Ja inderdaadquote:
slaapsequote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef creno het volgende:
Ik zat met de cabaretvoorstelling echt in de kast, mocht er een foto van zijn dan post ik die nog wel.
tevens tvp en truste
quote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef creno het volgende:
Ik zat met de cabaretvoorstelling echt in de kast, mocht er een foto van zijn dan post ik die nog wel.
tevens tvp en truste
Nee, is wel leuk om te horen wanneer hier iedereen uit de kast kwam.quote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad
En als het je niet bevalt, dan heb je pech
huh? facebook? waar komt dit vandaan? zit je wel in het juiste topic?quote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
no way in hell!! ik kom zelf nooit op facebook, misschien zat die gekoppeld aan mijn gmailacount, die heb ik wel aan gehad
Als je intensief teruggelezen had....quote:Op maandag 19 april 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? facebook? waar komt dit vandaan? zit je wel in het juiste topic?
quote:Op maandag 19 april 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je intensief teruggelezen had....
Eigenlijk gewoon angst voor hun reactie... en die was ook niet al te positief... nu is het redelijk normaal maar echt lekker loopt het nog steeds niet... maar ik leid mijn eigen levenquote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ikMaar waarom was je laat...
wie gaat er als eerstequote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, is wel leuk om te horen wanneer hier iedereen uit de kast kwam.![]()
de TT 'Wanneer kwamen zij uit de kast' waarom moet ik denken aan Man bijt Hond?
daarom stel ik het uit.quote:Op maandag 19 april 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon angst voor hun reactie... en die was ook niet al te positief... nu is het redelijk normaal maar echt lekker loopt het nog steeds niet... maar ik leid mijn eigen leven
quote:Op maandag 19 april 2010 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie gaat er als eerste
[ afbeelding ]
Hmm, das jammer dat het zo moest gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon angst voor hun reactie... en die was ook niet al te positief... nu is het redelijk normaal maar echt lekker loopt het nog steeds niet... maar ik leid mijn eigen leven
Maar is het niet zo dat het met de week moeilijker wordt?quote:
Dan had de TT eigenlijk "wanneer kwam u uit de kast?" moeten zijnquote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, is wel leuk om te horen wanneer hier iedereen uit de kast kwam.![]()
de TT 'Wanneer kwamen zij uit de kast' waarom moet ik denken aan Man bijt Hond?
erik wil de TT vast wel veranderenquote:Op maandag 19 april 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan had de TT eigenlijk "wanneer kwam u uit de kast?" moeten zijn
ja, (serious note) dubbelleven is niet makkelijk..quote:Op maandag 19 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat het met de week moeilijker wordt?
Toen ik 18, 19 was heb ik wel met vrouwen gerommeld maar dat bleek het niet te zijnquote:Op maandag 19 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm, das jammer dat het zo moest gaan.
Maar in de tussentijd was je niet onwijs hetero?
nee zo werkt dat niet.quote:
vrouwen zijn dan ook bahquote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen ik 18, 19 was heb ik wel met vrouwen gerommeld maar dat bleek het niet te zijn
heb je weleens met een vrouw ge.... ?quote:
neequote:Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je weleens met een vrouw ge.... ?
i know, ik weet het... maar ik heb mijn redenen ervoor...quote:
net alsof andere moderators dat gaan lezen.. ze hebben toch wel hun handen vol om andere topics dicht te gooien.. i should know... mijn topic over sounding (pisbuis) werd niet gewaardeerd.quote:Op maandag 19 april 2010 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal het niet doen , maar de posts staan er nog wel dus
o dus je bent een goldstar...quote:
echt niet. Ik kan dat toch niet van Jan en Alleman bij houden. Veel homo's gaan eerst met meisjes/vrouwen omdat zij makkelijker te krijgen zijn als je nog in de kast zit.quote:
Eh...quote:Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, (serious note) dubbelleven is niet makkelijk..
wanneer kwam jij uit de kast voor je ouders en vrienden?
Nja en die tussentijd?quote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen ik 18, 19 was heb ik wel met vrouwen gerommeld maar dat bleek het niet te zijn
quote:
zoals ik zei je word gewoon oudquote:Op maandag 19 april 2010 23:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet. Ik kan dat toch niet van Jan en Alleman bij houden. Veel homo's gaan eerst met meisjes/vrouwen omdat zij makkelijker te krijgen zijn als je nog in de kast zit.
In KPD liep er een topic over penisdildo'squote:Op maandag 19 april 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net alsof andere moderators dat gaan lezen.. ze hebben toch wel hun handen vol om andere topics dicht te gooien.. i should know... mijn topic over sounding (pisbuis) werd niet gewaardeerd.![]()
Is dat net zoiets als een golden...?quote:
Of geef een antwoord op de vraag uit de TTquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Post dan tenminste een volwaardige post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |