huh? que?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef welkominspace het volgende:
maar kloot gij dan ook niet rond mike?
half om half is het hier denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef Peter het volgende:
Volgens mij zijn er een aantal niet van het monogame leven..
??quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef Peter het volgende:
pardon?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? que?
Tuurlijk wel. Maar ik ben een beetje raar. Ik begin waar iedereen eindigt en ga zo terug.
vaag he?
i saw thatquote:
Ja, dat vetrandje moet er af he. De snelste manier is toch lichamelijke inspanning.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i saw that![]()
helemaal niet zoveel hoor. Ik heb in Nederland twee fuckbuddies and that it. En wat ik af en toe op pik in de club.
Ik zit (nog) niet op Gayromeo etc..al die profiel sites... Maar als ik dat wel ga doen, dan ga ik los. Ik bedoel, ik moet toch ook kilometers en ervaringen opdoen.
ja, dat mis ik wel in NY..je hebt het er wel, maar niet die shit hier bij Jamin.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
geef het maar aan mij dan
wrijf het er maar in dat ik geen vriend heb. * rent huilend weg*quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef Peter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef welkominspace het volgende:
maar kloot gij dan ook niet rond mike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |