Die pedo-priesters zijn voornamelijk in West-Europa te vinden. Haten op Balkanlandenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:27 schreef Toon_Jacobs het volgende:
Dat krijg je als je land uit 87% katholieken bestaat.Dan gaan ze achter de homo's aan ipv de pedo-priesters. Het Vaticaan heeft hen namelijk wijsgemaakt dat de pedo-priesters stiekem homo's zijn.
Nou, in West-Europa worden ze tegenwoordig wat eerder ontdekt. Mij maak je niet wijs dat het elders minder bestaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:31 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Die pedo-priesters zijn voornamelijk in West-Europa te vinden. Haten op Balkanlanden.
Nee, alsjeblieft, doet dat Kroatie niet aan, ze kunnen niet zonder jouw miezerige 150 euro.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef Strani het volgende:
Ik ga nog maar even niet op vakantie naar Kroatië. Dat land verdient de inkomsten aan toerisme niet als het de homo's niet beter kan beschermen.
Vooroordelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, in West-Europa worden ze tegenwoordig wat eerder ontdekt. Mij maak je niet wijs dat het elders minder bestaat.
Zonder de mijne wel, maar als dit een negatief effect heeft op de vakantieplannen van meer mensen kan het wel degelijk aantikken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:33 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft, doet dat Kroatie niet aan, ze kunnen niet zonder jouw miezerige 150 euro.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeggen dat het in de Balkan minder voorkomt is ook een vooroordeel.
Daarom zijn landen als Turkije, Marokko, Egypte etc. uitermate onpopulair. /sarcasmequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonder de mijne wel, maar als dit een negatief effect heeft op de vakantieplannen van meer mensen kan het wel degelijk aantikken.
Zou ik ook niet snel heengaan. Turkije zou ik nog overwegen omdat Istanbul al vrij modern schijnt te zijn, maar Egypte zeker niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Daarom zijn landen als Turkije, Marokko, Egypte etc. uitermate onpopulair. /sarcasme
Dan kan je erg veel vakantielanden mijden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef Strani het volgende:
Ik ga nog maar even niet op vakantie naar Kroatië. Dat land verdient de inkomsten aan toerisme niet als het de homo's niet beter kan beschermen.
Doe ik ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dan kan je erg veel vakantielanden mijden.
Is zo'n gaypride hetzelfde als die canal pride wat ze hier doen? Kan me goed voorstellen dat dat niet gewaardeerd wordt.
Ik ben zelf echt niet homofoob maar dat soort zaken zou wat mij betreft ook niet toegestaan worden.
Da's al een begin inderdaad. Maar jammer als de bevolking minder ver is dan de overheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:45 schreef Mishu het volgende:
Positief feit is dat de politie en overheid het nu aandurven om het te gaan houden.
Hiervoor verboden ze het volgens mij. Ze willen bij de EU horen blijkbaar
Het verslechtert de situatie alleen maar. Ze betogen dat ze ook normale mensen zijn. Om dit kracht bij te zetten tooien ze zich in leren string, maken ze zich en lopen ze met dildo's te zwaaien. Erg normaal ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Ik ben zelf ook niet zo'n voorstander van Gay Pride Parades omdat ik niet inzie hoe het de situatie van homo's kan verbeteren
Ach hoe vaker ze het zien des te normaler zullen ze het vinden. Of ze zullen er in ieder geval hun schouders voor gaan ophalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's al een begin inderdaad. Maar jammer als de bevolking minder ver is dan de overheid.
Dat ben ik met je eens. Helaas zullen de anti-demonstranten dit wel niet gedaan hebben uit pieteit voor de homofiele medemens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:47 schreef Gulo het volgende:
[..]
Het verslechtert de situatie alleen maar. Ze betogen dat ze ook normale mensen zijn. Om dit kracht bij te zetten tooien ze zich in leren string, maken ze zich en lopen ze met dildo's te zwaaien. Erg normaal ja.
Ik kan me voorstellen dat normale homofielen ook behoorlijk balen van de extravagante relnichten.
Eigenlijk zou het gewoon de 'Pride Parade' moeten zijn. Dat ik als hetero ook met m'n conducteurspet op een boot kan staan omdat ik publiekelijk gek wil zijn op treinen, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef Mishu het volgende:
Het gaat er niet om dat je normaal bent als homo, het gaat er om dat je mag zijn wie je wilt zijn.
Juistquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef Mishu het volgende:
Het gaat er niet om dat je normaal bent als homo, het gaat er om dat je mag zijn wie je wilt zijn.
Dan moeten ze het niet onder de noemer homo-emancipatie scharen. Door als een stel perverse leernichten te keer te gaan belemmeren ze de emancipatie mijns inziens. Overigens heb ik het nu over de canal pride, ik ga er vanuit dat zo'n optocht op de balkan iets ingetogener zal zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef Mishu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |