Ik zou die HappyBob zo de kanker in slaan, maar als dat ik haar ga verkondigen, heb ik weer een ban aan mijn broek.quote:
Waarom precies? Vind je het confronterend?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou die HappyBob zo de kanker in slaan, maar als dat ik haar ga verkondigen, heb ik weer een ban aan mijn broek.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou die HappyBob zo de kanker in slaan, maar als dat ik haar ga verkondigen, heb ik weer een ban aan mijn broek.
Inderdaad. Zou geen andere reden weten waarom TS zich hierover zo opwindt. (hihi.quote:
Verdiep je eens 4 regels verder in mijn foboquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef Casualty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij en iemand de kanker in slaan
Je zit op kickbox. En nu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verdiep je eens 4 regels verder in mijn fobo
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
HELD IK BIBBER AL BIJNA OW WAT BEN JIJ GEVAARLIJK MAN HAHAHAquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar wordt je getraind om mensen de kanker in te slaanquote:
Misschien kunnen ze je ook weer hetero maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar wordt je getraind om mensen de kanker in te slaan
Ik laat me niet zo makkelijk uit de tent lokken, want we zitten met z'n allen achter ons computertje. Maar oh wat zou ik jou graag een goeie hoek op je kaak willen geven zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:43 schreef Casualty het volgende:
[..]
HELD IK BIBBER AL BIJNA OW WAT BEN JIJ GEVAARLIJK MAN HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moeten ze ook een paar lessen werkwoorden vervoegen ertussen knallen, want dit gaat zo niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar wordt je getraind om mensen de kanker in te slaan
Maar wat is je probleem nou precies? Ik snap de OP niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk uit de tent lokken, want we zitten met z'n allen achter ons computertje. Maar oh wat zou ik jou graag een goeie hoek op je kaak willen geven zeg
Je laat je ook niet makkelijk uit de kast lokken, maar je zal er binnenkort vast wel zelf achterkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk uit de tent lokken, want we zitten met z'n allen achter ons computertje. Maar oh wat zou ik jou graag een goeie hoek op je kaak willen geven zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |