dat niet werkt...
Ja meneer, maar u zit er niet aan vast hoor.
Ja ik geloof het wel, heb geen interesse.
Oke meneer, dan weten wij genoeg. Bedankt voor u tijd.
Nou, tot ziens!
Heb een hekel aan dit soort telefoontjes...
Als je me in het echt kende wist je wel dat ik heel lief kán zijn jaquote:
Lijkt me een vreselijke baan...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zit bij zo'n callcenter
toch niet zo'n hele gekke vraag, ga je graag in bad?quote:
lief kan zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je me in het echt kende wist je wel dat ik heel lief kán zijn ja![]()
Ik heb zo mn buien
best wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toch niet zo'n hele gekke vraag, ga je graag in bad?
1 van de twee had ik al eens gepost. Tis de naam van het familiebedrijf in Spanje.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow dacht pez. boeit ook niet, wat zijn de rest van de namen?
TMM,quote:Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
roze? handtasquote:
TMM, heb je plannen met het keukenkastje?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lekker met het licht uit, en de rolluiken dicht, kaarsjes aan om het stemmig te maken zeker?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
best wel.
's nachts het liefst, dat is een tic die ik heb.
word wel krap he?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:58 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga in bad met TMM, het keukenkastje en ikzelf. Adjeu!
nee. met een boek.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lekker met het licht uit, en de rolluiken dicht, kaarsjes aan om het stemmig te maken zeker?
wordt die niet nat dan.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nathan post niet meer, dus denk dat de kans klein is. Misschien nuno, maar dat wordt een vluggertje in de bezemkast...
hoe oud ben jij?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
18 is mijn grens ik doe geen jongetjes van 17 alhoewel de BF wel 17 was toen we voor het eerst .....
quote:
Nee dat ben ik echt niet, soms misschien, maar dat is iedereen weleensquote:Op maandag 11 mei 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lief kan zijn.dus normaliter ben je een bitch?
alleen omdat ik in mijn korte broek, na een kus van mijn mammie naar de kermis mag lopen om een lollie te kopenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:13 schreef MisterO het volgende:
Als je 17 bent, vind ik je nog wel een jongetje hoor...
Ik heb me echt goed ingehouden qua commentaar he!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
leeftijd is slechts een neurose.
En nee Stroekie, ik heb er niet over gedroomd, heerlijk geslapen, de recensie zal morgen wel in de krant staan denk ik ja
Een MAN tmm, een MAN!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wordt die niet nat dan.
Oeh een man met een boek....
Niks met korte broeken, kussen van mam, en de kermisquote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
alleen omdat ik in mijn korte broek, na een kus van mijn mammie naar de kermis mag lopen om een lollie te kopen
ik ben 31 waarom ?quote:
daar is 17 al te oud voorquote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
alleen omdat ik in mijn korte broek, na een kus van mijn mammie naar de kermis mag lopen om een lollie te kopen
quote:
BRING IT OOOOOOOOOOOOOOOn Bitchquote:Op maandag 11 mei 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me echt goed ingehouden qua commentaar he!
Ik was zo lief voor je
ik had geen poten meer over. Het kutte is dat ik alleen liep. ik ga de volgende keer wel mensen vragen. Voor mentale support en voor een babbeltje enzo.quote:
dat is geen ex, Ang3l heeft maar een paar echte exenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, welke ex? De hoogheid uit Belgique?
gewoon, voor beeldvormingquote:
moest jij niet leren, maricon?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
stofzuigen![]()
en misschien een lollie als ik er zin in heb
dus dan ga je maar stofzuigen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet
Met keukenkastjes schoonmaken bedoel je 17jarigen [vul in.......]quote:Op maandag 11 mei 2009 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus dan ga je maar stofzuigen?
Heb ik vroeger ook weleens gedaan. Ging ik keukenkastjes schoonmaken zodat ik niet hoefde te leren.
Red me van mijn examens, neem me mee naar Spanje, ik zal braaf zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus dan ga je maar stofzuigen?
Heb ik vroeger ook weleens gedaan. Ging ik keukenkastjes schoonmaken zodat ik niet hoefde te leren.
wanneer? na je laatste raining? hoeveel/joe ver was die dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had geen poten meer over. Het kutte is dat ik alleen liep. ik ga de volgende keer wel mensen vragen. Voor mentale support en voor een babbeltje enzo.
hoe verging 30?
Daar was ik helegaar niet!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben je nu al terug uit het voorraadhok met je leuke collega?
bedoel ik écht schoonmaken, dirty boyquote:Op maandag 11 mei 2009 15:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met keukenkastjes schoonmaken bedoel je 17jarigen [vul in.......]
Zijne hoogheid uit Belgie is:quote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, welke ex? De hoogheid uit Belgique?
mee naar Spanje? Ik ben geen Sinterklaas.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Red me van mijn examens, neem me mee naar Spanje, ik zal braaf zijn.
kom nou eens met de kritiek danquote:
Waar heb je het dan gedaan? op de kopieer machine?quote:
Zolang het niet Nederland is vind ik het goed. Stond net buiten een sigaret te roken komt opeens zo'n keiharde windvlaag. En het regent.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mee naar Spanje? Ik ben geen Sinterklaas.![]()
Nee, ik woon in NY.
Zaterdagochtend heb ik 40 gelopen. zondag geen spierpijn, maar wel brakke voeten.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer? na je laatste raining? hoeveel/joe ver was die dan?
Bij mij helpen audiobooks enorm
Whahah, okay das duidelijk. En al jou exen zijn natuurlijk hetero, helemaal begrijpelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijne hoogheid uit Belgie is:
A. Geen ex
B. Geen hetero
Nou valt wel mee hoor. Snap alleen 3 keuzes niet.quote:
Nee, maar eentje.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahah, okay das duidelijk. En al jou exen zijn natuurlijk hetero, helemaal begrijpelijk
heb ik wat gemist? Heb je nu een Belg? Globefucker trotterquote:Op maandag 11 mei 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijne hoogheid uit Belgie is:
A. Geen ex
B. Geen hetero
Okay, maar dat is niet nieuw voor mequote:Op maandag 11 mei 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar eentje.
Qua jongens waar ik iets mee heb gedaan wel wat meer ja.
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zolang het niet Nederland is vind ik het goed. Stond net buiten een sigaret te roken komt opeens zo'n keiharde windvlaag. En het regent.
Hoe bedoel je dat? dat met de BF is jaren geleden hoor, hij is nu 26quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben bijna twee maal jouw leeftijd, dus dat klinkt wel erg pedo.
nee, dat weet ik wel, dat het jaren geleden is. Ik was gewoon beniewd hoe oud je bent, Ik mag niet eens weten wat voor werk je doetquote:Op maandag 11 mei 2009 15:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? dat met de BF is jaren geleden hoor, hij is nu 26
Nee, ik had hem nooit.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik wat gemist? Heb je nu een Belg? Globefucker trotter
Het is net een bouquetboekje.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik had hem nooit.
Ik heb er mee gechat en hij is op visite geweest, heeft me uit eten genomen, is blijven slapen en zo.
En ik moet nog steeds een keer daar op bezoek.
Maar hij's van adel en da's eng.
Heeft ie ook echt blauw bloed door de aderen stromen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik had hem nooit.
Ik heb er mee gechat en hij is op visite geweest, heeft me uit eten genomen, is blijven slapen en zo.
nah, niet echt, maar toch......quote:
Oei, kaakchirurg?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef Peter het volgende:
Ik kwijl en ik lek![]()
Gelukkig is de verdoving nog niet helemaal uitgewerkt...
aaaahhhhhhhquote:Op maandag 11 mei 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik had hem nooit.
Er werd wel iets anders paarsquote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Heeft ie ook echt blauw bloed door de aderen stromen?
Jah, foto - verdoving (dubbele ), 20 minuten wachten, bovenste verstandskies duwde hij 2x op en trok ie er zo uit..quote:
Bah bah bah bah bah bahquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Jah, foto - verdoving (dubbele ), 20 minuten wachten, bovenste verstandskies duwde hij 2x op en trok ie er zo uit..
Onderste eerst snijden.. en er zat een ontsteking (leuk, zo'n arts die dan zegt: "Hij ligt lekker in een bedje van pus, kan ik hem er makkelijk uitwurmen"...), en daarna er uit getrokken..
Ik merk alleen wel dat ik veel verdoving heb gekregen, al krijg ik mijn oog wel gewoon open en dicht (vorige keer niet).
Maaarr de kaakchirurg is een stuk sneller dan de tandarts.
verstandskiezen eruit?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef Peter het volgende:
Ik kwijl en ik lek![]()
Gelukkig is de verdoving nog niet helemaal uitgewerkt...
quote:
je bent wel sassy voor 17.. me likequote:
liegenaarquote:
believe me, i know what you're getting next couple of daysquote:Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Linksboven en onder jah.
(anderen waren er al uit)
bedje van pus??quote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Jah, foto - verdoving (dubbele ), 20 minuten wachten, bovenste verstandskies duwde hij 2x op en trok ie er zo uit..
Onderste eerst snijden.. en er zat een ontsteking (leuk, zo'n arts die dan zegt: "Hij ligt lekker in een bedje van pus, kan ik hem er makkelijk uitwurmen"...), en daarna er uit getrokken..
Ik merk alleen wel dat ik veel verdoving heb gekregen, al krijg ik mijn oog wel gewoon open en dicht (vorige keer niet).
Maaarr de kaakchirurg is een stuk sneller dan de tandarts.
doe dan iets laagsuitgesneden aan. een topjequote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
liegenaar
ik heb nog altijd niet gezogen/geleerd
ik ga zo hard zakken
Yeah yeah, gewoon wat zacht voedsel eten.. Ik maak straks wel wat smoothiesquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
believe me, i know what you're getting next couple of days
't is goed schoongemaakt hoor, maar de verstandskiezen verdrukten de tanden en met o.a. als gevolg een ontsteking in de kaak, onder de kiesquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
als je vraagt om uitleg maak ik je dood.
ik heb wel een nieuw tshirt met vhalsquote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe dan iets laagsuitgesneden aan. een topje![]()
ja, maar tis SSDD.. ik liep ook al veel achter... druk druk drukquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wat kunnen jullie ouwehoeren op 1 dag damn
helleuw
Ow, die geef ik je netquote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik ken wel zulke verhalen. Een vriendin had ook een puszak onder haar kies. toen de tandarts begon te wiebelen daaraan, spoot het zo eruit.
dus nee ik vraag niet om uitleg
Hmmm...try.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ow, die geef ik je net
Keukensopje, is het al genoeg om je achter je pc weg te krijgen en aan het studeren te gaan?
Of moet ik gaan vertellen hoe mijn wortelkanaalbehandeling 2 maanden terug is gegaan?![]()
ik kwam met mijn vinger tegen de muur toen ik de stofzuiger de trap op zeulde. nu bloed het en moet ik een beetje wenenquote:
Geen glazenpot in je reet stoppen, he?quote:
Ik kom er al aan met een pleister met Donald Duck eropquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik kwam met mijn vinger tegen de muur toen ik de stofzuiger de trap op zeulde. nu bloed het en moet ik een beetje wenen![]()
lieverdquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik kom er al aan met een pleister met Donald Duck erop
Hello kitty pleisterquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik kom er al aan met een pleister met Donald Duck erop
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik kwam met mijn vinger tegen de muur toen ik de stofzuiger de trap op zeulde. nu bloed het en moet ik een beetje wenen![]()
wapeton? hahahaquote:
Peter is keukenkastje?quote:
quote:
laat maar, ik lees weer fout hahahquote:
Ik heb ook niet teruggelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar tis SSDD.. ik liep ook al veel achter... druk druk druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |