Ik zou die HappyBob zo de kanker in slaan, maar als dat ik haar ga verkondigen, heb ik weer een ban aan mijn broek.quote:
Waarom precies? Vind je het confronterend?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou die HappyBob zo de kanker in slaan, maar als dat ik haar ga verkondigen, heb ik weer een ban aan mijn broek.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou die HappyBob zo de kanker in slaan, maar als dat ik haar ga verkondigen, heb ik weer een ban aan mijn broek.
Inderdaad. Zou geen andere reden weten waarom TS zich hierover zo opwindt. (hihi.quote:
Verdiep je eens 4 regels verder in mijn foboquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef Casualty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij en iemand de kanker in slaan
Je zit op kickbox. En nu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verdiep je eens 4 regels verder in mijn fobo
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
HELD IK BIBBER AL BIJNA OW WAT BEN JIJ GEVAARLIJK MAN HAHAHAquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar wordt je getraind om mensen de kanker in te slaanquote:
Misschien kunnen ze je ook weer hetero maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar wordt je getraind om mensen de kanker in te slaan
Ik laat me niet zo makkelijk uit de tent lokken, want we zitten met z'n allen achter ons computertje. Maar oh wat zou ik jou graag een goeie hoek op je kaak willen geven zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:43 schreef Casualty het volgende:
[..]
HELD IK BIBBER AL BIJNA OW WAT BEN JIJ GEVAARLIJK MAN HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moeten ze ook een paar lessen werkwoorden vervoegen ertussen knallen, want dit gaat zo niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar wordt je getraind om mensen de kanker in te slaan
Maar wat is je probleem nou precies? Ik snap de OP niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk uit de tent lokken, want we zitten met z'n allen achter ons computertje. Maar oh wat zou ik jou graag een goeie hoek op je kaak willen geven zeg
Je laat je ook niet makkelijk uit de kast lokken, maar je zal er binnenkort vast wel zelf achterkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk uit de tent lokken, want we zitten met z'n allen achter ons computertje. Maar oh wat zou ik jou graag een goeie hoek op je kaak willen geven zeg
WAT WIL JE GAAN DOEN STOM LELIJK NERDJE . IK STUUR EEN LEGER OP JE AF HOOR JE ME !!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
carequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook een paar lessen werkwoorden vervoegen ertussen knallen, want dit gaat zo niet.
tuurlijk johquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:46 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je laat je ook niet makkelijk uit de kast lokken, maar je zal er binnenkort vast wel zelf achterkomen.
Ik heb AP even gebeld en hij ontkent dit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:47 schreef Casualty het volgende:
[..]
WAT WIL JE GAAN DOEN STOM LELIJK NERDJE . IK STUUR EEN LEGER OP JE AF HOOR JE ME !!!![]()
![]()
MIJN LEGER IS GETRAIND DOOR AP EN SLOOPT JE HELEMAAL MET JE KUTHOOFD STOMME AAP
WAAROM ZIT JE TROUWENS TEGEN EEN VUILNISVAT ?? IS DAT JE HUIS ???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:49 schreef mike_hunt het volgende:
homo hier![]()
please bitch. Ik doe aan freefright... ik eet jongentjes zoals jij.
dat denk jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:52 schreef Casualty het volgende:
[..]
![]()
JA DU TANK ! EN TOEN KWAM JE DE VERKEERDE HOMO TEGEN DIE JE SLOOPTZO ZIE JE MAAR WEER NEP KICKBOXER
Duidelijk ontkenning dit.quote:Passie: PSV, dames.
DE DOEL TS ZIT OP DE LAGERE SCHOOLquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:55 schreef DuTank het volgende:
De doel van dit topic is ook grandioos gefaald.
quote:
quote:
omdat ene kankerkneus het nachtbagger topic aan het verzieken was met zijn gayplaatjesquote:
kanker stoer hoor, fobo van iemand erbij halen en zelf geen foto's erin hebben staanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen kijken hoor, want deze jongeman valt niet op dames.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen mijn spiermassa die ik verkregen heb doordat ik op kickboxen zit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
kanker stoer hoor, fobo van iemand erbij halen en zelf geen foto's erin hebben staanroyal
Ja, alleen te laat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:59 schreef Bellatrix het volgende:
Relmof, dat was een loepzuiver topique.
Indeed!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer? Bellatrix had een prima topic.
Ik vind My Way mooier. Of Something Stupid.quote:
En speciaal voor jou deze dan nog maar een keerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
voel je je aangetast in je mannelijkeheid?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
omdat ene kankerkneus het nachtbagger topic aan het verzieken was met zijn gayplaatjes
Ik ook, maar deze kwam ik net tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind My Way mooier. Of Something Stupid.
Achterlijke kutlanden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst waren er homoseksuelen in Malawi die 14 jaar celstraf kregen enkel omdat ze hun relatie naar buiten brachten. Volgens mij hebben ze later gratie gekregen.
Krijg je met al diequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:01 schreef Derek010 het volgende:
Ik hoor trouwens net dat homo's in Californië toch weer wel niet wel NIET mogen trouwen
Er zijn er ook tig opgehangen en vergast.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst waren er homoseksuelen in Malawi die 14 jaar celstraf kregen enkel omdat ze hun relatie naar buiten brachten. Volgens mij hebben ze later gratie gekregen.
Bellatrix!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer? Bellatrix had een prima topic.
Niet zo boos kijken, ik omarm je homoschap.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
omdat ene kankerkneus het nachtbagger topic aan het verzieken was met zijn gayplaatjes
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
kanker stoer hoor, fobo van iemand erbij halen en zelf geen foto's erin hebben staanroyal
Ja?quote:
Dat is geen eckte man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen kijken hoor, want deze jongeman valt niet op dames.
Maar ik voel mij net op mijn gemak met mijn nieuwe geaardheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:03 schreef Derek010 het volgende:
Alle hetero's ==> Nachtbagger voor hetero mannen. en verder met de pret
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En speciaal voor jou deze dan nog maar een keer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken, ik omarm je homoschap.
Faalkeuningquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:03 schreef Derek010 het volgende:
Alle hetero's ==> Nachtbagger voor hetero mannen. en verder met de pret
Geef de homo's de schuld!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:05 schreef MYV het volgende:
Rot nou eens op met al die dubbele kuttopics.
Wat een faalnacht is dit.
Niemand baggert normaal hierIk kijk morgen wel of er normale bagger is.
Jullie hebben het zwaar verneukt.
Dag.
Je zei daarvoor dat je al weg ging... wats going onnnnnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:05 schreef MYV het volgende:
Dag.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:04 schreef Fanta-stick het volgende:
STICKY STICKS GOES FANTA IS IN DA HOUSE
nee, ik zag je voorbij komen in het LIKE A VIRGIN topic.quote:
De usertjes kunnen niet zonder moderatie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:05 schreef MYV het volgende:
Dag.
Als Europa hebben we Afrika echt veel te snel verlaten, Afrika was gewoon echt nog niet klaar voor dekolonisatie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Er zijn er ook tig opgehangen en vergast.
Was al zo toch. Is toch je kloon.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik zag je voorbij komen in het LIKE A VIRGIN topic.
Ja maar de moderators zijn helemaal kansloos zonder usersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De usertjes kunnen niet zonder moderatie.
Lief hè?
waar word er dan normaal gebaggerd? overal toch/quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:05 schreef MYV het volgende:
Dag.
Asjeblief zeg, als ik me aan iemand kan ergeren staat hij met stip op de tweede plekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was al zo toch. Is toch je kloon.
Niet kansloos, maar wel zonder iets te doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:07 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ja maar de moderators zijn helemaal kansloos zonder users
Tweede plek.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Asjeblief zeg, als ik me aan iemand kan ergeren staat hij met stip op de tweede plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |