quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij zitter er hier veel voetbal fans
Ik lach me dood om Heerenveen momenteelquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en voort is hij een van de weinigen met een goede schoonmoeder
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en voort is hij een van de weinigen met een goede schoonmoeder
Op zoon manier wel jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ja logisch schat, dat mens is al 5 jaar dood.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je nog van plan was stomme grapjes te maken gebruik ik niet eens glijmiddel voor die strakke ster van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wachten, of even door het vuistje jagen![]()
Of, je kan natuurlijk ook een romantisch schouwspel in je woonkamer maken, zodat mevrouw Kuuk je gelijk bespringt als ze thuiskomt
Kuukel en z'n necrofiele gevoelensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Nou neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier zit al net zoon grote(zegt het woord sarcastisch jouw iets?)
Voetbal..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij zitter er hier veel voetbal fans
Ach, mocht je je bedenken, je bent welkomquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nooit last van![]()
Maar ik ga dus niet meer mee he, dat snap je wel...
Hoezo dan en wanneer kunnen wij jouw overlijdens advertentie dan lezen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik lach me dood om Heerenveen momenteel![]()
Welterustenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Belly76 het volgende:
Que Suikertaartje... heb je hem gezien? Nou ja, beetje flauw (beroepsdeformatie).
Tot morgenochten lui![]()
I bid thee goodnight![]()
een anti-fan is ook een fanquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Belly76 het volgende:
Que Suikertaartje... heb je hem gezien? Nou ja, beetje flauw (beroepsdeformatie).
Doet me denken aan een keer in de tram, wilden er een paar terror-turkjes in zonder te stempelen. Worden ze er uitgeflikkerd, roept er een nog 'Ik neuk je moeder!' naar een conducteur. Roept hij zo heel droog terug 'Moet je doen, die is dood'quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
probeer jij dat karin ook aan te leren?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Typelectie betekent niet dat je zo een naar zoon mag verbuigen trev, doe dan zo'n
Ik ga steeds meer van je houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik mag allesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Typelectie betekent niet dat je zo een naar zoon mag verbuigen trev, doe dan zo'n
ja hoor schatjequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer van je houden![]()
![]()
![]()
![]()
die spoiler maakt het wel weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mis ik iets?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Belly76 het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef Belly76 het volgende:
[..]
![]()
Luv joe toe - maar ik gaan me nu vermaken met belly-man (gewoon puur om je te fokkenhihi)
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer van je houden![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Heerlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doet me denken aan een keer in de tram, wilden er een paar terror-turkjes in zonder te stempelen. Worden ze er uitgeflikkerd, roept er een nog 'Ik neuk je moeder!' naar een conducteur. Roept hij zo heel droog terug 'Moet je doen, die is dood'
Okéquote:
Welke van de 3 opties?quote:
Omdat appelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wie doe je na, wat is het doel van deze actie
heb je een nieuw speeltje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké![]()
Kom we gaan naar boven, die nieuwe ball-gag uitproberen
Fok!ken doe je hier dat weet je toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef Belly76 het volgende:
[..]
![]()
Luv joe toe - maar ik gaan me nu vermaken met belly-man (gewoon puur om je te fokkenhihi)
quote:
Als je wil mag je deze keer wel mijn latex-pakje aanquote:
Zeker op dat moment, die tram was half gevuld met rockers en ander langharig tuigquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker op dat moment, die tram was half gevuld met rockers en ander langharig tuig
Dus iedereen lag zeker dubbelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker op dat moment, die tram was half gevuld met rockers en ander langharig tuig
Wat nou als jij groter dan Ruler bent?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je wil mag je deze keer wel mijn latex-pakje aan![]()
Het is mijn maat, dus dat is voor jou lekker strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |