Speciaal voor Mike een hele uitgebreide TT; omdat hij dat graag heeft en anders niet kan slapen en zo. Wellicht dat hij er een klein complex aan over houdt, en dat willen we natuurlijk geen van allen graag. Dus vandaar daarom een uitgebreide TT. Wat hier allemaal zou moeten staan? Ik heb geen idee, wellicht dat een heel lang verhaal al voldoende is?
We kunnen het ook gaan hebben over wat er in het vorige topic allemaal gebeurd is?
De FOK!'ers hier hebben ervaren hoe de avond bij Ang3l thuis uitgelopen is in een gezellige slaappartij waarbij een medefokker in het forum een relaas deed van zijn kant van het verhaal. Natuurlijk kwam het uitlog-drama ook nog even voorbij.
Ook hebben we het gehad over een fokker welke vandaag zijn eerste flesje T gekocht heeft. En dat hij er achter kwam dat het in een andere staat een stuk goedkoper is.
Verder is het mogelijk om in te zetten op hoelang de relatie van een fokker vol gaat houden aangezien de knipperlicht relatie de trend van 2010 in zuidelijk Nederland is.
We kwamen er tevens achter dat een fokker 8 keer over zijn rijexamen heeft gedaan. Altijd handig om te weten.
En wellicht het belangrijkste nieuws! Mike heeft een nieuwe tattoo; pinokkio rondom zijn discostick. Hoe hip, hoe 2010. En dat voor iemand uit eind jaren '60 van de vorige eeuw!

Dit alles is terug te lezen in het volgende topic:
[HOMO] 2726 - Waar we geen soaps uitzendenEn hier gaan we verder
[ Bericht 50% gewijzigd door Bartjebart op 19-04-2010 23:29:21 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...