stomme niet-tukkerquote:
Ik heb nog nooit zoon grote stoeprand gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat nou als jij groter dan Ruler bent?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, mocht je je bedenken, je bent welkom
Ruler, bitchy van mequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je wil mag je deze keer wel mijn latex-pakje aan![]()
Het is mijn maat, dus dat is voor jou lekker strak
heeft ie dan wel 3 broekspijpen? anders wordt er wat afgekneldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je wil mag je deze keer wel mijn latex-pakje aan![]()
Het is mijn maat, dus dat is voor jou lekker strak
Had niet door dat ik de Lapo hadquote:
quote:
Da's toch lekker strak?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heeft ie dan wel 3 broekspijpen? anders wordt er wat afgekneld
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
wat zullen die turkjes gekeken hebben
Inderdaad. De inhoud van de tram stond er ook al bij van 'Als jullie zelf niet gaan, helpen wij een handje.'quote:
LOLquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had niet door dat ik de Lapo hadwas een gokje
Jaquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had niet door dat ik de Lapo hadwas een gokje
wat kan ik er aan doen dat mijn ouders een verkeerde woonkeus hebben gemaakt door mij in de oosterweij te laten verwekken (das die buurt waar die buschaufeur werd bedreigdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
dat duurde lang
[..]
stomme niet-tukker
dat heb je soms
* Trevland baalt dat hij er niet bij wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. De inhoud van de tram stond er ook al bij van 'Als jullie zelf niet gaan, helpen wij een handje.'
Dat zie ik best grappig voor mequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. De inhoud van de tram stond er ook al bij van 'Als jullie zelf niet gaan, helpen wij een handje.'
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Dus we hebben de daderquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat kan ik er aan doen dat mijn ouders een verkeerde woonkeus hebben gemaakt door mij in de oosterweij te laten verwekken (das die buurt waar die buschaufeur werd bedreigd)
vast in de randstadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat kan ik er aan doen dat mijn ouders een verkeerde woonkeus hebben gemaakt door mij in de oosterweij te laten verwekken (das die buurt waar die buschaufeur werd bedreigd)
* Ezechielk is trots dat hij daar wel bij wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland baalt dat hij er niet bij was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |