stomme niet-tukkerquote:
Ik heb nog nooit zoon grote stoeprand gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat nou als jij groter dan Ruler bent?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, mocht je je bedenken, je bent welkom
Ruler, bitchy van mequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je wil mag je deze keer wel mijn latex-pakje aan![]()
Het is mijn maat, dus dat is voor jou lekker strak
heeft ie dan wel 3 broekspijpen? anders wordt er wat afgekneldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je wil mag je deze keer wel mijn latex-pakje aan![]()
Het is mijn maat, dus dat is voor jou lekker strak
Had niet door dat ik de Lapo hadquote:
quote:
Da's toch lekker strak?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heeft ie dan wel 3 broekspijpen? anders wordt er wat afgekneld
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
wat zullen die turkjes gekeken hebben
Inderdaad. De inhoud van de tram stond er ook al bij van 'Als jullie zelf niet gaan, helpen wij een handje.'quote:
LOLquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had niet door dat ik de Lapo hadwas een gokje
Jaquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had niet door dat ik de Lapo hadwas een gokje
wat kan ik er aan doen dat mijn ouders een verkeerde woonkeus hebben gemaakt door mij in de oosterweij te laten verwekken (das die buurt waar die buschaufeur werd bedreigdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
dat duurde lang
[..]
stomme niet-tukker
dat heb je soms
* Trevland baalt dat hij er niet bij wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. De inhoud van de tram stond er ook al bij van 'Als jullie zelf niet gaan, helpen wij een handje.'
Dat zie ik best grappig voor mequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. De inhoud van de tram stond er ook al bij van 'Als jullie zelf niet gaan, helpen wij een handje.'
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Dus we hebben de daderquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat kan ik er aan doen dat mijn ouders een verkeerde woonkeus hebben gemaakt door mij in de oosterweij te laten verwekken (das die buurt waar die buschaufeur werd bedreigd)
vast in de randstadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat kan ik er aan doen dat mijn ouders een verkeerde woonkeus hebben gemaakt door mij in de oosterweij te laten verwekken (das die buurt waar die buschaufeur werd bedreigd)
* Ezechielk is trots dat hij daar wel bij wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland baalt dat hij er niet bij was
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland baalt dat hij er niet bij was
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zie ik best grappig voor me
Dat is ook best grappig om voor je te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zie ik best grappig voor me
volgende keer een video makenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk is trots dat hij daar wel bij was
Naatje durft de kassière niet eens aan te spreken, laat staan een buschauffeur bedreigenquote:
Blij dat ik er net buiten woonquote:
geen zin inquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in gouda jaleer profielen lezen
liefquote:
En jij stond ook zeker voor aan om ze te helpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk is trots dat hij daar wel bij was
jij durft FOK!Radio niet te bellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Naatje durft de kassière niet eens aan te spreken, laat staan een buschauffeur bedreigen
Had ik eigenlijk moeten doen jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgende keer een video maken
jij weet heul niet wie ik echt benquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Naatje durft de kassière niet eens aan te spreken, laat staan een buschauffeur bedreigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan maakt m'n klavots een hele rare bochtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Da's toch lekker strak?![]()
Er zit alleen een rits aan de achterkant
Ik ram altijd gelijk na een post op MyAT en schakelde over naar MSNquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat 40 posts voor het einde al aankondigen en het dan nog niet doorhebben
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
En jij stond ook zeker voor aan om ze te helpen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Ezechielk het volgende:
Maar ja, ik was er ook een die al klaar stond om een handje te helpen
Wilde ik wel doen, maar hij kon niet bereikenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij durft FOK!Radio niet te bellen
doe je niks aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk moeten doen jaMaar ja, ik was er ook een die al klaar stond om een handje te helpen
En nu al 40 posts in dit topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ram altijd gelijk na een post op MyAT en schakelde over naar MSN
Keek ik terug stond mijn naam als laatste
Hij was te laat hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij durft FOK!Radio niet te bellen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan ook nog de maffia smiley
msn heb ik momenteel niet zo heel veel tijd voorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ram altijd gelijk na een post op MyAT en schakelde over naar MSN
Keek ik terug stond mijn naam als laatste
echt welquote:
* rulerofdeath smeert de anus gewoon in met glijmiddel voordat hij de deur uitgaatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wilde ik wel doen, maar hij kon niet bereiken
Dat is de druppel, jij scheurt je ster van het weekend, hoor je me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
ja, en daarvoor heb je een half uur zitten schreeuwen dat je zou bellenquote:
Als het om overlast gaat ben ik niet te beroerd nee. Zeker als je onderweg bent naar een concert, en anders te laat komtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef Stoeprand het volgende:
Wauw, Ezechielk is ook zo tof om te helpen met Turken uit de bus slaan.
kunnen jullie nu ophouden hier jullie fantasieën te delen, en naar homo gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath smeert de anus gewoon in met glijmiddel voordat hij de deur uitgaat
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en daarvoor heb je een half uur zitten schreeuwen dat je zou bellen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat koffie zetten en botermannetjes smeren ( met lekker gebakken ei) voor morgen en dan onder de wolus.
Slaap lekker medefokkers.
Slaap zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je morgen wel weer![]()
Kuuk gaat koffie zetten en botermannetjes smeren ( met lekker gebakken ei) voor morgen en dan onder de wolus.
'slaap' lekker KuukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik twijfelde eerst en toen was ik te laatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en daarvoor heb je een half uur zitten schreeuwen dat je zou bellen
of krijg je ook al zin?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kunnen jullie nu ophouden hier jullie fantasieën te delen, en naar homo gaan
sleep well, good boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Msn is nu rustig bij me gelukkigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
msn heb ik momenteel niet zo heel veel tijd voor
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik durfde eerst niet en toen was ik te laat
bij mij ook. d'r is geen mens dat mij aanspreektquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Msn is nu rustig bij me gelukkig
StoepenschijterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas maar op Stoep, Kuuk komt er aan
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje wordt een beetje duizelig van jullie...
PeZu, als je die samenvatting hebt lezen we hem samen wel, kee?
En dat kwam omdat wij het verkeerde nummer gaven. Overigens hetzelfde nummer als waarmee Paul wel in de uitzending kwamquote:
Is niet erg hoor schatjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
zo ben ikquote:
Ik sta altijd op afwezig, zeggen ze ook niet vaak wat. Doen ze het wel en heb ik er geen zin in zeg ik niks terug. Afwezig = afwezig tochquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij mij ook. d'r is geen mens dat mij aanspreekt
ik ook hoor, als je 't niet erg vindtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neeik blijf gewoon lekker hetero en wordt niet bi
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
afwezig is bij mij ook afwezig jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik sta altijd op afwezig, zeggen ze ook niet vaak wat. Doen ze het wel en heb ik er geen zin in zeg ik niks terug. Afwezig = afwezig toch
*insert Jambers stemquote:
Doe mij die dan maar eens dan veranderd dat welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij mij ook. d'r is geen mens dat mij aanspreekt
kaatjuh zal blij zijn als ze dit hoort/leestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook hoor, als je 't niet erg vindt
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
*insert Jambers stem*In het dagelijks leven is hij serieus, maar s'avonds op Fok! komt de jeugdige Ruler helemaal los
daaromquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kaatjuh zal blij zijn als ze dit hoort/leest
is goed mopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Goh jij moet toch eens wat liever tegen onze ONZ dames doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Gezellig saampjes de samenvatting lezen van een SC... je daalt wel in je niveau zeg
het begint met m'n voornaam, en dan _berg en dan die krulstaart+hotmail.comquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij die dan maar eens dan veranderd dat wel
Heb niet echt die Jambers stemquote:
komt er aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het begint met m'n voornaam, en dan _berg en dan die krulstaart+hotmail.com
maar je leest het welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik heb dus ook geen fantasieën omtrent homoseks
jouw stem is vast beter dan die van Paulquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb niet echt die Jambers stem
met haar heb en had ik geen relatie, en misschien is zij ook wel een kloon van ST (hoe kan het ook anders aangezien zij samen een foto hebben gemaakt)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh jij moet toch eens wat liever tegen onze ONZ dames doen
Je kan hem toch wel nadoen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb niet echt die Jambers stem
Whehe ja dat welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jouw stem is vast beter dan die van Paul
Mwah niet zoquote:
Het is dat Paul niet online is, anders had ik gevraagd of hij het kon doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jouw stem is vast beter dan die van Paul
je hebt het nu allebei over ST?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met haar heb en had ik geen relatie, en misschien is zij ook wel een kloon van ST (hoe kan het ook anders aangezien zij samen een foto hebben gemaakt)
Ja, nu ben jij dus homo, terwijl wij maar net alsof deden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |